جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۴

تذکر مهم قالیباف بعد از نطق مهمانان مجلس

يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 730661
امیدواریم در مجلس یازدهم با تعامل با قوای دیگر، شاهد حل معضلات و مشکلات فرهنگی کشور باشیم.
تذکر مهم قالیباف بعد از نطق مهمانان مجلس
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 خرداد) قوه مقننه درباره گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: عده‌ای از نمایندگان چندین تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی داشتند که به‌صورت کتبی در اختیار من قرار دادند. اولین مورد بحث توجه به تشکل‌های خودجوش مردمی و انقلابی بود که به‌نظر می‌رسد در این بخش توجه جدی نشده و فرصت لازم فراهم نشده است.

وی ادامه داد: برخی از نمایندگان نیز نقدی بر طولانی شدن تعطیلی مساجد در بحث شیوع ویروس کرونا داشتند، این افراد معتقدند مراکز مذهبی زودتر از این می‌توانستند با رعایت پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا، نسبت به رفع تعطیلی مساجد و اماکن متبرکه اقدام کنند. وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات در این زمینه بهتر می‌توانستند اقدام کنند.

رئیس مجلس افزود: تأکید بر تعیین تکلیف در محتوای فضای مجازی، جمعیت و خانواده و سبک زندگی از دیگر موضوعات مورد نظر نمایندگان است.

 قالیباف در ادامه یادآور شد: بنده نیز نکته‌ای داشتم من هم مانند شما یک خدمتگزار در مجلس شورای اسلامی هستم. از نظر بنده ما که مسئولیتی به‌عهده داریم پشت تریبون حق نداریم از خودمان انتقاد کنیم در جایی که وظیفه به‌عهده ماست. همه بایدهایی که شما به آن اشاره داشته‌اید مسئول‌شان خودتان هستید، مسئول همه بایدها خود ما هستیم، بنابراین ما باید دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل‌وفصل کنیم.

رئیس قوه مقننه خطاب به وزیر ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نکات بحقی را در گزارش خود اشاره کردید، اما غیر از ما و شما که مسئولیتی را پذیرفتیم، چه‌کسی باید این مشکلات را حل کند؟ مردم نباید از مسئولان که مسئولیت حق مشکلات را دارند، نقدی بشنوند. در مجموع امیدواریم در مجلس یازدهم با تعامل با قوای دیگر، شاهد حل معضلات و مشکلات فرهنگی کشور باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت دکتر قالیباف..
Iran, Islamic Republic of
آقای قالیباف
در این گرانی وا نفسا عملکرد مجلس جز ارائه طرح ختم قرآن دوفوریتی تغییر نام فرودگاه پرونده تاج گردون طرح اجباری ازدواج چه راه کاری ارائه دادید ...
Iran, Islamic Republic of
برادر خیلی از اخبار دوری ظاهرا.اینهایی که گفتی مشخص شد شایعه بودن
Iran, Islamic Republic of
هیچکدامشان شایع نبودن.بیدار شو
Iran, Islamic Republic of
وقتی هیئت رئیسه رسماً تکذیب کرد باز میگی هیچکدامشان شایعه نبود!!!!
خودتو به خواب زدی ؟!؟
ازدواج اجباری و تغییر نام که شایعه بود عزیز جان.
Iran, Islamic Republic of
تا اینجا همینا که گفتی از کل چهارسال مجلس قبل بیشتر کار کردن
Iran, Islamic Republic of
اینها که گفتی همش شایعه بود ..
هادی
Iran, Islamic Republic of
قدرت یه سازمان رو اوردی با مجلس مقایسه میکنید، ابتدا مجلس و دولت مسول هستند وقتی حمایتی نمیکنید، چه کاری میتوانند بکنند..
Iran, Islamic Republic of
این مجلس انسانهای شریف و متدین و انقلابی داره ....
United States
دست به دست هم بدهید و مشکلات را حل کنید.... ...
Iran, Islamic Republic of
شما که انتظار ندارید مجلس کل دولت را منحل کنه . مجلس باید بهتره اول کنترل و بازخواست کنه . .....
Iran, Islamic Republic of
تنها راه کسب رای در انتخابات ریاست جمهوری برای اصلاحات ضعیف و بیمار نشان دادن این مجلسه .
Iran, Islamic Republic of
............