جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش خودروی سایپا برگزار شد/ تولید پراید ۱۳۱ تا تیرماه متوقف می‌شود

يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 730637
مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله گروه خودرو سازی سایپا صبح امروز یکشنبه ۲۵ خرداد با حضور مدیران وزارت صمت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان ، دادستانی تهران، شورای رقابت، وزارت اطلاعات در پارس خودرو برگزار شد.
مراسم قرعه کشی سایپا برگزار شد +لیست برندگان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایلنا، مجید باقری قائم مدیر عامل فروش و خدمات پس از فروش سایپا طی سخنانی گفت: همیشه تلاش کردیم شفافیت داشته باشیم و این شفافیت نتیجه خوبی داشته است. سایپا امسال یک جراحی بسیار بزرگ در سبد محصولات انجام داد و دو مدل پراید را از تولید خارج کرد و تا پایان تیرماه پراید ۱۳۱ نیز از تولید خارج می‌شود

وی ادامه داد: همچنین ما دنبال بالا بردن تیراژ هستیم و با توسعه بدنه‌سازی، محصولات سایپا را افزایش بدهیم و سبد محصولات را متنوع و افزایش بدهیم. زیرا در این ثبت نام جدید از بین بیش از۲۰۰ هزار ثبت نام ، محصولات  جدید بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

باقری تصریح کرد: بر اساس ثبت نام اولیه امروز برای ۲۴۳ هزار خودرو قرعه کشی انجام می‌شود که از هر ۶متقاضی یک نفر می‌تواند برنده شود و کسانی که منتخب شوند بعد از ارسال پیامک از ساعت ۱۰ صبح فردا می‌توانند تا ۷۲ ساعت پرداخت وجه خود را تکمیل کنند و یکسال خودروی انها در رهن خواهدماند. ما از ابتدای سال تا امروز حدود ۸۰ هزار خودرو تحویل شده است و امیدواریم بت‌انیم بیشتر محصول تحویل بدهیم.

در این مراسم ۹ نوع خودرو قرعه‌کشی شد که از بین ۲۴۳هزار نفر متقاضی تایید شده حدود ۴۰هزار نفر برگزیده می‌شوند.

جزئیات قرعه کشی پیش فروش سایپا
بر اساس گزارش خبرآنلاین، در پیش فروش محصولات سایپا ۵۹ هزار و ۵۹۲ نفر برای خرید خودروی جدید سایپا با نام شاهین ثبت نام کردند در حالی که ظرفیت عرضه این خودرو ۱۰ هزار دستگاه است. در عین حال به اندازه ۲۰ درصد ظرفیت تعیین شده برای این خودرو (۲هزار دستگاه) نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است. در قرعه کشی شاهین به ازای هر ۴ نفر، یک خودرو در نظر گرفته شده است.

در مورد ساینا S نیز ۷۹ هزار و ۵۷ نفر ثبت نام کرده اند اما ظرفیت عرضه این خودرو ۸ هزار دستگاه تعیین شده و ۱۶۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو تعیین شده اند. فاصله منتخبین این خودرو ۸ نفر است.

در عین حال ۲۸ هزار و ۳ نفر برای خرید کوئیک S ثبت نام کرده اند اما ظرفیت عرضه این خودرو ۵ هزار دستگاه است. به هر ۴ نفر از ثبت نام کنندگان، یک دستگاه کوئیک S اختصاص خواهد یافت.


برای خرید کوئیک دنده ای نیز ۲۶ هزار و ۶۱۴ نفر ثبت نام کرده اند در حالی که ظرفیت عرضه این خودرو ۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه است. به ازای هر ۴ نفر از ثبت نام کنندگان، یک دستگاه کوئیک دنده ای اختصاص می یابد.

در مورد کوئیک R نیز ۱۷ هزار و ۴۴۷ نفر ثبت نام کرده اند در حالی که ظرفیت عرضه این خودرو معادل ۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه است. به ازای هر ۲ نفر از ثبت نام کنندگان، یک دستگاه از این خودرو عرضه خواهد شد.

*لیست اسامی برندگان محصولات سایپا را از اینجا مشاهده کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بندگان خوشبخت سایپا......
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
خانوم من یک پراید غیراستاندارد 1388 داره یعنی پلاک فعال؟!!حالا میفرمایند ما دیگه(خانواده)حق ثبت نام برای قرعه کشیهای بعدی خودرو نداریم .عجب .؟!!!!!.