سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۵
۵

تحلیل روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» از سفر سردار قاآنی به بغداد

يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 729891
ایران در تصمیم خود برای بیرون راندن آمریکا از منطقه جدی بوده و در این مسیر حتی حاضر است از اهرم انرژی برای همراه ساختن دولت عراق با خود استفاده کند.
تحلیل «جروزالم پست» از سفر سردار قاآنی به بغداد
به گزارش جهان نيوز، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی نوشت: با توجه به اوج‌گیری بحران کرونا و بالا گرفتن اعتراضات سراسری در امریکا، ژنرال «اسماعیل قاآنی» فرمانده سپاه قدس ایران از این مجال استفاده و به بغداد سفر کرده است تا برای «اخراج امریکا از منطقه» برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.
 
 این منبع اسرائیلی خاطرنشان کرد: جانشین [سپهبد شهید] قاسم سلیمانی در این مأموریت روی گروه‌های مقاومت عراقی حساب ویژه باز کرده است؛ خاصه آنکه متحدان امریکا در ائتلاف ضدداعش نیز به‌دلیل شیوع کرونا، فعالیت نظامی خود در عراق را معلق کرده‌اند.
 
جروزالم پست همچنین افزود: ایران در تصمیم خود برای بیرون راندن امریکا از منطقه جدی بوده و در این مسیر حتی حاضر است از اهرم انرژی برای همراه ساختن دولت عراق با خود استفاده کند. به همین دلیل گزارش شده است که نمایندگانی از وزارت نیروی جمهوری اسلامی ایران در سفر به بغداد قاآنی را همراهی کرده‌اند.

مرجع : جام نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کیان
Iran, Islamic Republic of
نابودی اسراءیل اراده خداونداست که افتخار تحقق آن به دست خط حزب اله درمنطقه می باشدوخروج امریکا ازمنطقه مقدمه آن است وآن زمان بسیارنزدیک است وطعم شیرین آن را بسیاری از مظلومان وپیروان خط ولایت به زودی خواهند چشید .
.
Iran, Islamic Republic of
.....
محمد
Iran, Islamic Republic of
امریکانتنهابایدازعراق بلکه ازتمام منطقه بایدبیرون برود تاوان خون پاک شهیدسلیمانی راهم بایدبدهد
Iran, Islamic Republic of
انشاله اگر خدا بخواهد ژنرال عزیز راه _سپهبد بزرگ مرد سلیمانی عزیز را ادامه داده و با پشتیبانی ملت قهرمان ایران و عراق آمریکا را در فهرست سیاه قرار می‌دهند بلکه آرامش و آسایش ب منطقه برگردد انشاله
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سردار
رشید اسلام