پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هادی العامری از عضویت پارلمان عراق استعفا کرد

يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب: 729812
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق، استعفای خود را به مجلس این کشور تقدیم کرد.
هادی العامری از عضویت پارلمان عراق استعفا کرد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از بغداد الیوم، یک منبع پارلمانی عراقی اعلام کرد که هادی العامری استعفای خود را به مجلس این کشور تقدیم کرده است.

این منبع اعلام کرد که هادی العامری رئیس ائتلاف فتح استعفای خود را به طور رسمی به پارلمان تقدیم کرده است و علت آنرا مشخص نکرده است.

متن استعفای هادی العامری خطاب به محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق، بدین شرح است: «من هادی فرحان عبدالله العامری، استعفای خود را از عضویت پارلمان عراق به جنابعالی اعلام می‌کنم. جانشین عبدالکریم یونس عیلان است».
 

این منبع بیان کرد: عبدالکریم یونس الانصاری جانشین وی شده است.

از سوی دیگر پارلمان عراق با استعفای هادی العامری از عضویت پارلمان عراق موافقت کرد.

اداره اطلاع رسانی پارلمان عراق بیان کرد: ریاست مجلس درخواست استعفای هادی العامری به مجلس را دریافت کرده است و عبدالکریم یونس به عنوان جانشین وی در جلسه آینده مجلس، سوگند قانون اساسی یاد کرد.

این در حالی است که احمد الاسدی سخنگوی ائتلاف فتح علت استعفای هادی العامری را فراغت یافتن وی از عضویت پارلمان برای پرداختن به اداره ائتلاف فتح و تحکیم آن دانست و گفت: العامری مایل به شرکت و حضور در جلسات پارلمان به ویژه جلسات مربوط به تصمیمات مهم است. مشغله زیاد سیاسی العامری، سبب شده بود که در برخی جلسات حضور نداشته باشد.

در نتیجه انسجام ائتلاف فتح در داخل پارلمان، العامری تصمیم به استعفا و معرفی عبدالکریم الانصاری به جای خود گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *