جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
در شروع معاملات امروز

شاخص بورس مرز ۱.۲ میلیون واحد را رد کرد/ رشد ۲۰ هزار واحدی

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 730753
شاخص کل بورس در نیمه معاملات امروز با عبور از یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی، رکورد جدیدی را به ثبت رساند.
شاخص بورس مرز ۱.۲ میلیون واحد را رد کرد
به گزارش جهان نيوز، شاخص کل بورس در میانه معاملات امروز دوشنبه ۲۶ خرداد از یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد عبور کرد و به رقم ۱ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۷۸۹ واحد رسید.

رشد امروز شاخص کل بورس، ۱۹ هزار و ۳۶۷ واحد بوده است.

رکورد امروز شاخص، دیروز نیز برای دقایقی به دست آمد؛ اما بلافاصله با افزایش سمت عرضه، شاخص مجدداً ۱۰ هزار واحد سقوط کرد و به کانال یک میلیون و ۱۹۰ هزار واحدی بازگشت؛ هر چند که در ساعت پایانی معاملات روز گذشته، صف تقاضا دوباره هیجانی شد و شاخص کل اندکی بهبود یافت، ولی به رکورد یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نرسید.

با آغاز معاملات امروز و انباشت صف تقاضا از روز گذشته، کارشناسان و فعالان بازار، ماندگاری رکورد عبور از ۱.۲ میلیون واحدی را پیش‌بینی می‌کردند که این اتفاق، محقق شد.

شاخص هم وزن نیز رشد قابل توجه ۷ هزار و ۷۲۵ در معاملات امروز داشت و به رکورد ۳۸۸ هزار و ۳۰۰ واحد دست یافت.

گفتنی است در میان نمادهای معاملاتی اثرگذار امروز، خبری از نمادهای پُر مخاطبی چون فملی و فارس که همه روزه صف خرید و تقاضای بالایی دارند، نیست و شستا توانسته با اثرگذاری مثبت هزار واحدی، بازار را به سود خود مثبت کند.

تعداد معاملات امروز نیز ۹۶۳ هزار فقره و ارزش آنها، کمی بیش از ۸ هزار میلیارد تومان است؛ ولی ارزش بازار بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *