پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۴۷
ناراحتی اصلاح طلبان و ضدانقلاب خارج نشین؛

بازداشت موسس و برخی اعضای جمعیت موسوم امام علی/ فعالیت‌های ضدفرهنگی و امنیتی تحت پوشش تبلیغات خیرخواهانه/ پشت‌ پرده ارتباط خاندان ميمندی‌‌نژاد با ساواک +تصاویر

دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 731385
براساس اطلاعات به دست آمده عناصر اصلی این موسسه علاوه بر توهین به مقدسات و ترویج تفکرات انحرافی ضد دینی با رسانه‌های معاند و بیگانه همکاری داشته اند.
گروه سیاسی جهان نيوز: صبح امروز حساب توییتری جمعیت امام علی(ع) با اعلام بازداشت موسس این سازمان مردم نهاد نوشت: ساعتی پیش شارمین میمندی نژاد موسس جمعیت امام علی (ع) بازداشت شد.

در ادامه این توییت آمده است: مرتضی کی منش مسئول رسانه‌ای جمعیت امام علی(ع) و کتایون افرازه بازرس علی‌البدل جمعیت امام علی (ع) نیز بازداشت شده‌اند.

درهمین خصوص برخی فعالان رسانه ای از پلمپ دفتر این سازمان مردم نهاد خبر داده اند.

جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی، سازمان غیردولتی و دانشجویی است که از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرد و سال ۱۳۷۹ نخستین دفتر رسمی خود را در دانشگاه شریف تاسیس کرد.

این جمعیت از سال ۲۰۱۰ به عضویت شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد، ECOSOC، درآمده است.


گفتنی است سه سال پیش روزنامه کیهان در مطلبی به بررسی رفتارهای مشکوک جمعیت امام‌علی(ع)، سابقه و عملکرد شرم آور شارمین میمندی‌نژاد به عنوان مؤسس آن و اختفا پشت نام زیبای امیرمومنان(ع) پرداخته بود.

براساس اطلاعات به دست آمده عناصر اصلی این موسسه علاوه بر توهین به مقدسات و ترویج تفکرات انحرافی ضد دینی با رسانه‌های معاند و بیگانه همکاری داشته اند.

در همین باره بعد از انتشار خبر بازداشت اعضای این تشکل به ظاهرا انسان دوستانه و خیرخواهانه، رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب و ضدانقلاب خارج نشین بی تاب شده و اعلام ناراحتی کرده اند.

پشت‌پرده ارتباط خاندان «ميمندی‌‌نژاد» با ساواک
خبرگزاری آنا هم در گزارشی به بهانه بازداشت میمندی نژاد نوشته است: عناصر نفوذی و زاویه‌دار با نظام جمهوری اسلامی، از همان ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز فعال بوده و هستند و هرگز برای ضربه زدن به انقلاب و جمهوری اسلامی دست از تلاش بر نمی‌دارند و متأسفانه عمداً یا سهواً برخی از دولت‌ها و مسئولان با اقدامات و نظراتشان به این عناصر نفوذی کمک می‌کنند.

شاید در بیشتر کارهای امور به اصطلاح خیریه و اجتماعی نامی از جمعیت امام علی(ع) شنیده باشید که حدیث طولانی از کارهای خلاف در درون این جریان وجود دارد.

شارمین میمندی‌نژاد، یکی از افراد و عناصر نفوذی محسوب می‌شود که در قالب فعالیت‌های خیریه و انسان‌دوستانه درصدد ترویج افکار ضدانقلابی و ضددینی در کشور است. او متولد ۱۳۴۸ و فرزند محمدحسین میمندی‌نژاد، رئیس اسبق دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در دوران پهلوی است.

محمدحسين ميمندی‌نژاد کیست؟
محمدحسين ميمندی‌نژاد، يكی از چهره‌های تأثيرگذار و مُخرب در فرهنگ و سياست یک‌صد سال اخير در کشور محسوب می‌شود كه به دلیل اهداف مغرضانه برخی تاریخ‌نگاران خارجی و داخلی و نیز عدم اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول، اقدامات مخرب فرهنگی و ضدامنیتی او را پوشیده نگاه داشته‌اند و متأسفانه از محمدحسین میمندی‌نژاد به عنوان دانشمند نام می‌برند و به گونه‌ای نزد افكار عمومی جای انداخته‌اند که گویا او فرد فرهیخته و وطن‌پرست و دوست‌دار نظام است، اما حقیقت، خلاف این اقدامات را اثبات می‌کند.


او از نویسندگان و فعالان فرهنگی وابسته به ساواک بود. درواقع محمدحسین میمندی‌نژاد از طرف ساواک مأمور شده بود تا افکار فراماسونری و بهائیت را در جامعه ترویج دهد و تشیع را به شدت تضعیف کند و برای تحقق اهداف و خواسته‌های ساواک، مجله «دنیای علم» و «رنگین کمان» را نیز مدیریت و سردبیری می‌کرد.

احمد اللهیاری از دست‌اندرکاران مطبوعات آن زمان در مورد محمدحسین میمندی‌نژاد می‌نویسد: «میمندی‌نژاد در کنار تدریس در دانشگاه به فعالیت مطبوعاتی نیز روی آورد و با اخذ امتیاز رنگین‌‌کمان به‌صورت مستقل به‌کار پرداخت. وی سپس به محمدرضا پهلوی نامه نوشت و داوطلب نگارش زندگی‌نامه رضاخان شد و پس از موافقت شاه سال‌ها سلسله مطالبی را تحت عنوان زندگی‌نامه رضاشاه کبیر در مجله رنگین‌کمان انتشار می‌داد. چاپ زندگی‌نامه رضاخان بهانه خوبی برای اخاذی به دست میمند‌‌‌ی نژاد داده بود،‌ به ‌طوری‌که وی هر چند ماه یک بار مبالغ کلانی از دربار به عنوان پاداش و حق‌التحریر دریافت می‌کرد.»

همچنین دفتر پژوهش‌های مؤسسه کیهان در مطلبی در روز ۲۴ دی ۱۳۹۵ با عنوان «دامپزشک انگلیسی مدیر مجله رنگین‌کمان» نوشت: «ميمندی‌نژاد به پاس خدماتش، از سوی محمدرضا پهلوی نشان درجه ۴ تاج را گرفت.»

مسیر پدر را پسر ادامه می‌دهد!
حال مسیر پدر را پسر ادامه می‌دهد. شارمین میمندی‌نژاد ادامه‌دهنده راه پدر است، اما با روش خود و تحت پوشش فعالیت‌های خیریه و انسان‌دوستانه. او مؤسس جمعیت امام علی(ع) است که توانست در  سال ۱۳۷۸ با هدف کمک به کودکان و زنان نیازمند از وزارت کشور دولت اصلاحات مجوز تأسیس دریافت کند.


طولی نکشید که دامنه فعالیت این جمعیت در دانشگاه‌های سراسر کشور گسترش یافت و با تشکیل کلاس‌هایی در دانشگاه‌ها مطالبی را که هیچ ارتباطی با دین و شریعت اسلام ندارد، همانند پدر از طریق بازی با الفاظ به دانشجویان القا می‌کرد، البته فعالیت جمعیت امام علی(ع) در دولت احمدی‌نژاد به دلیل عملکرد ضدامنیتی تعطیل شد، اما با روی کار آمدن حسن روحانی به‌عنوان رئیس جمهور، دوباره این جمعیت فعالیت خود را با شدت بیشتری از سر گرفت. میمندی‌نژاد در سخنرانی تعجب‌برانگیز گفته بود که روح امیر‌المومنین(ع) در او تجلی کرده است!

معاندان؛ پشتیبان یک جمعیت!
رسانه‌های معاند و فعالان به ظاهر مدنی خارج‌نشین به شدت از فعالیت‌های جمعیت امام علی(ع) و شارمین میمندی‌نژاد در داخل و خارج از ایران حمایت می‌کنند. نمونه‌ای از عناصر ضدانقلاب و ضدباورها و عقاید دینی مردم کشورمان، «مسیح علی‌نژاد» است که در کانال شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی بارها تبلیغ این جمعیت را کرده و حتی چنین رفتار مشابهی به طور هماهنگ از سوی کانال‌های ضدانقلاب بروز داده شده است.


همانطورکه پیش از این هم گفته شد، جمعیت امام علی(ع) با پوشش فعالیت‌های خیریه دست به ترویج هنجارها و باورهای غربی و ضدشریعت اسلام می‌زند. در ادامه ویدئویی را مشاهده خواهید کرد که نشان می‌دهد این جمعیت تحت پوشش همین فعالیت‌های به ظاهر خیریه، پارتی و جشنی را برگزار کرده که زنان و مردان به صورت مختلط در حال رقص و پای‌کوبی هستند. این عمل در شرایطی سر می‌زند که مسئولان و مدیرانش، خط مشی اعضای جمعیت را منطبق با اصول و باورهای اسلامی-ایرانی معرفی کرده‌اند، اما ویدئوی موجود خلاف این ادعا را ثابت می‌کند.

متأسفانه دولت و برخی نهادهای امنیتی بیش از حد با جمعیت مذکور و اعضایش مماشات می‌کنند؛ زیرا این مماشات در صورتی اتفاق می‌افتد که فعالیت‌های ضدفرهنگی و ضدامنیتی آن بر همه واضح و مشهود است؛ لذا از دولت و نهادهای امنیتی انتظار می‌رود با جمعیت امام علی(ع) برخورد قاطعانه انجام دهد تا مبادا عناصر ضدانقلاب و معاند داخلی و خارجی و دولت‌های متخاصم با جمهوری اسلامی به اهدافشان برسند.

بر اساس این گزارش؛ بعد از دستگیری میمندی‌نژاد و همسرش توسط نهادهای امنیتی بسیاری از اصلاح طلبان و عناصر ضد انقلاب به شدت علیه این مورد موضع‌گیری کردند. شاید این انتقادها از آنجا سرچشمه می‌گیرد که نهادهای مانند  سازمان ملل و يونسكو جمعیت امام علی(ع)  عضو شورای امور اقتصادی-اجتماعی سازمان ملل در مقام مشاوره‌ای شده بود. باید دید این حجم از شبکه‌سازی توسط این جمعیت برای چه موضوعی بوده است؟
https://jahannews.com/vdcevz8fnjh8xxi.b9bj.html
jahannews.com/vdcevz8fnjh8xxi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
United States
چشمتون فقط موی زن و رقصیدن و بی حجابی را می بینه ؟ فلاکت و بدبختی مردم را کی می بینه ؟ زندگی مردم چی ؟
Iran, Islamic Republic of
همه بدبختی ها از زیرپا گذاشتن احکام دین و عدم تقوای عمومی برخواسته، منتها چشم ظاهر بین جاهل از درک آن عاجز است
تندیس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از این دست خیریه ها هستند. بازهم باید مواردی را معرفی کنید. ولی این چون موسسش تابلو و هتاک بود شناسایی شد. برید بین بقیه خیریه ها موارد دیگری پیدا کنید. خصوصا خیریه هایی که برای دانش آموزان و دانشجویان یعنی روی نسل آینده کار می کنند.
Iran, Islamic Republic of
تشکر از اطلاع رسانی شما
Germany
ویدیوش کو پس؟؟؟!!!!
علی
United Arab Emirates
........
Iran, Islamic Republic of
البته فعالیت جمعیت امام علی(ع) در دولت احمدی‌نژاد به دلیل عملکرد ضدامنیتی تعطیل شد....
Iran, Islamic Republic of
.....
Australia
از سرزنش اصلاح طلب و امريكايي و غربي نبايد ترسيد. براي ما امنيت و مبارزه با فساد و اصلاح و پيشرفت كشور مهمه، حالا چهارتا رسانه معلوم الحال فارسي زبان و انگليسي زور بزنن كه اين كشور را ويران كنند نبايد ما بهشون وقعي بگذاريم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دیگه به خیریه ها هم نمیشه اعتماد کرد . به اسم امان علی و به کام دشمنان اسلام و انقلاب !
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خیریه ها چندان قابل اعتماد نیستند. غالبا برای موسسین آنها درآمدزا هستند و نظارت درستی هم روی فعالیتشان نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
شما از کجا میدونی این اطلاعات درس هستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بنظرم کل اطلاعات دریاف شده اشتباه و از سر نا آگاهی هستش کل اطلاعاتی که توی این سای هست اشتباهه ....!!!!!!!!!!!!
تندیس
Iran, Islamic Republic of
حالا تو که درستشو میدونی بگو ببینیم چیه ؟ البته مستند ها .
Iran, Islamic Republic of
......
United States
من چندتا نظر مخالف قبلا ارسال کردم با احترام هم نوشتم ... ببینم پست می‌کنید یا نه!
Iran, Islamic Republic of
من حتی یادمه این موسسسه رو تو برنامه پر مخاطب ماه عسل هم تبلیغ میکردن از سر نااگاهی
سعید
Iran, Islamic Republic of
آخه چقدر نا آگاهی؟؟؟.
Iran, Islamic Republic of
همین که نوشتید سه سال پیش کیهان شریعتمداری پشت پرده این موسسه را افشا کرده و بالاخره امروزبا ان برخورد امنیتی شد حساب کار دستم امد. ...
به احتمال زیاد بهایی است پدرش هم در زمان شاه پست و مقام داشته احتمالا پول هاو کمک های مردم را خرج شبکه اش می کرده ساده لوح هایی که کمک های مالی به این موسسه به ظاهر خیریه می کردند نمی دانند پول هاشون کجا رفته همین که بی بی سی(بازوی خبری ام ای 6 ) ازش دفاع می کنه گواه بر چاسوس بودن است...
United Kingdom
/.....
سعید
Iran, Islamic Republic of
....
Canada
دم بچه های اطلاعاتی گرم
United Kingdom
...
United States
.........
امید
Iran, Islamic Republic of
....
محسن
Australia
....
Iran, Islamic Republic of
ویدیوش ننهادید .گشتم توی صفحه نبود
Iran, Islamic Republic of
تفکر واقعی فقط موسسه حافظان کودکان کار
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام. دقیقا درسته. خواهر من از وقتی در این جمعیت فعالیت میکنه، تبدیل به یک انسان ضد دین شده‌. مثلا رفته بود که کار خیر کنه ولی افکار ضددینی رو به خوردش دادند
سیما
Greece
دو سال از شاگردان شارمین بودم جز دعوت به اندیشه و عمل آگاهانه و مهرورزی چیز دیگه ای آموزش نمیداد!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
sina
Iran, Islamic Republic of
.......
عرفان
United States
فیلم توهین این فرد بی شرف به آقا رسول الله موجوده دقیقا، از اساس نبوت رو انکار میکنه برید ببینید!
پیمان آ
United States
ماشاالله خانوادگی مزدور بودن .... خب آقا چرا اسمشون رو گذاشتن جمعیت امام علی میذاشتن جمعیت جاسوسان 2 خیلی بهتر بود
مهدی
United States
خدا بچه های اطلاعات رو حفظ کنه که چشم و گوش ملت هستن
اگه همین خدمات ارزشمند اطلاعاتی نبود، ایران امروز به لحاظ امنیتی وضعیتی بهتر از برخی کشورهای منطقه نداشت
سعیده
Iran, Islamic Republic of
موسس این جمعیت در‌ لباس خیرخواهی در حال خیانت به مردم کشور خودش بوده
لیلا
Iran, Islamic Republic of
.......
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
سلام ممنون از مطالب روشنگرانه تون.
متاسفانه این جمعیت در جذب جوانان به بهانه کمک به مردم محروم موفق عمل کرده،یکی از دوستان ما هم به عنوان نیروی داوطلب برای این جمعیت کار میکرد.
جالب تر اینکه فعالیت های این جمعیت در زمینه سند ۲۰۳۰هم بوده و آموزش هایی در این زمینه به بچه های کار داشتن.
Iran, Islamic Republic of
پس ویدیو کجاس . لطفا ذهن مردم رو بدون دلیل و مدرک مستند خراب نکنید . اگر فیلم دارید بزارید .
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
....!!!!
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
مطلب شما حاشیه ای و بی محتوی و فقط برا بالا بردن آمار بازدید سایتتون نوشته شده،...
Turkey
چندتا از ویدئوهای این دلقک منحرف را دیدم، از این ضد دینها کم نیست...!!!