جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۱

دیدار رییس مجلس با خانواده شهید "جواد الله کرم"

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 731102
رییس مجلس شورای اسلامی، امروز با حضور در بیت شهید مدافع حرم «جواد الله کرم» با خانواده وی دیدار کرد.
دیدار رییس مجلس با خانواده شهید "جواد الله کرم"
به گزارش جهان نيوز، محمّدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، امروز (جمعه ٣٠  خرداد) با حضور در بیت شهید مدافع حرم «جواد الله کرم» با خانواده وی دیدار کرد. 

گفتنی است شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» متولد دوم تیر ماه سال ۱۳۶۰ و اهل محله مهرآباد تهران بود. وی از رزمندگان‌ سلحشور و فرماندهان رشید مقاومت بود که برای دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام داوطلبانه به سوریه اعزام شد. او سه‌بار در سال های ۹۳ و ۹۴ در جریان جنگ سوریه مجروح شد و در نهایت در جریان حمله نیروهای تکفیری به خان‌طومان در جنوب غرب حلب در اردیبهشت سال 95 به شهادت رسید. پیکر مطهر وی در منطقه ماند و در زمره شهدای جاویدالاثر قرار گرفت. 

سرانجام پیکر مطهر شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» پس از چهار سال مفقودی طی عملیات تفحص  شهدای مدافع حرم در منطقه خان‌طومان کشف و  پس از شناسایی هویت در تاریخ ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۹ به کشور بازگشت .

لازم به ذکر است، مراسم تشییع پیکر مطهر فرمانده شهید «جواد الله‌کرم» در روز چهارشنبه (۲۸ خرداد ماه ۱۳۹۹) همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و اقامه عزای آن حضرت باحضور همرزمان و مردم خداجوی تهران  برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.
Iran, Islamic Republic of
.......
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
روزگاری که تلاش می شود حتی نام شهید از کوچه و برزن پاک شود، دم آقا باقر قالیباف گرم که بعنوان یک رئیس قوه میره خونه شهدا سر میزنه. سلامت باشی ان شاء الله
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
........
دکتر عزیز
فاصله گذاری وپروتوکل های بهداشتی را لطفا رعایت می فرمودید.
Iran, Islamic Republic of
مهم فاصله گذاری با افساد طلبان و حامیانشونه که تا الان درست انجام دادن
انتصاب یکی از حامیان برجام توسط ایشان را چگونه تفسیر می فرمایید.
عرفانی
Iran, Islamic Republic of
کی ؟
آقای قالیباف
در عمل به فکر خانواده های شهدا وایثارگر باشید
رییس مجلس محترم
لطفا اقدامی برای کرونا ویروس به رشته عمل در آورید که طرح فاصله گذاری هوشمند / بازگشایی ها/ رفع محدودیتها همه وهمه بر عادی سازی اوضاع در اذهان مردم حکایت دارد وحال اینکه آنچه در مشاهدات میدانی دیده می شود خلاف این را نشان می دهد.
آقای ریس لطفا به فکر مردم باشید .......
آقای قالیباف بزرگوار وارزشی لطفا به حال نامساعد ستاد میلی کرونا برسید.
جاییکه لزوم بازگشایی مدارس از15شهریور را اعلام نموده اند لطفا یک کارشناس در سطح جهان پیدا کنید که اعلام نماید یک محصل6ساله را چگونه به رعایت فاصله گذاری وحفظ پروتکل ها ملزم کرد