جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

اسکوچیچ بدون رزومه سرمربی تیم ملی شد

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 731158
پیشکسوت فوتبال کشورمان انتقاداتی را نسبت به شرایط حال حاضر ورزش ایران مطرح کرد.
اسکوچیچ بدون رزومه سرمربی تیم ملی شد
به گزارش جهان نيوز، ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال، در مورد اظهارات اخیر مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال در دفاع از قرارداد عجیب با ویلموتس، عنوان کرد: به نظر من همه از قراردادی که بسته اند، چه خوب باشد یا چه بد، دفاع خواهند کرد. به طور طبیعی تاج هم باید از این قرارداد دفاع کند.

او افزود: با توجه به مبلغ اعلام شده این قرارداد (۸ میلیون یورو برای ۳ سال)، نمی‌تواند قرارداد مناسبی باشد. به گفته مسئولان قرار بود، رقم قرارداد با مربی جدید کمتر از کارلوس کی روش باشد، اما در حال حاضر این مبلغ بیشتر شده است.

او ادامه داد: علاوه بر آن رزومه مربیگری ویلموتس با کی روش قابل مقایسه نیست به همین دلیل قرارداد با ویلموتس برای تیم ملی ایران مناسب نبوده است. البته این موضوع ناگفته نماند، قرارداد‌هایی که تاکنون در فدراسیون فوتبال بسته شده قابل دفاع نیستند. با توجه به اینکه مهدی تاج در حال حاضر استعفا کرده است، مسئولان فدراسیون باید قرارداد را به طور کامل شفاف سازی کنند.
 
اسکوچیچ بدون رزومه سرمربی تیم ملی شد
مربی سابق تیم ملی امید در خصوص کیفیت فنی ویلموتس، اظهار داشت: مارک ویلموتس در سطح بالای فوتبال مربیگری کرده، اما کارنامه موفقی از خود به جا نگذاشته است. من از نظر فنی او را قبول ندارم. دراگان اسکوچیچ سرمربی فعلی تیم ملی هم بدون هیچ رزومه‌ای انتخاب شده است.

تاج و کفاشیان نتیجه کار خود را نشان داده اند
قاسمپور درباره بازگشت مجدد تاج و کفاشیان به فدراسیون فوتبال، بیان کرد: این افراد در زمان ریاست، خود را نشان داده اند. یعنی هیچ فرد دیگری که توانایی بیشتری از این ۲ نفر داشته باشد یا اینکه از جنس فوتبال باشد، در ایران وجود ندارد؟

افراد فوتبالی را کله پا می‌کنند
او در مورد اینکه چرا افراد فوتبالی در منسب‌های عالی فدراسیون حضور ندارند، پاسخ داد: به نظر من افراد فوتبالی به این دلیل که از ارتباط، واسطه و پشتیبان قوی برخوردار نیستند، در رد‌های بالای فدراسیون سِمَتی ندارند. این افراد توانایی کنار آمدن با آدم‌های ناسالم را ندارند. آن‌ها اگر هم وارد سیستم شوند، توسط اشخاص منفعت طلب، کله پا می‌شوند.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فوتبال امکان پذیر نیست
مربی سابق تیم صنعت نفت آبادان در خصوص برگزاری بدون مشکل مسابقات لیگ برتر ایران همانند بوندسلیگای آلمان، گفت: ما از نظر امکانات، شرایط برابری با آلمان نداریم که خود را با آن‌ها مقایسه کنیم. هیچ فردی نمی‌تواند درباره وضعیت بیماری کرونا پیش بینی منطقی داشته باشد.

او افزود: زمان مشخصی برای پایان ویروس کرونا وجود ندارد، اما رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فوتبال امکان پذیر نیست، زیرا هنگام ضربه‌های ایستگاهی، بازیکنان زیادی در محوطه جریمه درگیر می‌شوند. اگر از این نظر نگاه کنیم من موافق برگزاری مسابقات لیگ برتر نیستم، اما به قول مسئولان تا زمان کشف داروی این بیماری باید با آن زندگی کرد.
 
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بردارید جمعش کنید این خاصه خرجی ها را !!!