شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۶۹
روحانی:

اروپایی ها تلفنی و حضوری از ما عذرخواهی می‌کنند

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 731643
وظیفه ما به عنوان دولت و همه مردم این است با هم مشکلات را حل کنیم؛ این مشکلات به یک فرد و دستگاهی مرتبط نمی‌شود و این شرایط مربوط به ویروس کرونا و تحریم است.
اروپایی ها تلفنی و حضوری از ما عذرخواهی می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت گفت: حضور و مدفن حضرت معصومه در قم برکتی برای کشورمان شد و همین موضوع باعث ایجاد حوزه علمیه در این منطقه شد.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شرایط خوبی برای زنان جامعه ما برای حضور در فضای جامعه آماده شده است که این موضوع یکی از افتخارات جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است. کسی نمی‌تواند در دنیا به ما اتهام بزند که دین اسلام مرد سالار است. در قرآن هم تاکید شده همان اندازه که مردها از جامعه استفاده می‌کند زنان نیز می‌توانند از جامعه استفاده کنند.

رئیس جمهور گفت: شهید بهشتی با مخالفین در تلویزیون بحث می‌کرد. ایشان سید شهدای مظلوم تاریخ ایران است که چه ظلمی به او شد و چه صبری داشت. امیدورایم قوه قضائیه همان شرایط را ادامه دهد و در این شرایط سخت امیدورایم قوای دیگر ما را یاری کنند.

وی اضافه کرد: وظیفه ما به عنوان دولت و همه مردم این است با هم مشکلات را حل کنیم این مشکلات به یک فرد و دستگاهی مرتبط نمی‌شود و این شرایط مربوط به ویروس کرونا و تحریم است.

* روز استراحتی در این شش ماه اخیر در بین مسئولین اجرایی کشور ندیدم *
 رئیس جمهور اظهار داشت: من روز استراحتی در این شش ماه اخیر در بین مسئولین اجرایی کشور ندیدم. ما تا دقیقه و ثانیه آخر با همان روحیه ساعت اول کارمان تلاش می‌کنیم. افتخار ما است برای این مردم کار کنیم. من می‌دانم مردم با مشکلاتی در این روزها روبرو هستند. قیمت برخی کالاها در نوسان است که مردم را آزار می‌دهد ما قدرت عبور از این مشکلات را داریم. شرایط اردیبهشت و خرداد از اسفند سال گذشته و فروردین بهتر است.

روحانی بیان داشت: این مشکلاتی که می‌بینید عمدتاً برای دو ماه گذشته است و الان گشایش‌هایی ایجاد شده است. اولین نکته این است شرایط ما به تدریج به شرایط بهتر پیش می‌رود و مطمئن هستم بانک مرکزی قادر است شرایط قیمت ارز را کنترل کند و صادر کنندگان ما بدانند ارز برای دولت است.

وی تصریح کرد: ما مالک ارز هستیم. کسی که ارز صادر کرده طبق مقررات کشور ارز را برگرداند و کسی اگر بخواهد ارز را بر نگرداند، بانک مرکزی و قوه قضائیه وارد می‌شوند و اسامی ‌آن‌ها اعلام خواهد شد. ما امسال ۴۱ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی خواهیم داشت و در کالاهای اساسی مشکلی نداریم.

رئیس جمهور در مورد قیمت مسکن تصریح کرد: در طول این دو سال که زلزله و سیل بود ۲۰۰ هزار واحد شهری و روستایی ما تخریب یا صدمه دید که همه آن‌ها درست شد. وزارت راه ما در تهران قرارداد ۲۰ هزار واحد را در تهران امضا کرده است. دولت زمین فراوانی در اختیار دارد که می‌توانند با واگذاری آن قیمت مسکن را بشکنند.

روحانی تاکید کرد: بورس را باید محکم نگه داریم و باید سهام جدید عرضه شود و امروز شرایط خوبی است که مردم بتوانند استفاده کنند. ۱۰۲۰ معدن ما می‌تواند احیا شود که می‌تواند مردم را شاغل کند. صادرات را باید تسهیل کنیم.

وی گفت: دولت گاهی با چرخاندن قلم می‌تواند کار را تسهیل کند. دولت الکترونیک می‌تواند اقتصاد را به چرخه آورد.

روحانی اضافه کرد: وزیر بهداشت به من گزارش داد که در برخی استان ها مثل خوزستان تلاش ها در این استان ها ثمر داده و هفته آینده با افت شدت کرونا در این استان‌ها روبرو هستیم. در ضریب جینی ما سال ۹۷ سی ونه بوده در سال ۹۸ ضریب جینی ما به ۳۸ رسیده است. از نظر عدالت هم علی رغم مشکلات بهتر شده است.

رئیس جمهور با هشدار به کشورهای اروپایی و آژانس اظهار داشت: رفتار ما با آژانس دوستانه بوده است اما این اواخر رژیم صهیونیستی و آمریکا به آژانس فشار آورده و می‌ترسم این شیادان را آژانس آلوده کنند. وظیفه آژانس به دنیا می‌گوید محاسبه مواد در اختیار من است و صلح آمیز است. اما الان آژانس می‌خواهد نبش قبر کند، ما هر موقع بخواهیم پاسخ قاطع دهیم برایمان آسان است اما ما مبنای دوستی با آژانس را ادامه می‌دهیم.

وی گفت: اروپایی ها شرمنده ما هستند. اروپایی ها تلفنی و حضوری از ما عذرخواهی می‌کنند اما به وظایف خود عمل نکردند. ما همچین توقعی از سه کشور اروپایی نداریم.

چین و روسیه قاطعانه عمل کردند و زیر بار فشار آمریکا نرفتند. آبروی آژانس باید حفظ شود، ایران آماده است نظارت‌های قانونی ْآژانس را در چارچوب مقررات داشته باشد.

روحانی با اشاره به درخواست مذاکره از سوی آمریکا با ایران، بیان داشت: ما همیشه آماده هستیم هر لحظه آمریکا بگوید به قانون برگشته و به تعهدات خود در برجام برگردد و به ۵+۱ برگردد ما همان لحظه آماده هستیم. میدانیم این تعارفات بی اساس حرافی و گرفتاری در انتخابات است ما مشکلی نداریم آنها میز مذاکره را شکستند. درخواست برای مذاکره آمریکا از ایران به خاطر مشکلات خودشان است. ما در چارچوب مقررات بین المللی حرکت می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
فقط می شود گفت دولت خسته نباشی از شعارهایی که می دهی؟
نواب
Iran, Islamic Republic of
صدای ضبط شده عذر خواهی رو بزارن
Iran, Islamic Republic of
.......
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
عراقچی: نتیجه برجام تحریم بیشتر بود.
Iran, Islamic Republic of
مذاکرات درگوشی.
Iran, Islamic Republic of
باشه مثلا ما باور کردیم اروپا از تو عذرخواهی کرده

تو کی میخوای از مردم عذرخواهی کنی ....
حم
Iran, Islamic Republic of
...
حم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد آقای روحانی همین که اروپاییها تلفنی از شما عذرخواهی میکنند و در خفا کا. خودشان را انجام می‌دهند این دستاورد بزرگی برای برجام محسوب می‌شود.
Iran, Islamic Republic of
صداش هم بذاره، بر فرض محال اونا عذرخواهی هم کرده باشند ، به حال قیمت دلار و مسکن و گرانی چه سود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دخالت و مداخله وزیر امور خارجه آمریکا درامور داخلی ایران برای آمریکایی ها گران تمام می شود.
دخالت و مداخله وزیر دفاع آمریکا در امور داخلی ایران برای آمریکایی گران تمام می شود.
مردم ایران خواستار غرامت 95 میلیارد دلاری از آمریکا شد
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران خواستار غرامت 95 میلیارد دلاری از آمریکا شد
در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
Iran, Islamic Republic of
آقای ویلیام راجرز، فرمانده سابق ناو وینسنس، جنابعالی در روز ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، با شلیک موشک به هواپیمای مسافربری در آسمان خلیج فارس، جنایت دیگری را علیه بشریت در تاریخ به نام خود ثبت نمودید. در این جنایت هولناک ۲۹۰ انسان بیگناه در یک لحظه کشته شدند، که ۶۶ نفرشان کودک و ۵۳ نفر زن بودند.
Iran, Islamic Republic of
مسئولین نابخرد امریکایی به جای مجازات و مواخذه مجرم در دادگاه صالحه، جنابعالی را همچون آقای پاول تیبت در هیروشیما، مورد تشویق قرار داده و با اعطای مدال افتخار، غم و اندوه بازماندگان این فاجعه را مضاعف نمودند. ....
Iran, Islamic Republic of
در بخش دیگری از این نامه آمده است: انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۹۰ مسافر بیگناه این جنایت هولناک، از جنابعالی درخواست دارد تا سی و یکمین سالگرد را غنیمت شمرده و فاجعه را مورد مرور و بازبینی قرار داده و قضاوت خود را برای جامعه بیان نمایید تا بخشی از حقیقت و دسترسی به عدالت برای بازماندگان فراهم گردد....
طوبی
Iran, Islamic Republic of
عذر خواهی اروپایی ها هم برای ما ثمرات بسیار سیب و گلابی دارد
Iran, Islamic Republic of
اعتراف ظریف: مذاکره با آمریکا ارزش وقت گذاشتن ندارد/ و این درحالی که ظریف شما هنوز هم با آمریکا سیاسی بازی می کند، آقای ظریف شما ازسال 1392 تاکنون با آمریکا، کشورهای اروپایی و.... سیاسی بازی می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید بگوید در این 7 تا 8 سال چه کرده است.
ظریف باید بگوید در این 7 تا 8 سال چه کرده است.
Iran, Islamic Republic of
گفتن نداره . خب معلومه ، هیچ
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
گوشت 100 تا 140 هزار تومان، پراید 90 تا 100 میلیون /دولت روحانی هنوز از برکات برجام می گوید!
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
اینها هم تقصیر احمدی نژاد است. اگر شب تاریک است اگر نزدیکی با غربیها مملگت را لجنمال میکند، اگر... تقصیر احمدی نژاد است. دردتان تسکین یافت؟
Iran, Islamic Republic of
افزایش ۳۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روزهای دلار ۱۸۰۰۰ تومانی گفتگو تلفنی روحانی با وزیر راه و شهرسازی، مشکلات اقتصادی مردم و کشور و... حل نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
دولت و مجلس ثابت کردند 100 سال دیگر هم نمی توانند مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند
اگر مجلس و دولت راه امام را می رفتند وضع ما خیلی بهتر از این بود
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز همه ارکان نظام باید راه امام را میرفتند..
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی نظام و مسئولینی که به مردم خودش ظلم کرده و میکند، باید از مردم عذرخواهی کند.
عذر خواهی اروپائی یا آمریکائی به چه درد مرد میخورد.
کدام جوان میتواند با عذرخواهی آنها درآمد داشته باشد و تشکیل زندگی بدهد؟؟؟
مگر تفاله های خارج گرد و خارج نشین شماها . . .
Iran, Islamic Republic of
دولت، مجلس و بخش خصوصی عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم و بیکاری جوانان درکشور هستند.
Iran, Islamic Republic of
حضورآمریکا جنایتکارشماره یک درمنطقه غیرقانونی است وهم نقض قوانین بین المللی است.
آمریکا جنایتکار شماره یک باید از منطقه خارج شود.
آمریکا جنایتکار شماره یک به سه کشور اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل عامل اصلی جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسراسرمنطقه خاورمیانه هستند.
Iran, Islamic Republic of
عملکرد دولت روحانی از ابتدا خسارت بار بود.
عملکرد ظریف از ابتدا خسارت بار بود.
Iran, Islamic Republic of
درخواست خودروسازان از روحانی برای افزایش قیمت
22 مرداد 1397 ساعت 16:14
مشاور خودروی وزارت صنعت اعلام کرد: درخواست افزایش قیمت از سوی دو خودروساز به رییس جمهوری رسیده است اما چون این موضوع در شرایط غیر عادی اعلام شده باید رئیس جمهور خود در این رابطه تصمیم گیری کند
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران از کارهای، عملکرد، رفتار، حرف شعار و سخنرانی حسن روحانی خسته شده است.
Iran, Islamic Republic of
90 درصد مردم ایران از عملکرد دولت روحانی ناراضی هستند.
90 درصد مردم ایران از عملکرد محمد جواد ظریف ناراضی هستند.
Iran, Islamic Republic of
غرب‌زده‌ها خوب است با دیدن صف‌های طولانی مردم درمانده برای دریافت فقط یک وعده غذا در آمریکا و دیگر کشورهای غربی و بیکاری ده‌ها میلیون نفر در ظرف یک ماه، از تبلیغ و فریب جوانان به سراب بهشت غرب دست بردارند و چند صباح عمر خود را با شرافتمند سپری کنند.
Iran, Islamic Republic of
یکی از دلایل اصلی گرانی مسکن، خودرو و... وجود واسطه‌ها و سرمایه‌گذاری آنها در این موارد است که باید با قدرت این دست‌ها را کوتاه کرد تا افزایش قیمت‌ها بر اساس عرف و قانون صورت گیرد نه اینکه به یک‌باره با افزایش 200 تا 300 درصد روبه‌رو شویم!
Iran, Islamic Republic of
در شرایط کنونی که تمام هم و غم کشور مصروف رسیدگی به بیماری کرونا شده عده‌ای زالوصفت قیمت برخی از کالاها را بعضا بالای 50 درصد افزایش داده‌اند. در اسفند قیمت عدس به کیلویی 8000 تومان، لپه 12000 تومان، لوبیا چیتی 15000 تومان بود ولی الان عدس به 20/000 تومان، لپه 23000 تومان و لوبیا چیتی 25000 تومان رسیده است.
Iran, Islamic Republic of
برخی از شرکت‌ها برای تبلیغ کالاهای خود میلیاردها تومان به صدا و سیما پرداخت می‌کنند و بعد این هزینه‌ها را از جیب مردم برمی‌دارند مثل شرکتی که چای صد گرمی خود را از 5500 تومان به 13500 تومان رسانده است!
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی عذر خواهی اروپایی ها جنایتکار شماره یک دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ندارد.
Iran, Islamic Republic of
ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ایران چالشی بزرگ برای اسرائیل، منطقه و جهان است
رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی جنایتکار شماره یک ازسال 1918 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر چالشی بزرگ برای فلسطین اشغالی، منطقه و جهان است
Iran, Islamic Republic of
سه کشور اروپایی جنایتکار شماره یک ثابت کردند که خواهان حفظ برجام نیستند.
اگر خودمان مشکلی ایجاد نکنیم آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل نمی توانند به ما ضربه بزنند.
Iran, Islamic Republic of
ماهانه 100 فلسطینی توسط نظامیان وحیوان وحشی رژیم صهیونیستی کشته می شوند.
بمباران خوشه ای غزه توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی برای جامعه جهانی شرم آوراست.
نتانیاهو احترامی برای حقوق بشرقائل نیست.
Iran, Islamic Republic of
مردم قادر به پرداخت اجاره مسکن نیستند
Iran, Islamic Republic of
دشمنی آمریکا با ملت ایران را تاریخچه‌ای 70 ساله عنوان کرد و افزود: از کودتای 1332 تا ترور سردار سلیمانی شاهد موارد متعددی از دشمنی و نقض عهد دولت‌های آمریکایی بودیم که هدف آن فشار به ملت و تسلیم مردم ایران بوده است که به لطف خدا و هدایت رهبری و مقاومت ملت، در این هدف شکست خورده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران ازسال 1332 تاکنون از کارهای، عملکرد، رفتار، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک خسته شده است.
Iran, Islamic Republic of
کارنامه دولت‌های مختلف کشورهای اروپایی ازسال 1357 تاکنون علیه مردم ایران از جنایت علیه بشریت بوده است
Iran, Islamic Republic of
اروپا در حال فروپاشی است
Iran, Islamic Republic of
اذعان آمریکا به عدم فعالیت ایران در تولید تسلیحات هسته‌ای
Iran, Islamic Republic of
اروپا منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
Iran, Islamic Republic of
فیلم| آتش زدن پرچم آمریکا در آمریکا
Iran, Islamic Republic of
استقبال ریاض جنایتکار شماره یک از قطعنامه ضدایرانی شورای حکام خیانتکار شماره یک برای سعودی ها جنایتکار شماره یک گران تمام می شود.
Iran, Islamic Republic of
ما شما رو تحریم کردیم،ببخشید تحریمتون کردیم، اگر تحریممون رو اضافه کردیم بعدش میام بخاطرشون عذرخواهی میکنم
رجوی مورد حمایت فرانسه و سایر کشور اتحادیه اروپا به رهبری آمریکا مسئولیت انفجار ۷ تیر را پذیرفت
Iran, Islamic Republic of
۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۴
رجوی مورد حمایت فرانسه و سایر کشور اتحادیه اروپا به رهبری آمریکا مسئولیت انفجار ۷ تیر را پذیرفت
درمورد انفجار دفتر نخستوزیری و دفتر حزب جمهوری اسلامی، فکر نمیکنم کسی در بین اعضاء، هواداران، اعضای شورا و یا جداشدگان وجود داشته باشد که نداند آن انفجارها کار سازمان بوده.
Iran, Islamic Republic of
حتما همین عذر خواهی اروپایی ها باعث شده دلار 20 هزار تومن بشه
Iran, Islamic Republic of
گفت وگو، مذاکره با آمریکا و سه کشور اروپایی در باره صلح آمیز هسته ای ایران از ابتدا غلط و اشتباه بود.
Iran, Islamic Republic of
تجاوزات آمریکا علیه ایران با ترامپ شروع نشد، تجاوزات آمریکا به همراه کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی علیه ایران ازسال 1332 شروع شده است
Iran, Islamic Republic of
افزایش 900 درصدی قیمت خودرو و... در کشور سکوت دولت روحانی ..
Iran, Islamic Republic of
مسکن متری ۲ میلیون گران شد
Iran, Islamic Republic of
سه عامل افزایش قیمت دلار در بازار، دولت روحانی، توافق هسته ای و برجام
Iran, Islamic Republic of
و...
Iran, Islamic Republic of
قیمت شیرخام هر کیلو ۲۹۰۰ تومان تعیین شد
Iran, Islamic Republic of
قیمت لبنیات رسما 28 درصد افزایش یافت
.
Iran, Islamic Republic of
مخالفت ۶۷ کشور با تحریم آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی....
Iran, Islamic Republic of
عرصه بین الملل جای عذرخواهی تلفنی نیست .
مهیار
Iran, Islamic Republic of
یک نیم نگاهی به دلاور مردان و شیر زنان ایران بیندازید و بیخیال کشورهای دروغگو اروپایی بشوید و خودتون رو از اونها دور کنین تا دیر نشده
Iran, Islamic Republic of
خوب شما هم تلفنی محدویت های برجام را اعلام می کردید!
Iran, Islamic Republic of
برجام روحانی در حال فروپاشی است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رفتار یکجانبه‌آمریکا تهدید جدی علیه صلح و امنیت بین المللی است
Iran, Islamic Republic of
مایکروسافت ایران را به حمله سایبری متهم کرد
Iran, Islamic Republic of
روایت جان بولتون از تصمیمات ضدایرانی ترامپ/ خروج آمریکا از برجام و تحریم سپاه پاسداران کار من بود +عکس و فیلم
Iran, Islamic Republic of
تجاوزهای مستمر و مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه محکوم است
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران ازسال 1357 تاکنون آمریکا جنایتکار شماره یک را مانند اسرائیل جنایتکار شماره یک به رسمیت می‌شناسد.
.
Iran, Islamic Republic of
سناتور فرانسوی حامی منافقین به تهران میآید .
یک سناتور فرانسوی که در هیأت پارلمانی این کشور عازم تهران شده از حامیان بزرگ سرکرده گروهک تروریستی منافقین بوده و مقالات و سخنرانیهای متعددی در حمایت از این گروه داشته است.
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران ازسال 1357 تاکنون آمریکا جنایتکار شماره یک را مانند اسرائیل جنایتکار شماره یک به رسمیت نمی شناسد.
Iran, Islamic Republic of
...
زینب
Iran, Islamic Republic of
اروپایی چه شرمندگی دارند وقتی خودش هم زیر پرچم آمریکا سینه می زند.تا کی باید ما این حرف ها را بشنویم
Iran, Islamic Republic of
اروپا از تکفیری ها بدتراست

