جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

سردار کوثری: خباثت آمریکا و اروپا تمامی ندارد

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 731632
شاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خباثت آمریکا و اروپا در برابر ایران تمام‌شدنی نیست، گفت: خود آمریکا به همراه فرانسه، انگلیس و آلمان که برجام را امضا کرده بودند می‌دانستند تحریم‌های تسلیحاتی ایران ظرف مدت ۵ سال از آغاز برجام به پایان می‌رسد، اما در آستانه فرارسیدن این زمان، شیطنت و خباثت‌شان گل کرده است.
سردار کوثری: خباثت آمریکا و اروپا تمامی ندارد
به گزارش جهان نيوز، سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تهیه پیش نویس طرح تمدید تحریم تسلیحاتی ایران از سوی رژیم آمریکا، گفت: خباثت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در برابر ایران تمام‌شدنی نیست.

وی افزود: خود آمریکا به همراه کشورهای اروپایی فرانسه، انگلیس و آلمان که برجام را امضا کرده بودند می‌دانستند تحریم‌های تسلیحاتی ایران ظرف مدت ۵ سال از آغاز برجام به پایان می‌رسد، اما می‌بینیم در آستانه فرارسیدن این زمان، شیطنت و خباثت آمریکا و اروپا گل کرده است.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز متأسفانه سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان، کاملا بی‌خاصیت و بی‌اعتبار شده اند، گفت: شاهد هستیم قانونی که سازمان ملل خودش آن را تصویب می‌کند و در قطعنامه ۲۲۳۱ می‌آورد، امروز توسط آمریکا و اروپا با قلدری و پول زیر پا گذاشته می‌شود.
 
تحریم تسلیحاتی ایران وفق برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ در ۲۷ مهر سال جاری منقضی می‌شود، اما رژیم آمریکا با آنکه از برجام خارج شده است، تقلا می‌کند با فشار به سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌های اروپایی، آن را تمدید کند. این رفتار توحش‌گونه آمریکا با واکنش کشور‌هایی همچون روسیه و چین مواجه شده است.
مرجع : میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *