سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۳
حجت‌الله فیروزی نماینده مردم فسا خبرداد؛

توصیه های قالیباف به کمیسیون تحقیق درباره اعتبارنامه تاجگردون/ هم دغدغه معترضان و هم توضیحات تاجگردون مورد توجه باشد

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب: 731224
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست اعضای کمیته تحقیق اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون خطاب به اعضای این کمیته، گفت: سعی کنید اتفاق نظر و اجماع داشته باشید تا گزارش برای صحن هم قابل اتکا باشد.
توصیه های قالیباف به کمیسیون تحقیق درباره اعتبارنامه تاجگردون/ هم دغدغه معترضان و هم توضیحات تاجگردون مورد توجه باشد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الله فیروزی، از توصیه های محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست اعضای کمیته تحقیق اعتبارنامه تاجگردون خبرداد و گفت: آقای قالیباف در این نشست توصیه کردند که کمیسیون تحقیق باید بی‌طرفانه، منصفانه و در چارچوب قانون کارش را انجام دهد و باید تا زمانی که آن مراجع تعیین تکلیف نکرده‌اند از بیان این موضوعات در فضای عمومی پرهیز شود و نسبت به حفظ آبروی اشخاص حساسیت وجود داشته باشد.

وی افزود: از دیگر توصیه‌های رئیس مجلس این بود که در بررسی این پرونده از اعمال سلیقه شخصی پرهیز شود و اگر هم نمایندگان دیدگاه‌های شخصی دارند نباید آن را بیان کنند، بلکه آنچه قانون است و مستندات می‌گوید رعایت شود.

فیروزی از توصیه قالیباف در خصوص نگاه منصفانه و بی‌طفانه اعضای کمیسیون تحقیق خبر داد و گفت: آقای قالیباف گفتند که دغدغه معترضان باید رعایت شود و توضیحات آقای تاجگردون هم مورد توجه قرار گیرد تا هیچ حقی ضایع نشود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس در این نشست گفت که گزارش کمیسیون تحقیق  دلیل قابل اتکاء برای نمایندگان محسوب می شود لذا گزارش قوی، مستدل و قانونی تهیه شود.

وی ادامه داد: آقای قالیباف گفتند که سعی کنید اتفاق نظر و اجماعی نسبت به گزارش کمیسیون تحقیق داشته باشید تا این گزارش برای صحن هم قابل اتکاء باشد.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامیدر پایان گفت: کمیته کمیسیون تحقیق همچنین قرار است روز دوشنبه با مسئولان مرتبط در وزارت اطلاعات و همچنین شورای نگهبان دو جلسه جداگانه داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
بدون واهمه
قاطعیت در برخورد همزمان با رعایت کرامت شخصیت افراد خواست همه است.
سرور
Iran, Islamic Republic of
..........
هادی
Iran, Islamic Republic of
خوبه ولی کل مملکت رو به اعتبارنامه تاجگردون معطوف نکنین .ازقیامت بترسین