اروپایی ها جنایتکار شماره یک از آمریکایی ها جنایتکار شماره یک بدتر هستند..
Iran, Islamic Republic of
قیمت مرغ به مرز ۱۹ هزار تومان رسید
Iran, Islamic Republic of
قیمت سکه طرح جدید ۴ تیر ۱۳۹۹ به ۸.۵ میلیون تومان رسید
Iran, Islamic Republic of
ریاست جمهوری ترامپ به آخر خط رسیده است
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - Wednesday 24 / 06 June / 2020
۸۲ مورد تیراندازی در آمریکا و ۸۳ نفر کشته و زخمی
Iran, Islamic Republic of
تحریم دمشق نتیجه نگرانی آمریکا از امنیت اسرائیل است
Iran, Islamic Republic of
ترامپ خواستار اقدام کنگره علیه افرادی شد که پرچم آمریکا را می‌سوزانند
Iran, Islamic Republic of
حمایت چین از ایران در مقابل انتقادات پامپئو
Iran, Islamic Republic of
اقدامات اروپا علیه ایران با وعده‌هایشان در برجام هم‌خوانی ندارد
Iran, Islamic Republic of
دیپلمات پاکستانی: قطعنامه آژانس برای ایران الزوم آور نیست
Iran, Islamic Republic of
ادعاهای بی‌اساس مقام آمریکایی علیه ایران و حزب‌الله لبنان
Iran, Islamic Republic of
عربستان|خسارت چند میلیارد دلاری در پی تصمیم ریاض درباره مراسم حج امسال
Iran, Islamic Republic of
مشکل برجام این بود که موشکی و منطقه ای نداشت
Iran, Islamic Republic of
«اوباما واقعاً می‌خواست طبق تعهدات دولت امریکا در چارچوب برجام همه تحریم‌ها را علیه ایران بردارد. او وزیر خارجه خود را هم به عنوان بازاریاب برای ایران، به سایر کشورها فرستاده بود. آقای جان کری صبح تا شب با همه ملاقات می‌کرد و می‌گفت که با ایران کار کنید. ما شما را مجازات نمی‌کنیم... اما چرا اوباما نتوانست همه تعهدات خود را در برجام انجام دهد؟ زیرا تحریم‌های غیرهسته‌ای برای دوره ماقبل برجام بود و ربطی به برجام نداشت».
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
«حالا چه کسی تصور می‌کند در دوره ترامپ که پس از روی کار آمدنش تصمیمات غیر قابل انتظاری را درباره برجام گرفت و تحریم‌های سنگینی را هم علیه ایران اعمال کرد،...
Iran, Islamic Republic of
«مسأله روابط ایران و امریکا دوطرفه است و درباره این موضوع همه مسائل به واشنگتن مربوط نمی شود بلکه بخش مهمی از آن به ایران مرتبط است....
Iran, Islamic Republic of
دولت اوباما در ترور دانشمندان هسته ای ایران نقش داشت. .
Iran, Islamic Republic of
باراک اوبامای مودب! و باهوش! در اوج روابط دوجانبه با دولت روحانی، در اقدامی بی سابقه مانع از حضور نماینده ایران در سازمان ملل شد و او را تروریست! نامید. اوباما با نقض فاحش برجام ۲ میلیارد دلار از اموال مردم ایران را غارت کرد.
Iran, Islamic Republic of
با اینحال و در شرایطی که دستان اوباما به خون دانشمندان هسته ای کشورمان آغشته است و اقدامات گسترده ای علیه مردم کشورمان انجام داده، امثال موسویان که روزی عضو تیم مذاکره کننده هسته ای ایران بودند، حالا از خاک آمریکا با ارگان رسانه ای دولت مصاحبه کرده و رئیس جمهور دولت تروریست و غارتگر آمریکا را بزک می کنند.
Iran, Islamic Republic of
تحریم بهای پایبندی ایران به حقوق بشر است
Iran, Islamic Republic of
اکنون که ترامپ تحت فشار است بهترین فرصت است که ایران به بهترین راه حل برسد/ ایران باید فرض خود را بر پیروزی مجدد ترامپ بگذارد / دشمن‌ترین کشورهای دنیا پس از آنکه با هم جنگیدند، در نهایت سر یک میز نشسته‌اند
Iran, Islamic Republic of
ای کاش کسی بود این کامنت ها را به گوش آقای روحانی می رساند
آقای روحانی هنوز نمی خواهید متوجه بازیگری اروپائی ... شوید بدترین فشار ها به کشور آورده شده با ز هم عذر خواهی؟ ....
Iran, Islamic Republic of
اروپا جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون باید تاوان جنایتهایش علیه مردم ایران را بدهد
Iran, Islamic Republic of
سه کشوراروپایی جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون باید تاوان جنایت هایش علیه مردم ایران را بدهند
Iran, Islamic Republic of
شورای حکام آژانس خیانتکار شماره یک به درخواست سه کشور اروپایی جنایتکار شماره یک به رهبری آمریکا جنایتکار شماره یک قطعنامه ای علیه ایران تصویب کرد.
شورای حکام آژانس خیانتکار شماره یک با دریافت رشوه از عربستان سعودی و امارات و اسرائیل قطعنامه‌ای علیه ایران تصویب کرد.
Iran, Islamic Republic of
مشاور جو بایدن: همه تحریم‌های دوران ترامپ علیه ایران را حفظ خواهیم کرد
Iran, Islamic Republic of
هرگز تصویب قطعنامه غیر قانونی شورای حکام آژانش خیانتکار شماره یک علیه ایران را نمی‌پذیریم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مشکلات ما نه تنها با آمریکا، بلکه با اروپایی ها از طریق گفت گو، مذاکره، ملاقات، دیدار و همکاری حل نخواهد شد و نمی شود
Iran, Islamic Republic of
حسن روحانی باید رسما به اشتباه اعتماد به آمریکا و کشورهای اروپایی و سازمان های بین المللی اعتراف کند و هم باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و سه کشور اروپایی و اسرائیل ازسال 1332 تاکنون یک هدف را دنبال می کنند.
Iran, Islamic Republic of
که سه کشور اروپایی جنایتکار شماره یک چشم خود را برروی واقعیات بسته و نمی توانند مدعی دفاع از حقوق بشر باشند
Iran, Islamic Republic of
دخالت آمریکا در امور چین موجب تضعیف ثبات بین‌الملل می‌شود
حمید
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس! توی این وانفسای اقتصاد کشور این حرفها دیگه خریدار نداره ..
Iran, Islamic Republic of
افرادی که ازسال 1392 تاکنون به کشورهای اروپایی اعتماد می کردند، باید پاسخگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
بیش از هزار قانون‌گذار از 25 کشور اروپایی لغو اشغال کرانه باختری را خواستار شدند
Iran, Islamic Republic of
قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۲۸ هزار تومان رسید
Iran, Islamic Republic of
قیمت لبنیات رسماً ۲۸ درصد افزایش یافت، ولی متاسفانه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۵ درصد افزایش یافته است شرم آور است.
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی از سال 1392 تاکنون ثابت کرد که در مقابل فشارهای آمریکا و کشورهای اروپایی و... ناتوان و عاجز بوده است.
توحید
Iran, Islamic Republic of
.....
دفاع از کودکان یمنی
Iran, Islamic Republic of
کودکان یمنی از سال 1394 تاکنون به خاطر کمک، حمایت و پشتیبانی تستلیحاتی آمریکا جنایتکار شماره یک و کشوراروپایی جنایتکار شماره یک در سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک بین المللی می میرند
مجید
Iran, Islamic Republic of
زیر گوش شما گفتند برجام سایه حنگ دور کرد .زیر گوش شما عذرخواهی می کنند......دیگه چه گفتند؟
.
Iran, Islamic Republic of
ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای نیست.
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه شورای حکام آژانس خیانتکار شماره یک به معنای پایان عمر برجام است
Iran, Islamic Republic of
هزاران دلیلی دارد حسن روحانی باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
کارنامه حسن روحانی قابل دفاع نیست
Iran, Islamic Republic of
............
Iran, Islamic Republic of
.............
Iran, Islamic Republic of
............
Iran, Islamic Republic of
غرور اروپایی بهش اجازه نمیده تا عذر خواهی بکنه اگر هم عذر خواهی بکنه دروغ میگه
Iran, Islamic Republic of
......
United Arab Emirates
... دلتو به عذر خواهی اروپائیها خوش کردی ؟
.
علی
خوش بحال ما ملت ایران اروپاییان حضوری و تلفنی صف بستن و تند تند عذرخواهی میکنن.....
Iran, Islamic Republic of
ما در عرصه دیپلماسی بین المللی پیشرفت های تحسین برانگیزی داریم چون از تضمین امضای کری به عذر خواهی تلفنی اروپایی ها رسیدیم.
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
دلتون رو خوش کنید به عذرخواهی اروپایی ها . انگار برجام امضا شد تا اروپاییها را شرمنده کند !!!..
United States
علی برکت الله.
United States
در این یکسال باقی مانده با ادعای اصلاح مسکن و ... کلی پروژه جدید شروع می کنه تا توقع ایجاد شود و دولت بعدی هم ناکار امد جلوه کند.
United States
اگر این ۷-۸ سال در خاطره ها بماند هنوز به ضررهایش می ارزد. .
Iran, Islamic Republic of
یاد و خاطره سیدالشهدای انقلاب اسلامی سید مظلوم دکتر بهشتی و 72 تن از یاران و همرزمانش که توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم. .
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی‌ها در گذشته به کمک سران فتنه آمدند که موفق به کودتا در داخل نظام بشوند ولی خداوند کاری کرده که الان بین خودشان یعنی ترامپ و جان بولتون نزاع صورت گرفته و به روی یکدیگر شمشیر می‌کشند و جامعه آمریکا نیز در آستانه یک انقلاب قرار گرفته است. خداوند مکر و حیله آمریکایی‌ها را به خودشان برگردانده است.
Iran, Islamic Republic of
بالاخره تحریم‌ها روزی به جایی خواهد رسید که همین دولت بانی توافق هسته‌ای برجام باید به قبل از برجام برگردد و غنی‌سازی را به 20 درصد برساند و از ان‌پی‌تی نیز خارج شود. از نمایندگان مجلس درخواست می‌شود با نظارت جدی بر دولت برای تحقق این مطلب اهتمام ورزند.
Iran, Islamic Republic of
بنده فکر می‌کنم آقای ظریف باید در نگاه امروز اردشیر زاهدی اندیشه کند. کسی که در گذشته مغز هدایت کننده روابط شاه با آمریکا بوده به خبیث بودن آمریکا اعتراف می‌کند و از مسئولین فعلی کشور می‌خواهد که از خوش‌بینی به غرب و آمریکا بر حذر باشند.
Iran, Islamic Republic of
جمهوری اسلامی باید هر چه سریع‌تر در پاسخ به گستاخی‌ها و لگد پراکنی‌های کشورهای بدعهد و خبیث اروپایی‌ها و تصویب قطعنامه در شورای حکام، کاهش تعهدات هسته‌ای و افزایش غنی‌سازی تا 20 درصد را از سر بگیرد.
Iran, Islamic Republic of
مگر از برجام جز تعفن چیزی باقی مانده است؟ چرا مسئولین دولتی هر از چند گاه جنازه خالی در تابوت را حلوا و حلوا می‌کنند؟
Iran, Islamic Republic of
نظامیان اشغالگر قدس تصور می‌کنند که با حمله به کرانه باختری و شهر قدس و هجوم به خانه‌های مردم می‌توانند پروژه شوم معامله قرن را محقق سازند ولی زهی خیال باطل. قطعا فلسطینی‌ها هم خود از توانمندی‌های بالایی برخوردارند و هم همرزمانشان در جبهه مقاومت در کنار فلسطین خواهند ایستاد و نخواهند گذاشت آب خوش از گلوی صهیونیست‌ها و رژیم جعلی پایین برود.
Iran, Islamic Republic of
....
برادر
از عمر ویروس کرونا چند ماهی نیست که می گذرد
لطفا ضعف های مدیریتی را به کرونا مرتبط نکنید
عذرخواهی تلفنی کجا
رای دادن عملی به قطعنامه کجااا
هردو از سوی اروپایی ها ........ لیکن این کجا وآن کجا
بی اختیار یاد امضای کری جان در برجام افتادم.
در قرارداد ضمانت اجرا نگنجانید ،در عوض امضای کری را ضامن بدانید.
رحیم
Iran, Islamic Republic of
قرار بود همزمان با تعیق هسته ای تحریمها بالمره برداشته شود نه اینکه بعد هفت تلفنی از شما عذر خواهی کنند. شما که زبان را بلد بودید.
احد
Iran, Islamic Republic of
........
علی
Iran, Islamic Republic of
خوب حالا این عذرخواهیشون روکجای دلمون بذاریم...؟!!!
عذرخواهی اونابرای مامی شه مسکن...!!!...خودرو....!!!!....ارزونی کالاوخدمات.....!!!!!؟؟؟؟؟؟
چوپان راستگو
Iran, Islamic Republic of
آقاازطرف ماازاروپایی ها تشکرکنین...!!!!
باورکنین ماراضی به اینهمه شرمندگی نیستیم...!
نکنین این کارارو توروخدا....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تو هم به ظاهر از مردم ایران به خاطر سو مدیریت عذر خواهی کن و استعفا بده
Iran, Islamic Republic of
به والله اگه من جای شما بودم . نه یک بار بلکه تا حالا صدر بار استعفا داده بودم
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
کل عملکرد دولت تدبیر وامید؟ در صندوق عقب پراید جا میشه علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
تو فقط جلوی قیمت تخم مرغ را که غذای ما بیچرگان است روبگیر عذر خواهی اروبا ییها بیشکش
راستگو
Iran, Islamic Republic of
........
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
...
اللهم عجل لولیک الفرج
حسین توکلی
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا و با سلام به اروپاییها بگید زیاد به خودشون فشار نیاورند عذرخواهی کنند. .......
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
.......
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
اسیر مذاکره ؛ به هر قیمتی !!!!
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
بارها رهبری هشدارداد که نگاه و دستتان به طرف غرب نباشد .
حسن
Iran, Islamic Republic of
فایده این عذر خواهی چیست
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
با کسی که به هموطنان خودش رحم نمی کنه و اونا رو تروریسم می خونه و با تمام نیرو باهاشون برخورد می کنه آیا عقلانه ست دوباره پشت میز مذاکره نشست ،.
سید
Iran, Islamic Republic of
..........
Iran, Islamic Republic of
معذرت به چه دردی میخورد
اقدام ،رفع تحریم ،،،،،،
.
بابا چرا باور نمی کنید، دولتی که از اول با صداقت کارش را شروع کرده نیاز به شاهد نیست . چرا قبول آن برای شما سخت شده است .
Iran, Islamic Republic of
جناب حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور! اروپایی ها جنایتکار شماره یک از سال 1332 تاکنون تلفنی و حضوری از ملت ایران عذرخواهی نکردند و نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
......