جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

سهمیه کارت سوخت جدید چگونه محاسبه می‌شود؟

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 729727
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: سهمیه سوخت هر کارت از زمان صدور آن محاسبه و شارژ می‌شود.
سهمیه کارت سوخت جدید چگونه محاسبه می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز، فاطمه کاهی با بیان اینکه افرادی که درخواست کارت سوخت جدید می‌دهند، نمی‌توانند از سهمیه ماه‌های قبل استفاده کنند، اظهار کرد: به طور مثال اگر فردی در بهمن ماه درخواست کارت سوخت بدهد و در اسفند ماه کارت برای وی صادر شود، سهمیه سوخت آن شخص از زمان صدور کارت شارژ می‌شود.
 
به گفته وی افرادی که کارت سوخت ندارند می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند و از زمانی که کارت برای فرد صادر شود سهمیه سوخت نیز به آن تعلق می‌گیرد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در خصوص افرادی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند و در خواست کارت المثنی دارند نیز گفت: سهمیه کارت سوخت این دسته از افراد در صورتی که هنگام مفقودی مورد سوءاستفاده قرار نگرفته باشد حفظ شده است.

کاهی افزود: در واقع این افراد می‌توانند از سهمیه‌های گذشته خود استفاده کنند و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

برای هر خودرو چند بار کارت سوخت صادر می‌شود؟
وی با بیان این‌که لازم است افراد در نگهداری کارت سوخت خود دقت کافی را داشته باشند، تصریح کرد: اگر به هر دلیلی مالک خودرو تقاضای کارت سوخت المثنی داشته باشد، کارت برای آن فرد صادر می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه این موضوع به معنای این نیست که برای هر خودرو دو بار کارت سوخت صادر شود، اظهار کرد: در شرایط مفقود شدن کارت یا دلایل دیگر کارت سوخت المثنی جدید صادر می‌شود و این مساله محدودیتی ندارد.
 
منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *