شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۵

بازگشت بدهی ۳ هزار میلیاردی به نظام بانکی کشور/تشکر رئیسی از سازمان اطلاعات سپاه

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 730054
دادستان تهران با ارائه گزارشی درباره پرونده یک ابربدهکار بانکی اعلام کرد: با پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته، کل مبلغ بدهی این شخص در مرحله دادسرا به بانک‎‎های عامل بازگردانده شده است.
بازگشت بدهی ۳ هزار میلیاردی به نظام بانکی کشور
به گزارش جهان نيوز، القاصی ‎مهر در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، با ارائه گزارشی درباره پرونده یک ابربدهکار بانکی که بیش از ۳ هزار میلیارد تومان به بانک‎های مختلف بدهی داشته است، اعلام کرد که با پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته، کل مبلغ بدهی این شخص در مرحله دادسرا به بانک‎‎های عامل بازگردانده شده است.

آیت ‎الله رییسی ضمن تقدیر از دادستان تهران و سازمان اطلاعات سپاه به عنوان ضابط پرونده، از دادستان کل کشور و سازمان بازرسی خواست که با استفاده از ظرفیت شورای پول و اعتبار و انجام اقدامات پیشگیرانه همچون نظارت بر پرداخت تسهیلات به تولید، جلوگیری از پراخت تسهیلات به افراد فاقد صلاحیت و پرداخت تسهلات بدون اخذ وثایق کافی مانع از شکل گیری معوقات بانکی شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
اون موقعي كه اين وامها گرفته شده بود دلار ١٠٠٠ تومان بود الان ١٧٥٠٠ تومان! الان بايد ٥٣٠٠٠ ميليارد تومان پس داده شود نه ٣٠٠٠ ميليارد تومان!!؟؟
Canada
بله. این بدهی اگر مربوط به زمان احمدی نژاد باشه که افتخار نداره هیچ باعث سرافکندگی هم هست. آنزمان دکتر از سپاه درخواست کمک در شناسائی و دستگیری عوامل آن داد و سپاه هم بخوبی وارد عمل شد..........
Iran, Islamic Republic of
عکس/ کشف انبار موتورسیکلت قاچاق در تهران/ موتورسیکلت قاچاق چگونه وارد تهران شده است؟ با پرداخت و دریافت رشوه!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
حالا اين بازگشت نصفه نيمه پول هاي غارت شده به نظام بانكي چه تاثيري بر قيمتها و زندگي مردم داره ؟؟
Iran, Islamic Republic of
تشکر خداقوت این مفسدان راسربتراشیدودرشهربچرخانیدان وقت مردم خودشان تکلیف این خاینین وروساشان را معلوم می کنند