پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۸
غلامحسین اسماعیلی:

دادگاه طبری نشان داد نظام جریان فساد را برنمی‌تابد/ برخورد قضایی ما برخورد عبرت آموزی خواهد بود

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 730228
اسماعیلی با اشاره به برگزاری دادگاه اکبر طبری، گفت: نظام به صورت کلی و دستگاه قضا به صورت بخشی از ارکان نظام، به هیچ عنوان فساد را برنمی‌تابد و به جریان فساد اجازه فعالیت نمی‌دهد.
دادگاه طبری نشان داد نظام جریان فساد را برنمی‌تابد
به گزارش جهان نيوز، غلامحسین اسماعیلی صبح امروز در گفت‌وگو با رادیو جوان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه پیدا شدن پرونده فساد اکبر طبری چطور اتفاق افتاد، اظهار کرد: از قبل زمزمه‌هایی مبنی بر برخی از ارتباطات ناسالم این فرد و بعضی از همدستان او در درون قوه قضاییه به گوش می‌رسید.

از آنجایی که قوه قضاییه و به ویژه در دوره مدیریت جدید اهتمام جدی برای مبارزه با فساد در همه انواع و اقسام آن، چه در درون قوه و چه در بیرون از قوه را مأموریت اصلی خودش می‌دانست، به بخش‌های ذیربط ماموریت داده شد که در مورد این شایعات بررسی‌های دقیق و کارشناسانه‌ای را انجام بدهند.

وی افزود: تیم‌های مختلفی وارد بررسی این موضوع شدند که در بررسی‌ها مشخص شد که اتفاقات و سوء جریاناتی رخ داده و منتهی به وضعی شد که الان پرونده به دادگاه ارسال شده و دادگاه مشغول رسیدگی است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است در آینده باز شاهد اینگونه پرونده‌ها باشیم، اظهار کرد: این به معنای یک جریان نیست، روز گذشته هم اعلام کردم که فساد و تخلف یک حادثه و یک استثناست و نظام به صورت کلی و دستگاه قضا به صورت بخشی از ارکان نظام، به هیچ عنوان فساد را برنمی‌تابد و به جریان فساد اجازه فعالیت نمی‌دهد.

اسماعیلی بیان داشت: مصادیق و مواردی که از فساد اتفاق بیفتد حتما با برخورد قانونی مواجه خواهد شد و رسیدگی‌های قضایی و اعمال مجازات برای افراد مرتکب نیز این پیام را به دیگران منتقل می‌کند که باید درس بگیرند و عبرت بیاموزند؛ برخورد قضایی ما هم برخورد عبرت آموزی خواهد بود تا همان حوادث و استثناء‌ها نیز از بین برود یا به حداقل برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
الان باید گریست....
کلام حق
United Arab Emirates
20 سال تاخت و تار آقای طبری و باند ایشون !!!!!
United Kingdom
طرف ٨ سال هر غلطي خواسته كرده ...
ب
Iran, Islamic Republic of
هنوزاتفاق مهمی درمورد طبری نیفتاده...
عزیز
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
چرا چند محتكر مسكن را محاكمه نميكنيد
United States
هنوز با اعدام سلطانها مدیریت ها و باندها فراوان هستند... همگی هم دستی بر آتش دارند!!! ...
Iran, Islamic Republic of
ازحرف و شعار تا عمل به شیوه عدالت مولای علی فاصله زیاد است