جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

انیمیشن زندگی «سردار سلیمانی» ساخته شد

سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 730863
انیمیشن «از کودکی تا شهادت سردار سلیمانی» توسط محمدعلی صفورا در دست تولید است و همزمان با سالگرد شهادت این شهید بزرگوار پخش می‌شود.
انیمیشن زندگی «سردار سلیمانی» ساخته شد
به گزارش جهان نيوز، «محمدرحیم لیوانی» رئیس مرکز انیمیشن صبا درباره تولید انیمیشن «سردار سلیمانی» در مجموعه انیمیشن «چهل شاهد» گفت: آقای محمدعلی صفورا مدتی است که تهیه کنندگی و کارگردانی این مجموعه انیمیشن را به عهده دارد و تا الان تولید یک فصل از این مجموعه انیمیشن که چهل شاهد نام دارد به پایان رسیده است. 

وی ادامه داد: مجموعه انیمیشن چهل شاهد در چهل قسمت تهیه و تولید می شود که یک قسمت چهل دقیقه ای از آن درباره زندگی سردار سلیمانی از تولد تا شهادت است و بنا است تا در روز سالگرد ایشان و با کیفیت فول اچ دی از تلویزیون پخش شود. 

رئیس مرکز انیمیشن صبا ادامه داد: فصل نخست این مجموعه انیمیشن که مربوط به ۷ شهید است، در هفته دفاع مقدس پخش می شود.

«چهل شاهد» شامل زندگی تا شهادت ۴۰ شهید انقلاب و دفاع مقدس است که نمایش اخلاق، رفتار و سبک زندگی آنان می تواند الگو و کلاس درسی برای مخاطبان تلویزیون باشد.

نوجوانان مخاطبان اصلی این انیمیشن  هستند که با تکنیم کمیک موشن ساخته شده است، اما پرداخت داستان و تکنیک تولید این اثر طوری است که گروه سنی خردسالان تا بزرگسالان نیز با آن ارتباط برقرار می کنند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *