پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۹

دستور کرونایی روحانی به وزیر بهداشت

جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب: 729682
باید تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای، امکانات ارتباط جمعی و راهکارهای موثر ارتباطی را برای اطلاع‌رسانی دقیق، موثر و هدفمند با مردم به کار بگیریم.
دستور کرونایی روحانی به وزیر بهداشت
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، امروز جمعه در گفتگو با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها از اطلاع‌رسانی هدفمند درباره کرونا در چارچوب دستورات روزهای اخیر خود به وزیر بهداشت، گفت: باید به جای ارائه هشدارهای یکسویه و فاقد آگاهی بخشی که صرفا در مردم ایجاد نگرانی و ناامنی روانی کند، با ارائه اطلاعات هدفمند و هوشمندانه، مردم را در مسیر سازگار کردن زندگی و کار با کرونا یاری کرد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه روز گذشته روسای کمیته‌های ستاد مقابله با کرونا از جمله درباره ساعات بازگشایی حرم‌های مطهر، اقامه نماز جمعه در شهرهای با سطح خطر متوسط، آغاز فعالیت مراکز و آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری و آژانس‌های گردشگری از وزیر بهداشت خواست تا طرح‌های لازم را برای بررسی و تصمیم‌گیری در این موارد به جلسه فردای ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کند.

وزیر بهداشت نیز در این گفتگو گزارشی از آمار سفرها در تعطیلات اخیر و نحوه اجرا و نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی در جریان ترددها و سفرهای این روزها به روحانی ارائه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در مساجد فاصله اجتماعی هنگام اقامه‌ نمازها رعایت می‌شود و نمازگزاران با لباس‌های پاک و دست و صورت‌های شسته شده وارد صحن مسجد می‌شوند و نسبت به الزام رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک را می‌‌توان برعهده بچه‌‌های بسیج مساجد سپرد ...
Iran, Islamic Republic of
تیراندازی مرگ‌بار در آمریکا ۷ کشته برجا گذاشت
Iran, Islamic Republic of
چامسکی: نظام سرمایه‌داری مقصر مرگ آمریکایی‌ها است
Iran, Islamic Republic of
افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت ماسه در ۳ ماه/بتن هم گران‌تر می‌شود
درپاسخ به برایان هوک
Iran, Islamic Republic of
برایان‌هوک: به تحریم‌های سنگین علیه ایران تا آمدن پای میز مذاکره ادامه می‌دهیم
درپاسخ به برایان هوک
هیچ مذاکره‌ای با آمریکا جنایتکار شماره یک انجام نخواهد شد.
با آمریکا جنایتکار شماره روابط ایجاد نخواهیم کرد مگر این که آدم بشود و ازجنایت کردن، از تجاوز کردن و از ظلم کردن دست بردارد..
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن روحانی به مردم ایران توضیح و پاسخ بدهد قیمت خودرو، کالا، اجناس، لوازم خانگی، گوشت، میوه، سکه و... طی 25 ماه چقدر افزایش یافت؟
Iran, Islamic Republic of
حال که مجلس به دست نیروهای انقلابی افتاده امیدواریم به داد بازنشستگان فرهنگی برسند. این قشر زیر فشارهای اقتصادی له شده‌اند. امیدواریم مشکلات حقوقی ما را حل بکنند.
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان‌ها دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی را نمی‌پذیرند می‌گویند اعتبارش تمام شده. بنده چه گناهی کرده‌ام که چشمانم دچار عارضه شده و باید هرچه زودتر عمل بکنم؟ از وزیر محترم بهداشت درخواست داریم برای رفع این مشکل کاری بکنند.
Iran, Islamic Republic of
جاده ارتباطی خوزستان به اصفهان از طریق غیزانیه و هفتکل به دلیل خرابی‌های زیادی که دارد و آمار بالای تصادفات به جاده مرگ معروف است. چرا دولت قدمی برای اصلاح این جاده در جنوب کشور برنمی‌دارد؟
Iran, Islamic Republic of
مجلس تکلیف افراد مستحقی که موفق به دریافت سهام عدالت نشده‌اند را روشن نماید، به ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی که از حداقل حقوق هم برخوردار نیستند و گاه دارای حقوق یک میلیونی و زیر یک میلیون هستند.
Iran, Islamic Republic of
متقاضیان مسکن مهر پردیس قرار بود 25 میلیون تومان وام 4 درصدی دریافت کنند اما تعلل دولت و افزایش بی‌منطق مسکن باعث شد وامی که قرار بود با 25 میلیون تومان ما را صاحبخانه کند حالا 40 میلیون تومان شود. آیا باید خسارت در ضعف مدیریت‌ها را اقشار کم‌درآمد جامعه بپردازند؟ از نمایندگان مجلس تقاضا داریم با ورود به پرونده‌های نیمه‌تمام مسکن‌های مهر مستاجران را صاحبخانه کنند.
Iran, Islamic Republic of
430 میلیارد تومان کجا هزینه شده است
آقای رییس جمهور فاصله گذاری هوشمندتان شکست خورده است.
آقای رییس جمهور استدلال معیشت-سلامت را به معیشت مردم گره نزنید
آقای روحانی هر دستوری که می دهید بواسطه ی عدم تبعیت از نظر کارشناسان وصاحبان علم،محکوم به شکست می باشد .......!!!!
.....
در کل ممالک در مکان های عمومی ماسک رایگان توزیع می گردد علی برکه الله در کشور ما رایگان که نوش جانتان ، قیمت ماسک ها چند برابر گردیده است بدتر اینکه داروخانه ها هم اعلام می کند نداریم
Iran, Islamic Republic of
دولت تاکنون بسته های معیشتی را به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی دهد.
دولت تاکنون بسته معیشتی کرونا را به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی دهد.
بسته حمایتی نقدی دولت را تاکنون به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی دهند چرا؟!
.......