سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۲
به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)؛

بازتاب گسترده بیانات رهبرانقلاب در رسانه‌های خارجی

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 729593
بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشت.
بازتاب گسترده بیانات رهبرانقلاب در رسانه‌های خارجی
به گزارش جهان نيوز، بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشت.

بر اساس این گزارش، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند: امام روحیه تحول خواهی و تحول انگیزی داشتند. در مورد ایجاد تحول نقش او فقط نقش یک استاد و معلم نبود بلکه نقش یک فرمانده در داخل عملیات و نقش یک رهبر به معنای واقعی بود. ایشان بزرگترین تحولات را در دوران خود ایجاد کردند.

ایشان همچنین تصریح کردند: روحیه تحول خواهی از دیرزمان در امام وجود داشته است و چیزی نبود که از آغاز نهضت اسلامی در سال ۴۱ در ایشان به وجود بیاید بلکه از دوران جوانی انسانی تحول خواه بودند که نشانه آن یادداشتی است که در دوران جوانی و در دهه ۳۰ در دفتر مرحوم یزدی وزیری نوشتند و در آن نوشته همه را به قیام الله دعوت کردند.

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه ای و بین المللی به دنبال داشت.

پس از آغاز سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی، شبکه‌های خبری الجزیره مباشر، المنار، المیادین، الاتجاه، العالم و پرس تی‌وی به صورت زنده و مستقیم این سخنرانی را تحت پوشش رسانه ای قرار دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
United Kingdom
واقعا مخاطب رو مسخره کردید یا کلا خبر ندارید؟
به جز الجزیره و یک کمی هم المیادین، بقیه شبکه که برای خودمونه!!!!
این شد بازتاب گسترده در رسانه های جهانی؟؟؟؟
Canada
اینها که شبکه های خود ایران هست.
پس بازتاب جهانی چی بود؟