پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

۳۲ غرفه در بازار گل آتش‌ گرفت +تصاویر

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 730507
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در ۳۲ غرفه بازار گل در جاده خاوران خبر داد.
۳۲ غرفه در بازار گل آتش‌ گرفت +تصاویر
به گزارش جهان نيوز، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اعلام خبر آتش‌سوزی در بازار گل، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 5:37 صبح امروز آتش‌سوزی در جاده خاوران، بازار گل امام رضا (ع) به سامانه 125 آتش‌‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکرهای آ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، ‌افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد تعدادی از غرفه‌ها دچار آتش‌سوزی شده است که آتش‌نشانان به سرعت عملیات اطفای آتش‌سوزی را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از مدتی تلاش موفق به خاموش کردن آتش شدند و پس از اطفای آتش‌سوزی مشخص شد 32 غرفه دچار آتش‌سوزی شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: در این بازار گل بسیاری از غرفه‌ها به صورت ناپاپدار و ناایمن در برابر آتش‌سوزی احداث شده و کماکان به صورت حصیری ساخته می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه در نهایت از سرایت آتش به سایر غرفه‌ها جلوگیری شد، گفت: خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت اما شاهد خسارات زیاد به غرفه‌ها آسیب‌دیده بودیم.

وی با بیان اینکه در همین بخش، مدتی قبل نیز آتش‌سوزی روی داده بود، یادآور شد: علیرغم اینکه بارها اعلام شده در این مجموعه نیاز به بازنگری درباره ایمنی وجود دارد اما همچنان نواقصی در این زمینه دیده می‌شود.




مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *