کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باید پاسخی محکم به قطعنامه شورای حکام آژانس داد

خانه ملت , 4 تير 1399 ساعت 9:51

عضو هیات رییسه مجلس گفت: قطعنامه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی بیش از پیش چهره منفور استکبار جهانی را به مردم ایران نشان داد.


به گزارش جهان نیوز، علیرضا سلیمی در خصوص قطعنامه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی گفت: رویکرد سیاسی و جانبدارانه آژانس بین المللی انرژی اتمی در قبال فعایت های هسته‌ای ایران هیچ توجیه فنی و کار‌شناسی ندارد و این طور به نظر می‌رسد که آن مرجع تحت تأثیر استکبار جهانی فقط خواهان ضربه زدن به فعالیت‌های قانونی تهران در حوزه فناوری هسته‌ای است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شواری اسلامی ادامه داد: متاسفانه کشورهای اروپایی در زمین استکبار جهانی بازی کرده و تلاش دارد به هر وسیله ای از پیشرفت هسته ای ایران جلوگیری کند؛ زیرا بر این اساس ادعاهایی واهی به زبان آورده و ایران را متهم به انجام فعالیت های مشکوک هسته ای کرده است درحالیکه جمهوری اسلامی ایران بیشترین همکاری را با آژانس بین المللی انرژی اتمی دارد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: متاسفانه استکبار جهانی و کشورهای اروپایی در برجام بیش از پیش چهره منفور خود را به ملت ایران نشان دادند و تلاش دارند از راه های دیگر به فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشور ضربه وارد کنند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید جوابی محکم و دندانشکن به این قطعنامه ظالمانه شورای حکام داد؛ بنابراین از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار می رود منفعلانه عمل نکنند و از طریق راه های دیپلماسی از منافع ملت ایران در مقابل زیاده خواهی مستکبران دفاع کند.


کد مطلب: 731614

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/731614/باید-پاسخی-محکم-قطعنامه-شورای-حکام-آژانس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com