کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین هتل‌های کیش با قیمت مناسب

25 خرداد 1399 ساعت 11:21


کیش یکی از جزیره‌های گردشگری ایران است که جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد و هر ساله چندین هزار نفر از سراسر ایران و حتی دیگر کشورهای خلیج فارس به این جزیره سفر می‌کنند و از آن لذت می‌برند. جاذبه‌های جزیره کیش صرفا جاذبه‌های طبیعی نیست و این روزها مراکز خرید بزرگ و معتبر و پارک‌های آبی با سطح استاندارد جهانی نیز به جاذبه‌های این جزیره اضافه شده است. اقامت در این جزیره با هر هزینه و بودجه‌ای امکان‌پذیر است و هتل‌های این جزیره بازه‌های قیمتی مختلفی دارند. هتل‌های این جزیره از شبی ۵۰ هزار تومان به ازای یک نفر شروع می‌شوند و تا شبی یک میلیون تومان هم می‌رسند. البته قیمت و لیست هتل های کیش در سطح اینترنت وجود دارد و شما می‌توانید به کمک ان‌ها هتل مورد علاقه خود را پیدا کنید.

هتل‌های قیمت مناسب کیش، هتل‌هایی هستند که ۲ یا ۳ ستاره دارند، این هتل‌ها از امکانات پایه و مناسبی برخوردار هستند که می‌توانند برای سفرهای شما بسیار ارزنده باشند. همچنین  بهترین هتل های کیش نیز هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره هستند که قیمت بیش‌تری نسبت به هتل‌های دیگر دارند اما از طرفی امکانات زیادی هم در اختیار مسافر قرار می‌دهند. از بهترین هتل‌های لوکس جزیره کیش می‌توان به هتل ترنج و داریوش اشاره کرد.

اما در ادامه این مطلب می‌خواهیم  بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم تا اقامتی ارزنده و مناسب در این جزیره داشته باشید.
 


 
۱ـ هتل تماشای کیش
هتل تماشای کیش یکی از  بهترین هتل های کیش و در عین حال مناسب‌ قیمت‌ترین هتل‌های کیش است که در سال ۱۳۷۷ ساخته شده است و در سال ۱۳۹۱ به طور کامل بازسازی شده است. این هتل در خیابان رودکی جزیره کیش واقع شده است و موقعیت مکانی بسیار مناسبی برای دسترسی به مکان‌های تفریحی و گردشگری کیش دارد. فاصله این هتل تا اسکله تفریحی حدود یک کیلومتر، تا پلاژ بانوان حدود ۳ کیلیومتر، تا پلاژ آقایان حدود یک و نیم کیلومتر و تا پارک درخت سبز کیش حدود ۸ کیلومتر است. هتل تماشا دارای ۶۲ اتاق است و در ۲ طبقه ساخته شده است.

امکانات هتل تماشا: صبحانه یخچال مبلمان تلفن در اتاق تلویزیون حمام دمپایی بالکن کمد لباس لوازم بهداشتی سیستم تهویه مطبوع دراتاق تلویزیون در اتاق سیستم گرمایش و سرمایش سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق فضای سبز تلفن در لابی لابی نمازخانه کافی شاپ اتاق چمدان خدمات خانه داری سیستم تهویه مطبوع تلویزیون در لابی پذیرش ۲۴ ساعته دستگاه واکس کفش کپسول آتش نشانی کرایه اتومبیل (بدون راننده) سرویس بهداشتی فرنگی در لابی سرویس بهداشتی ایرانی در لابی سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات
 
۲ـ هتل ستاره کیش
 هتل ستاره کیش نیز یکی دیگر از هتل‌های ارزنده و قیمت مناسب جزیره کیش است که برای اقامت‌های چند روزه و خانوادگی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. همچنین در نظر داشته باشید که با رزرو هتل کیش از علی بابا می‌توانید کمترین قیمت را برای اقامت‌تان بپردازید. اینترنت هتل ستاره کیش در قسمت لابی نامحدود و رایگان است و تعداد اتاق‌های آن به ۴۲ عدد می‌رسد.

امکانات هتل ستاره کیش: صبحانه یخچال مبلمان دراور تلفن در اتاق حمام لوازم بهداشتی دمپایی شبکه پخش فیلم رخت آویز تلویزیون سیستم اعلام حریق سیستم گرمایش و سرمایش مینی بار با هزینه سیستم اطفاء حریق دراتاق اینترنت در اتاق سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق لابی کافی شاپ فضای سبز تلفن در لابی فتوکپی فکس پرینتر چایخانه سنتی تاکسی سرویس شبکه پخش فیلم اتاق چمدان روزنامه صرافی پذیرش ۲۴ ساعته دستگاه واکس کفش کپسول آتش نشانی سیستم اعلام حریق خدمات خانه داری تلویزیون در لابی اینترنت در لابی کرایه اتومبیل (بدون راننده)

۳ـ هتل پانیذ کیش
اگر را بررسی کنید حتما نام هتل پانیذ را هم در بین هتل‌های ارزان و مناسب این جزیره مشاهده کنید. هتل پانیذ کیش در خیابان رودکی این جزیره واقع شده است و دسترسی محلی بسیار خوبی به مراکز خرید و مراکز گردشگری جزیره کیش دارد. تعداد اتاق‌‌های این جزیره ۸۴ عدد است و این اتاق‌ها در سه طبقه جای گرفته‌اند. قیمت رزرو این هتل برای یک شب اتاق دو تخته بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است و این مبلغ متناسب با ایام سال مشخص مش‌شود.
 
امکانات هتل پانیذ کیش: روم سرویس صبحانه یخچال مبلمان تلفن در اتاق تلویزیون حمام دمپایی تلویزیون در اتاق سیستم گرمایش و سرمایش سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق لابی صندوق امانات کافی شاپ تاکسی سرویس فضای سبز تلفن در لابی پذیرش ۲۴ ساعته ترانسفر رفت با هزینه سیستم اعلام حریق خدمات خانه داری مینی بار با هزینه تلویزیون در لابی اینترنت در لابی سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
 
در نظر داشته باشید که بعد از بررسی لیست هتل های کیش و انتخاب هتل مورد نظرتان می‌توانید به سایت علی‌بابا مراجعه کنید و رزرو هتل کیش را به صورت اینترنتی و با کمترین قیمت انجام دهید. همچنین اگر بلیط رفت و برگشت به جزیره کیش را هم از وب سایت علی بابا تهیه کنید می‌توانید از تخفیف رزرواسیون هتل برخوردار شوید.


کد مطلب: 730629

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/730629/بهترین-هتل-های-کیش-قیمت-مناسب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com