جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

گلایه ادامه‌دار وزارت بهداشت از وضعیت مترو

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 730490
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت:گلایه ما نسبت به وضعیت مترو وجود دارد. اجرای طرح ترافیک و بازگشایی مراکز کسب و کار و اداره‌ها، حجم تردد در تهران را افزایش می‌دهد. امکانات شهرداری تهران محدود است و باید ناوگان عمومی تقویت شود.
گلایه ادامه‌دار وزارت بهداشت از وضعیت مترو
به گزارش جهان نيوز، فرهادی معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درباره وضعیت حمل و نقل عمومی و رعایت پروتکل‌ها گفت: گلایه ما نسبت به وضعیت مترو وجود دارد. اجرای طرح ترافیک و بازگشایی مراکز کسب و کار و اداره‌ها، حجم تردد در تهران را افزایش می‌دهد. امکانات شهرداری تهران محدود است و باید ناوگان عمومی تقویت شود. با ناوگان حمل و نقل عمومی فعلی هم رعایت پروتکل‌ها الزامی است.

وی ادامه داد: البته اگر ماسک بزنیم و تراکم جمعیت داشته باشیم، ماسک فاقد ارزش است. اتوبوس‌ها و هواپیما‌ها باید با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند. در مورد سینما‌ها و مراکز فرهنگی هم این درصد وجود دارد.

فرهادی اظهار کرد: اگر طرح ترافیک اجرا شود و تردد‌ها زیاد باشد و پروتکل‌ها رعایت نشوند، این وضعیت وجود دارد؛ بنابراین حمل و نقل عمومی باید تقویت شده و مردم از تردد‌های غیرضروری اجتناب کنند. تردد فقط برای تهیه مایحتاج و سر کار رفتن انجام شود.
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *