پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

افزایش جدی مرگ ناشی از کرونا در البرز

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 731096
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه طی روزهای اخیر آمار بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان افزایش داشت، اعلام کرد: استان البرز وارد پیک دوم بیماری شده است.
افزایش جدی مرگ ناشی از کرونا در البرز
به گزارش جهان نيوز، دکتر سیدحسن اینانلو روز جمعه ۳۰ خرداد در جمع خبرنگاران گفت: استان البرز وارد پیک دوم بیماری شده و آمار بستری و مرگ و میر به طور جدی در حال افزایش است.

اینانلو افزود: کنترل این پیک به مراتب سخت‌تر است چون توان و انرژی مردم برای مقابله با بیماری تحلیل رفته و فشار اقتصادی و صدمات آن  هنوز جبران نشده است.

وی ادامه داد: اختیارات استانی ما هم مثل پیک اول نیست بنابراین در هفته جاری باید برنامه‌ریزی رسانه‌ای برای آگاهی بخشی و رعایت پروتکل‎‌های بهداشتی انجام شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: طی این مدت هر روز تغییرات این بیماری را به دقت رصد می‌کردیم. اگر درصد  ابتلای جامعه بدون افزایش مرگ و میر بالا می‌رفت بهترین دستاورد بود چرا که باعث ایمنی جمعیتی می‌شد و واکسیناسیون طبیعی اتفاق میفتاد ولی متاسفانه آمار مرگ هم در حال افزایش است لذا بازنگری مجدد باید در برنامه ریزی‌ها صورت گیرد.
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بازار روغن بنفشه باز داغ می‌شود!!!
علی برکه الله
از دست آوردهای ستاد میلی کروناااااااااا