چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۷

حکم قالیباف برای حجت‌الاسلام قاسمیان

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 731599
رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام قاسمیان را به عنوان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب کرد.
حکم قالیباف برای حجت‌الاسلام قاسمیان
به گزارش جهان نيوز، به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان را به ریاست کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

"حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای غلامرضا قاسمیان

نظر به تعهد دینی و انقلابی و سوابق پژوهشی، قرآنی و حوزوی، جنابعالی را به عنوان "رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد" مجلس شورای اسلامی منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با تاکید بر رویکردهای تحول کارآمدسازی، هوشمندسازی و مردمی سازی و با بهره گیری از دانش‌ها و فناوری‌های جدید نسبت به گردآوری، سازماندهی، پژوهش و اشاعه آثار حقوقی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با تاکید بر اسلام‌شناسی و ایران‌شناسی، حفظ و نگهداری میراث ملی و ارائه خدمات به نمایندگان محترم مجلس و سایر مراکز، برنامه‌ریزی و اقدام نمائید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است؛ حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف می‌باشد و پیش از این معاون اسبق پژوهش حوزه‌های علمیه استان تهران، استاد دروس عالی حوزه و دوره‌های دکتری دانشگاه و پژوهشگر در حوزه‌های قرآنی، فقهی، اصولی بوده است.

وی همچنین مؤسس طرح حوزوی و تحولی "مدارس علمیه مشکات" نیز بوده و سابقه بیش از سی سال کار جهادی در عرصه محرومیت زدایی و تأسیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) را در کارنامه خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالشو ببر
Iran, Islamic Republic of
واقعا انتصاب های اخیر نگران کننده است. چه ارتباطی ایشون داره با کتابخانه مجلس آخه...
رضا
Iran, Islamic Republic of
.. قربونت برم ! ارتباط نميخواد !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
کسی که یه نسخه خطی رو نخونده می خواد تو مرکز اسناد مجلس چیکار بکنه
اصلا از سند چی می دونه

ایشون فرد بزرگواری هستند ولی اصلا مناسب این جایگاه نیستند
جواد
Iran, Islamic Republic of
مگه چند سالشه که سابقه سی سال کار جهادی داره؟؟......
علی
Iran, Islamic Republic of
ضمن گرامیداشت این حضور خجسته خداوند را شاکرم بابت روزهای روشن‌تر از آفتاب روز. به امید آنکه با حسن تدبیر ایشان و تلاش تمامی کارکنان این مجموعه، به درجات بالای موفقیت رسیده و به عصری طلایی دراین نهاد فرهنگی قدم گذارند بدون شک حضور پر خیر و برکت ایشان در این مجموعه فرهنگی، برکتی بی بدیل از جانب پروردگار متعالی است . سلامتی و توفیقات روزافزون حجت‌الاسلام قاسمیان را از محضر باری‌تعالی خواستارم