شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آرزوی استقلالی‌ها برای استراماچونی!

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۸
کد مطلب: 730466
با این که استراماچونی سرمربی محبوب آبیهاست و بسیاری آرزوی بازگشت او به استقلال را دارند، اما بهترین اتفاق برای آنها می‌تواند قرارداد وی با تیم دیگری باشد.
آرزوی استقلالی‌ها برای استراماچونی!
به گزارش جهان نيوز، «آندره‌آ استراماچونی» به رغم مدت زمان نسبتا کوتاهی که هدایت استقلال را بر عهده داشت، با نتایج فوق العاده‌ای که در این تیم گرفت و توانست پس از سالها آبی‌ها را به صدر جدول برساند، جایگاه ویژه ای نزد هواداران این تیم پیدا کرده و به محبوبیت خاصی رسید.

حالا مرد محبوب استقلالی‌ها که آرزوی بسیاری از هواداران این تیم بازگشت وی به تیمشان است، شکایت کرده و رقم سنگینی که گفته می‌شود چیزی در حدود ۱/۸ میلیون دلار است  ممکن است استقلالی‌ها محکوم به پرداخت آن شوند. 

راه نجات آبی‌ها برای فرار از پرداخت چنین رقم سنگینی به سرمربی سابقشان، پیوستن او به تیم دیگری است و در این صورت باشگاه استقلال تنها مبلغ قرارداد او را تا پایان فصل پرداخت می کند و از پرداخت غرامت به او در امان است.

با این که استقلالی‌ها علاقه ویژه‌ای به استراماچونی دارند، اما بهترین اتفاق برای تیم آنها این است که مربی محبوبشان هرچه زودتر با یک تیم قرارداد ببندد تا آنها از پرداخت این خسارت سنگین در امان باشند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *