جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

راهنمای خرید دوربین مدار بسته

سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 729503
اگر شما مدیر یک فروشگاه تجاری باشید، برای مراقبت از محل کارتان از راه دور، چه نوع سیستمی را مناسب می‌دانید؟ همچنین اگر ساعت‌های زیادی از شبانه روز را در محیط خارج از خانه‌تان می‌گذرانید، حتما به دنبال بهترین وسیله دیجیتال برای مراقبت از کودکان و افراد پیر هستید! شما به طور حتم دستگاه پیشرفته‌ای را انتخاب می‌کنید که پیچیدگی خاصی نداشته باشد و تا مدت‌ها نیاز به تعویض و نصب دوباره آن نداشته باشید. دوربین‌ مداربسته دقیقا همان وسیله‌ دیجیتال و هوشمندی است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی بتوانید به بررسی و مراقبت از محل کار و محیط خانه‌تان بپردازید. ما در این مقاله قصد داریم تا نکات لازم برای خرید دوربین مدار بسته ارائه نماییم. همراه ما باشید.

کدام یک از انواع دوربین‌های مدار بسته را بخرم؟
دوربین مدار بسته
برای پاسخ دادن به این سوال مهم، می‌بایست اطلاعات جامع و کاربردی راجع به مزایا و معایب انواع دوربین‌های مدار بسته داشته باشید . در مجموع، دو نوع دوربین مدار بسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه تولید می‌شود. هر کدام از این دوربین‌های مدار بسته، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین مداربسته تحت شبکه به دو صورت بدون سیم و به همراه سیم در بازار وجود دارند. از آن‌جایی که می‌دانیم دوربین‌های مدار بسته بدون سیم محبوبیت بیشتری دارند، به توضیح ویژگی‌های این نوع از دوربین‌ها می‌پردازیم.

دوربین مداربسته بیسیم آنالوگ چه ویژگی‌هایی دارد؟
 دوربین‌های مدار بسته بی سیم آنالوگ جزو تجهیزات الکترونیکی می‌باشند که تصاویر محیط اطراف‌شان را ضبط می‌نمایند. در واقع برای ثبت تصاویر و تبدیل آن‌ها به سیگنال‌های الکترونیکی از دوربین‌ مداربسته آنالوگ استفاده می‌شود. عملکرد دوربین‌های مدار بسته آنالوگ با حسگر الکترونیکی که در اجزای آن‌ها دیده می‌شود، صورت می‌گیرد. حسگرهای به کار رفته در دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ، یکی از دو نوع CCD و CMOS هستند. پس از اینکه خروجی از دوربین مدار بسته آنالوگ دریافت شد، اطلاعات به صورت مستقیم با کمک یک حسگر تقویت کننده به خروجی نهایی فرستاده می‌شود. لذا، دوربین‌های مدار بسته بی سیم آنالوگ، عملکرد آسانی دارند. این عملکرد ساده در آن‌ها باعث شده تا کم هزینه باشند.

معیار خرید مناسب ترین دوربین مداربسته بدون سیم آنالوگ چیست؟
برای خرید بهترین دوربین‌های بی سیم آنالوگ می‌بایست به خروجی فرکانس آن‌ها توجه داشته باشید. خروجی فرکانس در دوربین‌های آنالوگ به برد وابسته است. یعنی خروجی فرکانس دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ با توجه به برد متغیر می‌باشد. علاوه بر این، گفته می‌شود که سیگنال دوربین‌ مداربسته بی سیم آنالوگ به دو عامل وابسته است. یعنی اگر در محیط اطراف آن‌ها، نویزهای الکترومغناطیسی متعددی وجود داشته باشد، سیگنال به شدت افت خواهد کرد. بعلاوه، اگر موانع زیادی در برابر دوربین مداربسته آنالوگ باشند، این دوربین قادر نیست تا سیگنال بیشتری را منتقل کند. با توجه به اهمیت این دو مسئله، به احتمال زیاد خودتان متوجه شده اید که این دوربین‌ها برای انتقال و جابه‌جایی حجم بالایی از اطلاعات، نامناسب هستند.

مزیت انتخاب دوربین مدار بسته تحت شبکه بی سیم چیست؟
دوربین مدار بسته
از آن‌جایی که دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه و دوربین‌های مدار بسته آنالوگ بیسیم، نیازی به سیم کشی ندارند، عدم نیاز به سیم کشی از مزیت هر دو آن‌ها محسوب می‌شود. اگر یک فرد پر مشغله باشید، دوست دارید تا تصاویر فیلم برداری شده با دوربین مدار بسته را روی تلفن همراه هوشمند و کامپیوتر به راحتی ببینید. خوشبختانه امکان مشاهده این تصاویر بر روی تلفن‌های هوشمند و کامپیوترهای پیشرفته، با دوربین مدار بسته بی سیم تحت شبکه وجود دارد.

 تصاویر در دوربین مدار بسته بی سیم تحت شبکه به صورت دیجیتال، فیلم برداری می‌شود. همان‌طور که از نام این نوع از دوربین‌های مدار بسته پیدا است، انتقال اطلاعات با وای فای صورت می‌گیرد و نیازی به استفاده از کابل مستقیم برای مشاهده فیلم نیستید. دوربین‌های مدار بسته بی سیم تحت شبکه برای انتقال اطلاعات بسیار زیادی کاربرد دارند. اگر فکر می‌کنید که روزانه با حجم زیادی از اطلاعات در محیط کار یا منزل روبه‌رو هستید، خرید دوربین مدار بسته بی سیم تحت شبکه گزینه بسیار عالی و به صرفه‌ای است. فرستنده‌های دوربین مدار بسته بیسیم تحت شبکه همانند دوربین مدار بسته بیسیم آنالوگ، به نویز و شرایط محیطی اطراف وابسته نیستند. پس کیفیت تصاویر فیلم برداری شده در دوربین مداربسته تحت شبکه در هر شرایطی در درجه بالا قرار دارند. با توجه به کارایی گسترده‌ای که برای این دوربین‌های بی سیم مدار بسته ذکر کردیم، قیمت تمام شده آن‌ها در بازار، کمی گران تر خواهد بود.

چرا خرید پکیج دوربین مدار بسته به صرفه تر است؟
همه ما می‌دانیم نظارت و کنترل عکس‎ها و فیلم‌های دوربین مداربسته چه در حالت عادی و چه در مراجع قانونی، اهمیت بسیاری دارد. به همین خاطر برای خرید دوربین مداربسته بیسیم به بررسی انواع دوربین مداربسته پرداختیم. اکنون که از تمام ویژگی‌های دو نوع دوربین مداربسته بیسیم مطلع شدید، نوبت به خرید آن می‌رسد. قیمت و بودجه موجود نیز در خرید نوع دوربین مداربسته‌ای که می‌خواهید بخرید، تاثیر گذار می‌باشد. اما ممکن است همه چیز مطابق آن‌چه که شما مد نظر دارید، پیش نرود و به خواسته خود نرسید. نگران نباشید! ما در ادامه مقاله می‌خواهیم بهترین راه برای خرید دوربین مدار بسته بیسیم را معرفی کنیم که قیمت تمام شده آن برای شما عزیزان، بهتر و به صرفه تر باشد.

با سر زدن به فروشگاه‌های معتبر تجهیزات الکترونیکی، انواع و اقسام پکیج‌های دوربین مدار بسته را می‌بینید. برای مثال، در پکیج دوربین مدار بسته بیسیم 8 کانال 2 مگاپیکسل، 8 عدد دوربین بی سیم و 1 دستگاه ضبط وجود دارد. لنزهای دوربین قابلیت ضبط تصاویر تا 2 مگاپیکسل را دارند و ضد غبار و ضد آب هستند. تمامی دوربین‌های مداربسته این پکیج، قابلیت اتصال به کابل و بیسیم را دارند. همچنین این دوربین‌ها با وای فای و دستگاه ضبط کننده NVR می‌توانند اطلاعات را انتقال بدهند. با توجه به توضیحات، خودتان به خوبی متوجه شده اید که اگر خواسته باشید تک تک این دوربین‌های مدار بسته بی سیم را به تنهایی خریداری کنید و یک دستگاه ضبط هم بگیرید، می‌بایست هزینه و وقت بیشتری را صرف کنید!


پکیج دوربین مدار بسته بی سیم را از کجا بخرم؟
مسئله امنیت و آرامش همیشه برای افراد جامعه از مسائل پر اهمیت و خطیر بوده است. دوربین‌های مدار بسته هم تجهیزات مدرنی هستند که برای فراهم کردن این بستر، کاربرد دارند. لذا، رقابت‌های بسیاری برای فروش پکیج دوربین‌های مدار بسته وجود دارد. یکی از معتبر ترین سایت‌های خرید پکیج دوربین مدار بسته بی سیم، دوربین مارکت است. جالب است بدانید که انواع پکیج‌های دوربین مدار بسته با قیمت مناسبی در این فروشگاه اینترنتی به فروش می‌رسند. پکیج دوربین مداربسته اقتصادی و پکیج دوربین مداربسته بی سیم WIFI از منحصربه‌فرد ترین پکیج‌های سایت دوربین مارکت هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *