پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۸

توقیف بنز ۱۰۰ میلیاردی در پایتخت

پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 731060
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از توقیف یک دستگاه خودرو بنز قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی این خودرو را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
توقیف بنز ۱۰۰ میلیاردی در پایتخت
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: در اجرای طرح مقابله با مزاحمت‌های خیابانی و دور دور، مأموران سر کلانتری یکم مستقر در بلوار اندرزگو در شامگاه بیست و پنجم خرداد ماه به یک دستگاه مرسدس بنز فاقد پلاک جلو برخورد و برای بررسی موضوع دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو سواری فاقد مدارک مالکیت خودرو بود، گفت: راننده خودرو به همراه خودرو توقیفی به سرکلانتر یکم منتقل و مشخص شد که پلاک انتظامی نصب شده به عقب خودرو مربوط به خودروی دیگری است که راننده خودرو بر روی این خودرو نصب کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات تکمیلی به دست آمد که خودرو قاچاق بوده و فاقد مجوزهای گمرکی است، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این خودرو را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام و جز خاص‌ترین خودروهای ایران معرفی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سنا
Iran, Islamic Republic of
حتما از پول حلال خریده شده
United States
کامیون بنز بوده؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
اگر جلو ی خودرو هم پلاک داشت ، اصلا متوجه نمی شدند.
نظارت ضعیف است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خوب بودمیگذاشتی این ماشین راجلووعقب وبالا وپایینش رامیدیدیم ازش کم میومد!!!.
Iran, Islamic Republic of
....
سید
Iran, Islamic Republic of
مگه ما قاچاق هم داریم؟! مگه میشه؟! مگه داریم؟!
ب
Iran, Islamic Republic of
جهان این وضع تا چه زمانی می خواهد ادمه داشته باشد کسی جلو دار این افراد نیست؟
Iran, Islamic Republic of
این یک خودروی سواری بنز متعلق به پنجاه سال پیش است که بنده در دوران کودکی سوار شده ام چه جوری میفرمایید چند میلیارد قیمت دارد.