کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایت گودرزی از گریم سخت نقش امام(ره)

میزان , 15 خرداد 1399 ساعت 1:00

نقش «امام خمینی (ره)» بدون شک مهمترین نقشی است که تاکنون بازی کرده ام، نقشی که مسئولیت زیادی روی دوش من می‌گذاشت، اما در نهایت سربلند از آن بیرون آمدم.


به گزارش جهان نیوز، شکرخدا گودرزی پیرامون چگونگی انتخاب خود برای ایفای نقش «امام خمینی (ره)» در سریال معمای شاه گفت: واقعیت امر من از یک تئاتر برای این نقش انتخاب شدم، محمدرضا ورزی به دیدن نمایشی به کارگردانی «امیر دژاکام» آمده بود و همانجا برای ایفای این نقش انتخاب کرد.

وی در همین راستا ادامه داد: از همان ابتدا می‌دانستم کار بسیار سختی را باید انجام دهم، تست گریم انجام شد و با تماشای این تشابه سختی بیشتری را احساس کردم، زیرا قرار بود نقش بزرگ و مهمی را ایفا کنم، البته ورزی همواره اعتقاد داشت که من می‌توانم از پس این نقش برآیم.

بازیگر سریال معمای شاه گریم خود در نقش «امام خمینی (ره)» را بسیار سنگین دانست و اظهار کرد: گریم نهایی بعد از نزدیک به ۳۰ جلسه تصویب شد، بعد از انجام گریم بسیاری مرا نشناختند و این در نوع خود برای من به شدت جذاب بود. پروسه گریم من هر بار نزدیک به سه تا چهار ساعت طول می‌کشید، این برای هر بازیگری بسیار سخت است، اما برای من سختی همراه با لذت بود.

وی درباره رسیدن به نقش خود در سریال معمای شاه تاکید کرد: بدون شک تحقیق و تفحص، مشاوره با کارگردان، تماشای فیلم‌های مستند، مطالعه شیوه و سبک زندگی «امام خمینی (ره)» راه‌های اصلی بودند که من برای رسیدن به این نقش پشت سر گذاشتم. نقشی که ابعاد بسیار متفاوتی داشت که باید دقیق و مو به مو رعایت می‌شد.

گودرزی در همین راستا افزود: البته فراموش نکنیم که محمدرضا ورزی در این راه کمک بسیاری به من می‌کرد، برخی از صحنه‌ها بسیار سخت بود و در برخی مواقع هم به واسطه استمرار در تمرین بعضی از سکانس‌ها به خوبی جلو می‌رفت.

وی درباره بازخورد جامعه نسبت به ایفای نقش «امام خمینی (ره)» اذعان کرد: خوشخبتانه در همان زمان پخش سریال بسیاری از دوستان و آشنایان و همچنین مردم از نقشم در این سریال راضی بودند، از سویی منتقدان و اهالی رسانه هم بازی مرا در این نقش قابل قبول دانستند، در مجموع شخصا از تمامی بازخورد‌ها راضی بوده و هستم.

بازیگر نقش «امام خمینی (ره)» درباره سختی‌های ایفای این نقش اظهار کرد: به واقع ایفای این نقش خیلی سخت بود، اما من همیشه تمرکزم را حفظ می‌کردم و سعی داشتم تا با تسلط آن را بازی کنم، نقش «امام خمینی (ره)» بدون شک مهمترین نقشی است که تاکنون بازی کرده ام. نقشی که مسئولیت زیادی روی دوش من می‌گذاشت، اما در نهایت سربلند از آن بیرون آمدم.


کد مطلب: 729611

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/729611/روایت-گودرزی-گریم-سخت-نقش-امام-ره

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com