پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

زمان آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 731610
کنفدر اسیون فوتبال آسیا برای تیم هایی که با بهانه کرونا قصد انصراف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، خط و نشان کشید.
زمان آغاز مسابقات  لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
به گزارش جهان نيوز، نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا به اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال کناره گیری برخی از باشگاه ها از حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا واکنش نشان داد.

AFC برای باشگاه ها خط و نشان کشید و اعلام کرد در صورت کناره گیری تیمی از ادامه لیگ قهرمانان آسیا 2020 باید عواقب سنگینش را بپذیرد. هر تیمی در صورت انصراف از لیگ قهرمانان باید غرامت میلیون دلاری پرداخت کند و به مدت 2 سال از حضور در این رقابت ها محروم خواهد شد.

گزارش حاکی از آن است که کنفدراسیون فوتبال  آسیا قصد دارد ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 را به صورت متمرکز در نیمه دوم ماه سپتامبر(اواخر شهریور) برگزار کند.

داتو، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در زمینه خبر داد هیچ تیمی تاکنون درخواست انصراف از لیگ قهرمانان نداده است. هر تیمی که بخواهد از حضور در این مسابقات انصراف دهد باید طبق قانون جریمه و محروم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *