کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده شازند:

خبری از تعزیرات در مبارزه با گرانی نیست

فارس , 3 تير 1399 ساعت 14:23

مردم در زیر چرخ گرانی له شده‌اند اما خبری از تعزیرات و دستگاه‌های مربوطه نیست؛ این مردم من و شما را انتخاب کرده‌اند که بتوانند با عزت زندگی کنند نه با ذلت.


به گزارش جهان نیوز، محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به اصل سوم قانون اساسی بند (1) و (9) گفت: آقای رئیس جمهور باز هم برجام را افتخار می‌دانید؟ باز هم تکیه بر داخل برای شما بی‌معنا است؟ وادادگی دیگر بس است.

وی افزود: در سیاست خارجی شرم داریم که بگوییم چرا که شما عزت مردم را درک نمی‌کنید.
نماینده مردم شازند در مجس با اشاره به موضوع آشفتگی بازار مسکن گفت: مردم در زیر چرخ گرانی له شده‌اند، خبری از تعزیرات و دستگاه‌های مربوطه نیست.

احمدی بیغش افزود: گرانی چند قلم کالا که در ارتباط با مصالح ساختمانی است در این 3 ماه اخیر یعنی از اسفند ماه 98 تا تیر 99 مصالحی مانند میلگرد، شن، ماسه، سیمان و ... 4 برابر گران شده است و هیچ دادرسی وجود ندارد، مردم دادشان را به کجا ببرند؟

نماینده شازند در مجلس با اشاره به بالا رفتن قیمت ارز مطرح کرد: ارز به 20 هزار تومان رسیده است، هنر رئیس بانک مرکزی فقط حرف درمانی است، آقای رئیس جمهور مردم ما تمسخر می‌شوند.

وی با انتقاد از دولت، خطاب به رئیس جمهور گفت: رفتار شما همانند چند روز قبل از انتخابات است، انتخاباتی وجود ندارد و تا سال آینده شما باید واقع گرا باشید، مردم را 8 سال سر کار گذاشتید.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم زیر چرخ گرانی له شده‌اند و نان خالی ندارند که بخورند، پول آب، برق و گاز هم بماند. آقای رئیس جمهور شما هنوز هم به فکر ساخت و ساز در شمیرانات هستید، بنا بر آنچه همفکران خودتان می‌گویند.

احمدی بیغش گفت: آقای رئیس جمهور خوب است از این مردم حیا کنیم، این مردم من و شما را انتخاب کرده‌اند که بتوانند با عزت زندگی کنند نه با ذلت. ذلت حق مردم ما نیست؛ نمایندگان به درد مردم برسید، گرانی بیداد می‌کند.


کد مطلب: 731560

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/731560/خبری-تعزیرات-مبارزه-گرانی-نیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com