سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۶

آیت‌الله جنتی: آمریکا رو به افول است

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 731645
پایین کشیدن مجسمه‌ها و نمادهای آمریکایی، پیام روشنی برای مردم آمریکا و دنیا دارد که دوران افول شیطان بزرگ فرا رسیده و مردم جهان به حقیقت چهره بزک شده آمریکا پی برده‌اند.
آیت‌الله جنتی: آمریکا رو به افول است
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، جلسه امروز (چهارشنبه 4 تیرماه ۱۳۹۹) شورای نگهبان با حضور فقها و حقوقدانان و به ریاست آیت الله احمد جنتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آیت الله جنتی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی(ره) و تبریک هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه ملجاء و پناهگاه مردم در تحقق عدالت است و اگر بتواند در مبارزه با فساد، احیای حقوق عامه و نظارت بر اجرای صحیح قوانین، گام اساسی بردارد، تحول قضایی صورت گرفته و شاهد رضایت بیشتر مردم و رهبری خواهیم بود.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: کارنامه دولت‌های مختلف آمریکا مملو از جنایت علیه بشریت است که نژاد، دین و ملیت نمی‌شناسد و نمونه‌های بارز آن در ویتنام، هیروشیما، فلسطین، یمن، عراق، افغانستان، سوریه و ... عیان است.

آیت الله جنتی، دشمنی آمریکا با ملت ایران را تاریخچه‌ای 70 ساله عنوان کرد و افزود:

از کودتای 1332 تا ترور سردار سلیمانی شاهد موارد متعددی از دشمنی و نقض عهد دولت‌های آمریکایی بودیم که هدف آن فشار به ملت و تسلیم مردم ایران بوده است که به لطف خدا و هدایت رهبری و مقاومت ملت، در این هدف شکست خورده‌اند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اعتراضات گسترده ضد نژادپرستی در آمریکا و دیگر نقاط جهان گفت: سیاه پوستان در آمریکا همیشه تحت فشار و ظلم بوده‌اند و این تبعیض و نژادپرستی اخیراً شدت بیشتری پیدا کرده به گونه‌ای که دیگر توسط مردم آمریکا و سراسر جهان غیرقابل تحمل شده و راهپیمایی‌های ضد حقوق بشر آمریکایی را به راه انداخته است.

آیت الله جنتی افزود: قتل بی رحمانه سیاه پوست آمریکایی نشانه دیگری از حقوق بشر آمریکایی است و پایین کشیدن مجسمه‌ها و نمادهای آمریکایی، پیام روشنی برای مردم آمریکا و دنیا دارد که دوران افول شیطان بزرگ فرارسیده و مردم جهان به حقیقت چهره بزک شده آمریکا پی برده‌اند.

وی با تأکید بر روحیه ضد آمریکایی ملت ایران در طول سال‌های پیش و پس از انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت: شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران که از ابتدای انقلاب تا کنون همواره استمرار داشته، مایه افتخار مردم و نشانه استقلال و عزت ملت است و باید زنده نگه داشته شود و امیدواریم که هرچه سریعتر از شر جنایات آمریکا در این منطقه و سراسر جهان خلاص شویم و با ظهور حضرت ولیعصر(عج) شاهد برچیده شدن بساط ظلم و جنایت در همه عالم باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با این وضعیتی که ما در کشور می بینیم قبل از آمریکا ایران نابود خواهد شد از ما گفتن بود
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ازسال 1392 درباره جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون علیه مردم ایران کاری نمی کند...
Iran, Islamic Republic of
کشته شدن ۷۶۶۶ نفر طی ۶ سال توسط پلیس وحشی آمریکا جنایتکار شماره یک، مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شماره یک تاکنون کجا هستند.
Iran, Islamic Republic of
استقبال ریاض از قطعنامه ضدایرانی شورای حکام
استقبال ریاض جنایتکار شماره یک از قطعنامه ضدایرانی شورای حکام خیانتکار شماره یک برای سعودی ها جنایتکار شماره یک گران تمام می شود.
Iran, Islamic Republic of
کارنامه دولت‌های مختلف کشورهای اروپایی ازسال 1357 تاکنون علیه مردم ایران از جنایت علیه بشریت بوده است
United States
چی بگم؟؟.....