جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۸

چهار انتصاب «قالیباف» در مجلس

يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 729912
رئیس مجلس شورای اسلامی طی احکامی «بابک نگاهداری» را به عنوان مشاور و رئیس حوزه ریاست، «حمید اصلانی» را به معاونت اجرایی مجلس، «محمدسعید احدیان» را به عنوان دستیار سیاسی و رسانه‌ای و «محسن مکیان» را به عنوان مشاور و رییس مرکز حراست قوه مقننه منصوب کرد.
چهار انتصاب «قالیباف» در مجلس
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی "بابک نگاهداری" را به عنوان مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

در بخشی از حکم رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به نگاهداری آمده است: 
نظر به تعهد دینی و انقلابی، تخصص و تجارب ارزنده در حوزه‌های سیاست‌گذاری، جنابعالی را به عنوان «مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی» منصوب مینمایم.

در ادامه این حکم انتصاب، ایجاد انسجام و هماهنگی‌های مدیریتی حوزه‌های درون‌سازمانی مجلس و تقویت ارتباطات برون‌سازمانی با سایر قوا، دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط و همچنین ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در زمینه حضور مؤثر رئیس قوه‌مقننه در شوراهای عالی و مجامع ذیربط، تقویت و نهادینه‌سازی ارتباطات مردمی رئیس مجلس و برنامه‌ریزی فعالیتهای وی از اهم انتظارات از  مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس عنوان شده است.

قالیباف در پایان این حکم، توفیق روزافزون بابک نگاهداری را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند منان مسئلت کرده است‌.
 
دکتر بابک نگاهداری، دانشیار و مدیر گروه بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران، کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی از دانشگاه علامه طباطبایی، برگزیدۀ نخستین المپیاد شیمی سراسری و دارای دکترای تخصصی بیوتکنولوژی پزشکی و دکترای حرفه‌ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

وی تاکنون مسئولیت‌های اجرایی مهمی هم در حوزۀ راهبری فرهنگی و علمی کشور چون دبیری نقشۀ جامع علمی کشور، معاونت ارتباطات شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت نظارت و راهبری شورای عالی انقلاب فرهنگی بر عهده داشته است. نگاهداری علاوه بر مدیرکلی حوزۀ ریاست دبیرخانۀ شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیری کمیتۀ تایید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌های کشور، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در دورۀ ریاست تهرانچی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، عضویت در کمیسیون‌های «نظارت» و «چشم‌انداز و امور نخبگان» دبیرخانۀ مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران را نیز در کارنامه دارد. 

بابک نگاهداری دارای بیش از 70 مقالۀ علمی-پژوهشی در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی و مؤلف کتاب‌هایی چون «برنامه‌ریزی راهبردی فرهنگی»، «مؤلفه‌های فرهنگی پیشرفت»، «توسعه در نگاه اندیشمندان مسلمان، آمایش آموزش عالی در کشور» و نویسندۀ چندین کتاب تخصصی در حوزۀ بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی است.

همچنین قالیباف «حمید اصلانی» را به معاونت اجرایی، «محمدسعید احدیان»  را به عنوان دستیار سیاسی و رسانه‌ای و  «محسن مکیان» را به عنوان مشاور و رییس مرکز حراست قوه مقننه منصوب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر محسن اسماعیلی رو نگذاشت
قمی انقلابی
Iran, Islamic Republic of
اعتراضات باعث شد اسماعیلی که نتواند وارد مجلس شود!!
.
Iran, Islamic Republic of
.........
برجام در تحلیل کلان و خرد نوشته محمدسعید احدیان
یعنی کسیکه تفکر ونگرشی مثبت بر برجام داشته بعنوان دستیار رسانه ای قالیباف منصوب گردید!
مجلس هم موافق قرارداد ننگین برجام باشد!
اگر اینطور نیست آقای احدیان که سابقه ی دفاع از برجام ونویسنده کتابهایی در مضامین تجلیل از توافق وآثار مثبت برجام دارد بعنوان دستیار رسانه ای یعنی چه!
آقای قالیباف از شعارهای ارزشی خود دور نشوید!
آقای قالی باف ما به احترام منش وظاهر صحبت ها وبیانات ارزشی تان در مناظره ها رای دادیم ..
فراموش نکنید ادای احترام به مادر شهید خرازی را وبه یاد بیاورید عهد وقرار دادهای با باعث وبانیان شهید نمودن فرزندان این مرز وبوم را
آقای قالی باف شما را به دیباچه کتاب آقای احدیان ارجاع می دهیم که براستی دست آوردهای برجام را بیان کنید وحداقل یک دست آورد را برای مان بیان کنید
جادارد اینجا از عدم حضو.ر بزرگانی چون زاکانی وذوالنور وغیره که زمانی برجام را بر باد انتقاد می گرفتن این سوال پرسیده شود که نویسنده کتابی که در دیباچه آن بیان نموده برجام دست آوردهایی داشته(سعید احدیان) بعنوان مشاور رسانه ای رییس مجلس به چه معناست!