جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۲

زمان کسر اقساط وام یک میلیون تومانی کرونایی اعلام شد

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 730522
سخنگوی طرح حمایت معیشتی، زمان کسر اقساط وام یک میلیون تومانی کرونایی که به بیش از ۲۱ میلیون خانوار ایرانی پرداخت شده بود را اعلام کرد.
زمان کسر اقساط وام یک میلیونی کرونایی
به گزارش جهان نيوز، حسین میرزایی سخنگوی طرح حمایت معیشتی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به بسته شدن پرونده پرداخت وام یک میلیون تومانی کرونا اظهار کرد: در مجموع 21 میلیون و 51 هزار و 393 خانوار معادل 87 درصد از خانوارهای یارانه‌بگیر، تسهیلات مذکور را دریافت کردند و پرونده این تسهیلات به صورت رسمی بسته شد.

وی تصریح کرد: بازپرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت از کرونا از  ماه آینده (تیر ماه) آغاز خواهد شد و بر اساس اعلام قبلی و با عنایت به هماهنگی‌های صورت گرفته بین سازمان هدفمندی یارانه و بانک‌های عامل پرداخت‌کننده تسهیلات یک میلیون تومانی، اقساط این تسهیلات از یارانه ماهیانه سرپرستان خانوار کسر خواهد شد.

میرزایی یادآور شد: بر همین اساس هر ماه مبلغ 35 هزار تومان و 100 تومان از یارانه افراد کسر خواهد شد همچنین مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 30 ماهه در نظر گرفته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوذر
Iran, Islamic Republic of
35100×30=1053000 تومان
مگر قرض الحسنه نبود؟ 53هزارتومان اضافه برای چیست؟
Iran, Islamic Republic of
سلام بانک ها قراربود تا 3 ماه قسط کم نکنن ولی بعد 3ماه کارت و مسدود کردن و یکجا قسط این 3 ماه برداشتن از حساب