جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

درخواست کمک ترامپ از گارد ملی در نیویورک

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۳۶
کد مطلب: 729563
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییتی نوشت:
درخواست کمک ترامپ از گارد ملی در نیویورک
به گزارش جهان نيوز،دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییتی نوشت:

شهر نیویورک از ساعت 23 شب گذشته مقررات منع رفت و آمد به اجرا گذاشت اما تعجبی ندارد که آنها (معترضان) این مقررات را نادیده گرفتند. از ساعت 19 امروز از گارد ملی کمک بگیرید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک به مرز جنایت علیه بشریت رسیده است ولی متاسفانه دبیرکل بی ادب سازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد سکوت کرده است.

آمریکا جنایتکار شماره یک به مرز جنایت علیه بشریت رسیده است ولی متاسفانه رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد سکوت کرده است.

آمریکا جنایتکار شماره یک به مرز جنایت علیه بشریت رسیده است ولی متاسفانه رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد سکوت کرده است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک همرا ه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر ازسال 2015 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک از زمین و هوا به یمن تجهیزات نظامی ارسال کرد و همچنان نیز ادامه می دهد.