کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار کوثری: خباثت آمریکا و اروپا تمامی ندارد

میزان , 4 تير 1399 ساعت 10:57

شاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خباثت آمریکا و اروپا در برابر ایران تمام‌شدنی نیست، گفت: خود آمریکا به همراه فرانسه، انگلیس و آلمان که برجام را امضا کرده بودند می‌دانستند تحریم‌های تسلیحاتی ایران ظرف مدت ۵ سال از آغاز برجام به پایان می‌رسد، اما در آستانه فرارسیدن این زمان، شیطنت و خباثت‌شان گل کرده است.


به گزارش جهان نیوز، سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تهیه پیش نویس طرح تمدید تحریم تسلیحاتی ایران از سوی رژیم آمریکا، گفت: خباثت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در برابر ایران تمام‌شدنی نیست.

وی افزود: خود آمریکا به همراه کشورهای اروپایی فرانسه، انگلیس و آلمان که برجام را امضا کرده بودند می‌دانستند تحریم‌های تسلیحاتی ایران ظرف مدت ۵ سال از آغاز برجام به پایان می‌رسد، اما می‌بینیم در آستانه فرارسیدن این زمان، شیطنت و خباثت آمریکا و اروپا گل کرده است.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز متأسفانه سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان، کاملا بی‌خاصیت و بی‌اعتبار شده اند، گفت: شاهد هستیم قانونی که سازمان ملل خودش آن را تصویب می‌کند و در قطعنامه ۲۲۳۱ می‌آورد، امروز توسط آمریکا و اروپا با قلدری و پول زیر پا گذاشته می‌شود.
 

تحریم تسلیحاتی ایران وفق برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ در ۲۷ مهر سال جاری منقضی می‌شود، اما رژیم آمریکا با آنکه از برجام خارج شده است، تقلا می‌کند با فشار به سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌های اروپایی، آن را تمدید کند. این رفتار توحش‌گونه آمریکا با واکنش کشور‌هایی همچون روسیه و چین مواجه شده است.


کد مطلب: 731632

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/731632/سردار-کوثری-خباثت-آمریکا-اروپا-تمامی-ندارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com