جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

این حرکت خشم مسی را برافروخت +عکس

دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 731377
تصاویری از تمرینات امروز بارسلونا منتشر شده که نشان می‌دهد لیونل مسی برای عصبانیت در دیدار روز جمعه مقابل سویا حق داشته است.
این حرکت خشم مسی را برافروخت +عکس
به گزارش جهان نيوز، نیمه اول دیدار سویا و بارسلونا در سانچس پیسخوان با تساوی بدون گل در حال اتمام بود که بیرون محوطه جریمه لوئیس سوارز توسط فرناندو نقش بر زمین شد. متعاقب این صحنه بود که لیونل مسی با هل دادن دیگو کارلوس بازی را پر تنش کرد.

با وجود اینکه شدت ضربه مسی زیاد نبود، کارلوس خود را به زمین انداخت اما نه داور به مسی اخطار داد و نه وی ای آر روی این صحنه دخالت کرد؛ در حالی که بازیکنان سویا معتقد بودند مسی باید از زمین اخراج شود.کمی بعد مشخص شد که چرا مسی آنقدر از مدافع سویا عصبانی بود.

در واقع تکرار لحظه خطا روی سوارز نشان داد که ثانیه ای بعد از سرنگونی سوارز، دیگو کارلوس با تکلی خشن که پای چپ مسی را نشانه گرفته بود، چیزی تا مصدوم کردن فوق ستاره بارسا فاصله نداشت. مسی اما از آن تکل جان سالم به در برد ولی نتوانست خودش را کنترل بکند و با کارلوس وارد درگیری فیزیکی شد.

اگرچه بعد از دیدار دو تیم بارسلونا و سویا بسیاری اعتقاد داشتند که لیونل مسی روی آن صحنه بیش از حد واکنش نشان داده است اما حالا تصاویری از تمرینات امروز بارسلونا منتشر شده که نشان می‌دهد اعتراض لیونل مسی بی‌جهت نبوده است.

یک بریدگی نسبتا عمیق در پای راست شماره 10 بارسا مشهود است که هنوز هم یک زخم کاملاً تازه به نظر می رسد. همچنین یک سری خراش ها و کبودی های دیگر در این نزدیکی مشاهده می‌شود.

مسی معمولاً در طول سالهای فوتبال خود دائماً با خطا های شدید روبرو شده است اما او اکثراً روی اعصابش تسلط داشته و کمتر به خاطره چنین مواردی عصبانی شده است. با این حال روز جمعه و در دیدار مقابل سویا اتفاق دیگری رخ داد که البته با بررسی این تصاویر می‌توان به فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا حق داد.
 
 
مرجع : ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *