پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۵

زمان واریز چهارمین یارانه کمک معیشتی

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب: 731105
ساعت ۲۴ فردا شب ۳۱ خرداد یارانه کمک معیشتی به حساب ۳ میلیون خانوار واریز می‌شود.
زمان واریز چهارمین یارانه کمک معیشتی
به گزارش جهان نيوز، بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها چهارمین مرحله کمک حمایت معیشت کرونا ساعت ۲۴:۰۰ فردا شب (روز شنبه) مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ به حساب سرپرستان خانوارهای حدود ۳ میلیون نفر واریز خواهد شد.

این کمکها بر اساس بعد خانوار از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود. علاوه بر کمک حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان، سه مرحله قبلی از چهار مرحله کمک بلاعوض دولت برای حمایت از وضعیت معیشتی اقشار آسیب‌پذیر ناشی از ویروس کرونا در اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ماه ۹۹ واریز شده بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


🇮🇷
Romania
..............
مرحله کمک حمایت معیشت کرونا!
بالاترین کمک با برگرداندن هرچه سریعتر محدودیت ها به کشور است.
دوستان ستاد ملی کرونا لطفا به فکر مردم باشید حداقل از ویدیوکنفرانس های خودتان خارج گردید تا استرس وفشارهای مردم را احساس کنید
ستاد ملی کرونا
ای کاش بازدید میدانی از سطح شهر وجوامع داشتید تا مشاهده می کردید عامل فشار بر کادر درمانی ،سیاستهای شما در بازگشایی ها ورفع محدودیت هاست که نوعی عادی شدن اوضاع را در اذهان مردم تجسم می کرد
Iran, Islamic Republic of
.........
یک دل سوز مردم کشور
Iran, Islamic Republic of
با نام خدا
این کمک را به کی می دهند بایستی به رانند تاکسی گارگر سر فلکه گارگاکوچک که بسته شده است نبایستی این را به مثلا روستای ما که از کونا آسیب ندیده است آنهای که مستمری مانند کمیته امداد اماره یا بهزیستی یا حقو بگیران ا جاهای دیگر اینا که متضرر نشده ان.