شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۶

چند نفر برای فروش سهام عدالت‌شان اقدام کردند؟

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب: 729604
سخنگوی سهام عدالت گفت: حدود ۵۰۰ هزار سهامدار عدالت سفارش فروش سهام خود را در بانک‌ها به ثبت رسانده اند و به صورت تجمعی تاکنون حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از سهام آنها فروش رفته است.
چند نفر برای فروش سهام عدالت‌شان اقدام کردند؟
به گزارش جهان نيوز، حسین فهیمی سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت در پاسخ به این سوال که چند نفر به بانک‌ها برای فروش ۳۰ درصد از سهام عدالتشان ثبت سفارش کرده اند، گفت: حدود ۵۰۰ هزار سهامدار عدالت سفارش فروش سهام خود را در بانک‌ها به ثبت رسانده اند.

فهیمی ادامه داد: به صورت تجمعی تاکنون حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از سهام آنها به فروش رسیده است.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت در پاسخ به این سوال که آیا مهلت ثبت سفارش فروش سهام عدالت به بانک‌ها، تمدید می‌شود یا خیر، گفت: شورای عالی بورس هر تصمیمی که در این باره بگیرد، شنبه اعلام می‌شود.

فهیمی با اشاره به عدم امکان تغییر کارگزاری برای فروش سهام عدالت در صورت انتخاب هرکدام از کارگزاری‌ها، گفت: در حال حاضر سهامداران می‌توانند یک کارگزاری را انتخاب کرده و سهام عدالتشان را در آن بفروشند، اما امکان تغییر کارگزاری فعلاً فراهم نیست،؛ تا امکان فروش درصدهای بعدی سهام عدالت فراهم شود، امکان تغییر کارگزاری نیز امکان پذیر می‌شود.
وی ادامه داد: اگر پیغام خطای عدم تطابق کدملی و شماره تلفن در سامانه sahamedalat.ir به کسی داده می‌شود ایراد سامانه نیست بلکه کد ملی و شماره تلفن معتبر نیست چرا که در این سامانه این دو به مثابه احراز هویت افراد است.

فهیمی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا برای برخی پیامک ده رقمی ثبت نام سجام نمی‌آید، گفت: ارسال این کد نباید بیشتر از چند دقیقه طول بکشد اگر موردی باشد سهامداران با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روحانی: وظیفه دولت و مجلس حل مشکلات است، و این درحالی است که حدود ۵۰۰ هزار تاکنون سهام عدالت دریافت نکردند.
Iran, Islamic Republic of
روحانی ازسال 1392 تاکنون به وعدهایش عمل نکرد
دولت روحانی رئیس جمهور این کشور به وعدهای انتخاباتی خود عمل نکرده است.
این وعده چه زمانی اجرای می شود.
چرا افزایش حقوق بازنشسته ها پرداخت نشده است؟
Iran, Islamic Republic of
چرا افزایش حقوق بازنشسته ها پرداخت نشده است؟
مسئولان تامین اجتماعی پاسخ دهند که چرا افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان با حقوق فروردین واردیبهشت ما پرداخت شده
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی و مجلس شورای اسلامی ازسال 1392 تاکنون تاکنون ثابت کردند که دیگر نمی توانند مشکلات اقتصادی مردم و کشور و... را حل کنند.
بنده خدا
United States
..........
Iran, Islamic Republic of
در ورود به سامانه sahamedalat.ir مشکل دارم. و با خطای کد ملی با شماره همراه مطابقت ندارد مواجه میشوم در صورتیکه شماره همراه به نام خودم است و سهام هم دارم و روش مستقیم را هم انتخاب کرده ام .