جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

بدهی ۵ میلیاردی پرسپولیس به رسن

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 729704
باشگاه پرسپولیس بدهی سنگینی به هافبک عراقی خود دارد.
بدهی ۵ میلیاردی پرسپولیس به رسن
به گزارش جهان نيوز، باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب بشار رسن شدیدا به مشکل خورده و در بهترین حالت شاید بتواند نیمی از طلب بازیکن عراقی خود را پرداخت کند. این در حالی است که بشار تا زمانی که حداقل نیمی از مطالباتش پرداخت نشود حاضر به بازگشت به ایران نخواهد شد.

در سوی دیگر یحیی گل‌محمدی مدیریت باشگاه پرسپولیس را تحت فشار قرارداده که هر چه سریع‌تر طلب بشار را به وی پرداخت و مقدمات حضور وی در تمرینات سرخپوشان را فراهم کنند.

نکته قابل توجه اینکه قرارداد بشار رسن ۳۸۰ هزار دلار است و تا به امروز ۵ درصد قراردادش را دریافت کرده است. در حال حاضر هم قیمت دلار افزایش پیدا کرده و به ۱۷ هزار تومان هم رسیده است. با شرایط موجود باشگاه پرسپولیس بیش از ۵ میلیارد تومان باید به بازیکن عراقی‌اش پرداخت کند.

بازیکنان داخلی پرسپولیس تا اینجای فصل ۷۰ درصد قراردادشان را دریافت کرده‌اند و طبیعی است که بشار انتظار داشته باشد قبل از آغاز بازی‌ها به اندازه همبازیانش دریافتی داشته باشد.

خواسته دیگر گل‌محمدی از مدیریت باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد هر چه سریع‌تر با بشار است. بازیکنی که قراردادش رو به اتمام بوده و پیشنهادات  ۷۰۰ تا ۸۰۰هزار دلاری از کشورهای عربی برای تمدید قرارداد دارد.

با توجه به اینکه وزارت ورزش جذب بازیکن خارجی جدید را برای استقلال و پرسپولیس ممنوع کرده، گل‌محمدی اصرار به حفظ بشار رسن دارد. آن هم در شرایطی که او زیر ۶۰۰ هزار دلار حاضر به تمدید قرارداد نیست و مدیر برنامه‌های رسمی‌اش این موضوع را به اطلاع مدیران پرسپولیس رسانده است.

حفظ بشار می‌تواند بالای ۱۰ میلیارد برای پرسپولیس آب بخورد که در نوع خودش رقم قابل توجهی است. در حال حاضر این باشگاه سخت درگیر پرداخت طلب هافبک عراقی‌اش است و در بهترین حالت شاید بتواند نیمی از طلبش را در هفته پیش‌رو بدهد.

باشگاه استقلال نیز برای پرداخت شیخ دیاباته شدیدا مشکل مالی و ارزی داشت که به گفته احمد سعادتمند توانستند این مشکل بررگ خود را با کمک وزیر ورزش برطرف کنند. موردی که اعتراض هواداران پرسپولیس را هم در پی داشت. حالا باید دید وزیر ورزش به باشگاه پرسپولیس هم کمک میکند تا طلب سنگین بشار را داده تا او راضی به بازگشت به ایران شود یا نه.

ناگفته نماند که بشار رسن به خاطر عقب افتادن مطالباتش برخلاق قرارداد همین حالا می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ و با شکایت به فیفا خواهان کل طلبش شود اما به خاطر هواداران‌ پرسپولیس همچنان صبر می‌کند.

منبع:آنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
........