پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آخرین وضعیت درمانی قهرمان سابق آسیا

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 729745
محسن قاسمی قهرمان سابق کشتی فرنگی آسیا، روند درمانی خود را در بیمارستان دنبال می‌کند.
آخرین وضعیت درمانی قهرمان سابق آسیا
به گزارش جهان نيوز، محسن قاسمی قهرمان کشتی فرنگی آسیا که قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی کشتی را نیز به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد متأسفانه ناخواسته به دام اعتیاد افتاد و وقتی روز ۱۰ بهمن ماه سال گذشته برای ترک اعتیاد به کمپی در بروجرد مراجعه می‌کند بر اساس اظهارات خانواده اش مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و به کما می‌رود.
 
بر همین اساس مرتضی قاسمی برادر محسن در خصوص آخرین وضعیت قهرمان سابق آسیا گفت: در ابتدا محسن چند روز در بیمارستان آیت‌الله بروجردی بستری شد، بعد او را به بیمارستان لاله اعزام کردیم که خوشبختانه از کما خارج شد، حدود دو ماه در این بیمارستان تحت نظر بود، یک هفته در بیمارستان طالقانی و یک هفته نیز در منزل از وی مراقبت شد، اما به توصیه پزشکان بار دیگر وی را در بیمارستان لاله تهران بستری کردیم.

وی تصریح کرد: هوشیاری محسن مطلوب نیست، اصلا نمی‌تواند صحبت کند و در صورتی که داروهایش کم شود تشنج می‌کند و به گفته برخی پزشکان با توجه به اینکه آسیب جدی به مغز وارد شده می‌توان گفت او در حال حاضر زندگی نباتی دارد.

مرتضی قاسمی خاطرنشان کرد: با پییگری‌های فراوان قرار شده دارویی از خارج کشور وارد شود تا بتوان برای زنده کردن سلول‌های مرده از آن استفاده کرد که امیدوارم طی روز‌های آتی این اتفاق رخ دهد و محسن شرایط مطلوب تری را پیدا کند.

وی در خاتمه عنوان کرد: علیرضا دبیر رئیس فدراسیون در حد توان و حوزه اختیاراتی که دارد نامه نگاریی‌هایی را انجام داده، اما انتظار داریم مسئولان ورزش در چنین شرایطی قهرمانانی چون محسن که افتخارات زیادی را برای کشورمان کسب کرده اند را فراموش نکنند.
 
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *