جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۹۹
ربیعی:

تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ از پا نخواهیم نشست و هیچ فرصتی را تلف نخواهیم کرد/ با سخت‌کوشی و عقلانیت به اداره کشور پرداخته‌ایم/ مردم شاهد هستند کارنامه دولت درخشان است/ واعظی غیر از نظر روحانی کاری نمی‌کند

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 729446
سخنگوی دولت با اشاره به جلسه مهم مجلس خبرگان رهبری در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ و انتخاب رهبر معظم انقلاب گفت: خوشبختانه با خرد جمعی و حمایت عمومی بهترین انتقال رهبری انجام شد که تا به امروز باعث ثبات شده است.
تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ از پا نخواهیم نشست و هیچ فرصتی را تلف نخواهیم کرد/ با سخت‌کوشی و عقلانیت به اداره کشور پرداخته‌ایم/ مردم شاهد هستند کارنامه دولت درخشان است/ واعظی غیر از نظر روحانی کاری نمی‌کند
به گزارش جهان نيوز، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: ماه خرداد در تحولات اجتماعی ما نقش داشته است و ما این ماه را به نام امام خمینی(ره) می‌شناسیم؛ 14 خرداد فرصتی برای بیعت دولت با مشی امام است.
 
وی با اشاره به جلسه مهم مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 14 خرداد 1368 و انتخاب رهبر معظم انقلاب گفت: خوشبختانه با خرد جمعی و حمایت عمومی بهترین انتقال رهبری انجام شد که تا به امروز باعث ثبات شده است.
 
ربیعی با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: در هفته‌ای که بر سرمی‌بریم، افتتاح مجلس و تعیین هیات رییسه را داشتیم. از طرف دولت مجدداً به همه نمایندگان و انتخاب‌های صورت گرفته در ارکان مجلس تبریک می‌گویم. دولت با احترام به استقلال مجلس از هیچ تلاشی برای انجام وظایف مجلس فروگذار نیست.

وی گفت: امیدواریم همانگونه که قانون اساسی دولت را محور اداره امور اجرایی قرار داده و قوه مجریه که بار اجرایی را به دوش می کشد، مجلس تازه نفس هم به هم‌افزایی دولت در این مصاف بپیوندد و در عمل برای حل مشکلات و پیشرفت و توسعه کشور به کمک و توسعه کشور به پا خیزد.
 
سخنگوی دولت با بیان اینکه این مهم تنها و تنها در حوزه عمل محقق می شود، تصریح کرد: دولت در زمان باقیمانده خود نه‌تنها به ادامه مسیر درست خدمتگزاری به ملت آن هم در سخت ترین شرایط تاریخی با قدرت ادامه خواهد داد بلکه نهاد سازی مناسب برای ادامه مسیر در دولت آینده را هم فراهم خواهد ساخت.

 ربیعی خاطرنشان کرد: امروز اعلام می‌کنیم تا 12 مرداد 1400 از پا نخواهیم نشست و هیچ فرصتی را تلف نخواهیم کرد دولت ایستاده، دولت مقاوم.  امروز دولت در مسیر مطلوب در حال حرکت است و با توجه به شرایط تحمیلی برای کاستن از نگرانی مردم برای هم افزایی و حل مسائل در این مسیر دشوار دست دوستی به سوی همه قوا دراز کرده است.

وی گفت: معتقدیم در شرایط دشوار امروز کشورر، جامعه متحول شده با نیازهای متنوع، تحریم های کمرشکن و ضد بشری بی‌نظیر در تاریخ روابط بین الملل، فشار عظیم اقتصادی برای به چالش کشیدن بین مردم و نظام  و فشار بی‌حد وحصر بر زندگی مردم، هجوم بی‌سابقه سیاسی علیه ایران و فشار بر امنیت روانی مردم، اقتصاد کوچک شده ناشی از تحریم، همه ارکان نظام در این شرایط با همه توان خود برای عبور اطمینان بخش و به سرمنزل مقصود بردن جامعه باید به طور هم افزا در کنار هم قرار بگیرند.

ربیعی ادامه داد: ما دولتی با درآمدهای ارزی و فراوان و نجومی نبودیم، دولتی بودیم که با سخت‌کوشی و  عقلانیت و تلاش بی محابا برای اداره کشور پرداخته‌ایم، به هم موارد پیش گفته توجه و به آن مدیریت موفق صد روزه کرونا را اضافه کنید،  کووید 19 فقط در 13 رسته محاسبه شده ما را  با 108 هزار میلیارد تومان کسری درآمد و ضربه به کسب و کارها مواجه کرد.

سخنگوی دولت گفت: در اسفند سال گذشته 65  هزار میلیارد تومان و در فروردین امسال حداقل 43 هزار میلیارد تومان کسب و کارهای ما آسیب دیده است، ما در کنار موارد پیش گفته با کرونا هم مواجه هستیم، الگوی مدیریت کرونا به ما نشان داد که با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها از قوا تا نیروهای مسلح و حاکمیت واحد و دولت واحد و اعتماد بالای مردم به دولت می‌توانیم از همه بحران‌ها عبور کنیم.

ربیعی با بیان اینکه ما می‌توانیم برنامه‌های متعددی برای پیشرفت جامعه با همکاری با مجلس شورای اسلامی در پیش رو داشته باشیم، گفت: لوایح متعددی داریم که می‌توانیم با همکاری مجلس به نتایج خوبی برسیم، از سال 92 با تلاش بی وقفه برای احقاق حق مردم از تحریم و تامین منابع ملی، از اقتصاد با همه توان و تلاش خود حرکت کردیم.

وی ادامه داد:  این را همه مردم شاهد هستند که با وجود مشکلات واقعی اعم از تهدید زورگویان جهانی و تمام مشکلات موجود، نهراسیدیم و در 55 ماه کارنامه درخشانی با رشد اقتصادی بالا، تورم پایین، درصد اشتغال قابل قبول و نرخ ارز تثبیت شده و پیشی دادن مزد بر تورم داشتیم.

سخنگوی دولت گفت: دولت در این دوره با روی کارآمدن دولت نامتعادل در ایالات متحده آمریکا که نه تنها ایران بلکه دنیا را با چالش روبرو ساخت، روزهای سخت و پرتلاش و نفس‌گیری را با همه توان و انرژی خود برای مدیریت این دوره انجام داد و امروز هم ایستاده و مقاوم به کار خود ادامه می‌دهیم.

ربیعی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخیر رییس کل بانک مرکزی درباره راهبرد تورمی دولت گفت: همین جا مایلم از تلاش‌های اقای دکتر همتی و همکارانش تشکرکنم که هم به رونق تولید کمک می کنند هم در ماجرای کرونا کمک کردند و هم سیاست‌های ارزی خود را با توجه به شرایط و سیاست‌های کنترل تورم پیگیری می‌کنند که کار طاقت فرسایی است.
 
وی افزود: دولت نمی‌تواند در این زمینه سیاستگذاری نکند، البته این به معنای " بخشنامه" و به معنای "باید بشود" نیست به معنای این است که ما تلاش‌ها و سیاست‌گذاری‌های متناسبی خواهیم داشت که این سیاست‌ها تورم زایی نکند. کارشناسان هم درست می‌گویند که بخشنامه ای نیست و ساز و کارها باید اصلاح شود.

ربیعی ادامه داد ما تا اسفند 98 روند رونق مان به رغم تحریم خوب بود ما به نوعی سازگاری با تحریم داشتیم و به سمت تولید می‌رفتیم. حداقل در اقتصاد غیر نفتی ما مثبت شده بودیم و آمارها نشان می‌داد در اقتصادی غیرنقتی موفق شدیم کرونا در این ماجرا وقفه ایجاد کرد و فعالیت‌های کشاورزی، صنعتی و  خدمات ما را تحت تاثیر قرار داد.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنیم با سیاست‌های فاصله‌گذاری فیزیکی هوشمند مجدداً فعالیت این بخش‌ها به خصوص خدمات رونق خواهد گرفت و امیدواریم وارد مرحله رونق شویم. بنابراین با رونقی که در اسفند 98 داشته اگر آثار کرونا را ازبین ببریم امیدواریم باز وارد مرحله رونق شویم.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: بانک مرکزی بر اساس متغیرهای موثر بر تورم پیش‌بینی تورم را برای یک سال آینده 24 درصد محاسبه کرده است، ولی تاکید کرده که تلاش می‌کند با کنترل نقدینگی و ابزارهای جدید سیاست پولی خصوصاً ابزار عملیات بازار باز در حد 22 درصد هم کاهش بدهد. تمام تلاش دولت در این جهت خواهد بود با سیاست گذاری لازم بتواند به این مهم دست پیدا کند.

نظر دولت تامین شورای نگهبان است ولی مجلس صرفا ایراد را بررسی کند
ربیعی در پاسخ به سوال دیگری درباره حذف چهار صفر از پول ملی و دیدگاه شورای نگهبان دراین زمینه گفت: ایرادی که شورای نگهبان گرفتند در باره رابطه با صندوق بین‌المللی پول و بندی است که گذاشته شده  است. با توجه به مجموعه بررسی‌ها نظر دولت و بانک مرکزی تامین نظر شورای نگهبان است و ما می توانیم این بند را حذف کنیم که نظر شورای نگهبان هم تامین شود.امیدواریم مجلس هم صرفا به همین ایراد بپردازد و ما رفع ایراد انجام دهیم و کاری که سال‌ها برای آن کار کارشناسی شده و فکر می‌کنیم برای ساده کردن مبادلات هست، بتوانیم انجام دهیم.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه دولت برای کنترل قیمت مسکن در استانه جابجایی‌ها و اینکه دولت چه برنامه ای در این زمینه دارد گفت: ما برای مسکن راهی جز تولید انبوه و وادار کردن به خالی نماندن خانه‌ها نداریم. تولید راه کنترل قیمت مسکن به خصوص تولید برای طبقات متوسط به پایین است.

سخنگوی دولت اضافه کرد: جهت‌گیری تولید ما در دولت تولید برای دهک های متوسط رو به پایین است بنابراین وزارتخانه‌ها و سازمان‌های حمایتی در اولویت تفاهم با وزارت راه و شهرسازی قرار گرفتند و تفاهم‌نامه‌های دو طرفه با اینها امضا شده است. طرح اقدام ملی مسکن به صورت فراگیر در دست اجراست و موجب خانه‌دار شدن مردم را فراهم می‌کند.

 وی گفت: بخش‌هایی از بالا رفتن قیمت‌ها و بازی با قیمت‌ها در خانه‌های با قیمت بالاتر صورت می‌گیرد البته اثر خود را  خانه‌های ارزان هم دارد ما در طرح اقدام ملی مسکن به سمت خانه‌دار کردن افرادی می‌رویم که نیازشان به مسکن نیاز اولیه برای زندگی هست بر همین اساس هم ساخت و تکمیل مسکن های مهر را در دستور کار قرار دادیم که یک میلیون و 917هزار واحد تا حالا تحویل شده است که عدد قابل توجهی است. نیمه تکمیل کردن حتی تکمیل بدون زیرساخت‌ها یک بحث است و در این جهت کار شد و الان هم 118 هزار تا آماده تحویل هست.

 ربیعی خاطرنشان کرد: با فعال شدن سامانه املاک و اسکان که خوشبختانه فعال شد امکان اخذ مالیات از خانه‌های خالی الان فراهم شده است اگر این تصمیم اجرا شود، این سامانه می‌تواند کمک کند این امر عرضه واحدهای آماده برای فروش و اجاره را تسریع می‌کند.  

وزارت راه و شهرسازی از کسانی که واحدهای مسکونی آماده یا نیمه تمام دارند، برای عرضه این واحدها به مردم در قالب طرح اقدام ملی مسکن دعوت می کند.  این امر هم موجب گسترش عرضه واحدهای مسکونی می‌شود و هم به مالکین این زمین‌ها می‌توانند زمین مربوط در قالب قراردادهای واگذاری داده می‌شود تا مجدد نسبت به ساخت مسکن اقدام کنند. البته حتما آقای اسلامی بیشتر تشریح خواهد کرد.

سخنگوی دولت اضافه کرد: فکر می‌کنم ما در همین سال ها  26 هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک ‌مسکن به بخش‌های مختلف دادیم و 581 هزار فقره مشمول وام شده‌اند. آنچه ما دنبال می کنیم با سیاست‌های تولید انبوه مسکن هست که امیدواریم بتوانیم حداقل برای اقشار پایین دست مشکلی پیش نیاید و آنها بتوانند مسکن خود را تهیه کنند.

ربیعی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر تهدید وزیر بهداشت به استعفا از سوی واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، گفت:‌ من دوستی دیرینه ای با آقای نمکی دارم و عموماً زیاد هم با هم صحبت می‌کنیم، این خبر را تکذیب میکنم، از آن فردی که چنین موضوعی را مطرح کرد هم می‌خواهیم با دقت حرف بزنند. خبری که مبنای واقعی ندارد مردم را نگران می کند؛ آقای واعظی رییس دفتر دولت هستند، بدیهی است دیدگاه و نظرات رییس‌جمهور گاهی تلخ و گاهی حساب‌کشانه نسبت به دستگاه هاست؛ من حداقل با شناختی که از سال 70 از آقای روحانی دارم و با ایشان کار می‌کنم، و با شناختی که از آقای واعظی دارم مطمئن هستم غیر از نظر رییس‌جمهور اقدامی انجام نمی دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردم شاهد هستند کارنامه دولت روحانی قابل دفاع نیست، دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون هیچ کاری برای مردم و کشور نکرده است.
Iran, Islamic Republic of
دولت آقای روحانی با ناکارآمدی خود باعث شده خیلی از مردم بی‌اعتماد بشوند. تنها راه بازگرداندن اعتماد مردم حاکمیت مدیریت انقلابی است که ثمره‌اش بر سر سفره شهروندان بیاید و همگان را خوشحال سازد. همه باید بسیج شویم و یک دولت انقلابی روی کار بیاوریم.
Iran, Islamic Republic of
نظم مجلس و شفاف بودن رای نمایندگان برای ما موکلین بسیار حائز اهمیت می‌باشد. نمایندگان مجلس باید خود را از هر نوع حاشیه‌سازی دور کنند و به امور مهم و اساسی بپردازند از جمله امور اساسی رونق و جهش بخشیدن به تولید در کشور است.
Iran, Islamic Republic of
ما بخشی از سهامداران تاسیس کارخانه ذوب آهن اسدآباد استان همدان در قالب شرکت سرمایه‌گذاری توسعه استان همدان و در سال 75 براساس بخشنامه استانداری وقت نفری ده هزار تومان که نصف حقوق یک کارشناس بود برای سرمایه‌گذاری و تاسیس این کارخانه سرمایه‌گذاری کردیم، 19 هزار نفر بودیم و صد و نود میلیون تومان قیمت 20 آپارتمان 100متری در بهترین نقطه شهرمان بود. حال با گذشت 25 سال هیچ خبری از این مبلغ نیست. به هر کجا هم می‌رویم اظهار بی‌خبری می‌نمایند. از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم.
آذربایجانی
Iran, Islamic Republic of
میفرماید، مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید! جناب عملکرد شما و دولت متبوعتان گویای همه چیز است.
Iran, Islamic Republic of
شرمنده بازنشستگان هستیم/ افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی شاید این ماه هم اعمال نشود
Iran, Islamic Republic of
آیا کارگران درایران از دستمزدشان راضی هستند؟ / از سنگینی حق بیمه تا تعیین حقوق جنجالی کارگران
Iran, Islamic Republic of
تا ۱۲ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ دست از تدبیر بر نمی داریم.
خدایا تا آن تاریخ به داد مردم برس
Iran, Islamic Republic of
این ربیعی چی میگه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
کوتاه آمدن در برابر آمریکا مشکلات را حل نخواهد کرد
برجام و FATF و هر نوع مذاکره دیگری مشکلات کشور را حل نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
ما در شرایط فعلی باید به مباحث اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای داشته باشیم، همچنین داده ها و اقتصاد درونی مان را فراموش نکنیم. دشمن از هر فرصتی استفاده می کند تا مانع رشد ما در کشور شود و نگذارد اتفاقاتی در راستای توسعه کشورمان رخ دهد.
Iran, Islamic Republic of
برای پیشگیری از آب‌گرفتگی در شهرهایی مانند اهواز و خرمشهر که مسطح بوده و مستعد آب‌گرفتگی هستند باید با حفر کانال‌های عمیق فاضلاب را به بیرون شهر هدایت کرد. خلاصه مشکل این شهرها باید ریشه‌ای حل بشود.
Iran, Islamic Republic of
ظرف دو روز که از ثبت‌نام متقاضیان مسکن طرح ملی شهر جدید گلبهار استان خراسان رضوی گذشت ظرفیت تکمیل شد و بقیه متقاضیان جاماندند. از وزارت راه و شهرسازی درخواست می‌شود همانند برخی دیگر از استان‌ها مثل اصفهان،‌ کرمان، هرمزگان و... مجددا ظرفیت ثبت‌نامی این شهر را هم افزایش دهند تا افراد جامانده بتوانند به امید سرپناه و مسکن‌دار شدن ثبت‌نام کنند.
Iran, Islamic Republic of
یک‌سال است که خودروی مرا سرقت کرد‌ه‌اند سارقین در زندانند و مالخر با وثیقه آزاد است مال‌باخته باید چکار کند تا به حق خویش برسد!
Iran, Islamic Republic of
اگر تحریم اقتصادی همه مشکل کشور است پس دولت چگونه روزانه هزاران تن کالا خارجی را وارد کشور می کند؟ چرا دولتمردان با مردم خودشان صادق نیستند؟
Iran, Islamic Republic of
راست میگه تا 12مرداد 1400از رو تراکتور تدبیر و امید پایین نمیان و همچنان مملکتو شخم خواهند زد
ليلا
Iran, Islamic Republic of
بله شاهد افزايش قيمت دلار و طلا و مواد غذايي و مسكن و .... هستيم ، نميدونم منظور ايشان از كارنامه درخشان چيه ؟ شما ميدونيد ؟
Iran, Islamic Republic of
کارنامه درخشان ...........
دلار بیش از 5 برابر
مسکن 4 برابر
تورم بالای 40 درصد
و.........
خیلی درخشانه
آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کنم که...
Iran, Islamic Republic of
کارنامه درخشان دولت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
از طرف مردم نمره دادن بخود !!!!
Iran, Islamic Republic of
کارنامه درخشان دولت، سکه در مرز ۷ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان شده است.
Iran, Islamic Republic of
کارنامه درخشان دولت، قیمت شکر درب کارخانه ۶۳۰۰ تومان شده است.
Iran, Islamic Republic of
قیمت هر کیلو سیب زمینی در میادین میوه و تره بار چقدر است؟
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
..هیچکی نمیگه ماست من ترشه .مگه سخنگوی دولت از دولت روحانی تمجید کنه
Iran, Islamic Republic of
ما مردم ایران در شرایطی که ویروس کرونا در کشورمان شیوع پیدا کرده بود به میدان آمدیم و با آراء خود مجلس جدید را شکل دادیم. امیدواریم نمایندگان این دوره مجلس خوب بدرخشند و بتوانند خسارت مجلس دوره قبل را تا حدودی جبران کنند.....
Iran, Islamic Republic of
هنوز حقوقی فاجعه منا، برجام، ناآر امی های اخیر کشور و پیگیری نکرده است و نمی کند
جنیدی: ابعاد حقوقی شهادت سردار سلیمانی را پیگیری می کنیم
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو نخست رژیم کودک کش صهیونیستی از سال 2011 تاکنون درسوریه و رسانه ها ایران تهدید نظامی کرد ولی متاسفانه درکشورمان کسی جوابش را ندادند.
Iran, Islamic Republic of
خصوصی سازی درکشور هم عامل اصلی گرانی، افزایش قیمت ها خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و... بوده است.
Iran, Islamic Republic of
مذاکره ایران با آمریکا و سه کشور اروپایی در باره هسته ای صلح آمیز آمریکا و اروپا از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند.
Iran, Islamic Republic of
قیمت لوازم خانگی هم مانند قیمت خودرو، کالا، اجناس، گوشت و... ازسال 1397 تاکنون غیرقانونی است.
Iran, Islamic Republic of
قیمت انواع کولر گازی در زمان دولت احمدی نژاد 1 تا 2 میلیون تومان بود و در زمان دولت روحانی 8 تا 22 میلیون شده است.
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با آمریکا وکشورهای اروپایی از ابتدا سیاست های نادرست غلط دولت روحانی و مدیران روحانی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
سلطان خودرو کسی است که اجازه می‌دهد یک نفر ۶۷۰۰ خودرو پیش‌خرید کند
Iran, Islamic Republic of
برجام تاکنون به نفع مردم ایران و کشور نبوده است.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
روحانی: وظیفه دولت و مجلس حل مشکلات است، و این درحالی است که سه سال است که کارت ملی را برای تعویض تحویل دادهام ولی هیچ خبری از صدور آن نیست. چرا؟ فقط میخواستند هزینهها را از مردم بگیرند؟!
Iran, Islamic Republic of
ظریف مانند روحانی ثابت کرد که دیگر نمی تواند مشکلات اقتصادی مردم و کشور و... را حل کند.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه حسن روحانی با توافق هسته ای و برجام نتوانست مشکلات اقتصادی مردم را حل کند.
Iran, Islamic Republic of
ناآرامی‌های آمریکا بهای طلا را بالا برد
Iran, Islamic Republic of
اقدامات ضدایرانی ترامپ چگونه به تقویت داعش منجر شد؟
ر
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت دلاورخسته نباشی ولی....پراید ودلار مسکن
Iran, Islamic Republic of
ای سخت کوشان دلار ۱۷۰۰۰ هزار تومانی و پراید ۷۰ م به پیش تا مرداد ۱۴۰۰
صدای ایران
Iran, Islamic Republic of
باسلام آقای ربیعی سن شما چقدر است ؟ آیا کارایی داری ؟ ناکارآمد وبی تدبیر دولت برای ملت روشن شده است از خدا بترسید
Iran, Islamic Republic of
کارنامه درخشان
:))))))))))))))))))))))))))))))))
Iran, Islamic Republic of
"تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ از پا نخواهیم نشست و هیچ فرصتی را تلف نخواهیم کرد"
به داد مردم برسید، .
رحیم
Iran, Islamic Republic of
واقعا با درایت وعقلانیت تمام کشور را اداره کردید تا اینگونه مردم را به خاک سیاه نشادید !!!!!.
درپاسخ به علی ربیعی سخنگوی دولت
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به علی ربیعی سخنگوی دولت
مردم شاهد هستند کارنامه دولت درخشان است/ افزایش ۸۰ درصدی قیمت برنج در بازار شرم آوراست.
United States
اگر درخشان از همین نمونه ۷ سال گذشته هست که بهتر از همین حالا بگوئیم شما را بخیر و ملت را بسلامت همین فردا.
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
بگیرید بشینید خسته میشین مردم روبیش ازاین شرمنده نکنید مردم قدردان زحمات شماهستند اینقدرگلابی خوردند و انقدر وضع مالی راخوب کردید که پراید20 میلیون وبقیه همه میدونن
Iran, Islamic Republic of
حذف نام شهدا از خیابان‌ها و کوچه‌های کشور یک برنامه‌ سازماندهی شده بود و الا چرا باید این طرح شوم همزمان در چند شهر عملی شود و هیچ مسئولی جلوگیری نکند تا اینکه با مخالفت مردم روبه‌رو شده، عقب بنشینند و شهر را از بنر تصاویر شهدا پر کنند؟!
Iran, Islamic Republic of
با توجه به افزایش 8-9 برابری قیمت مسکن و اجاره‌بها دولت تدبیر حال که موفق به تداوم ساخت مسکن مهر نیست حداقل بر حق مسکن قشر کارمند و کارگر بیفزاید تا آنها بتوانند به حداقل‌های اجاره کردن خانه موفق شوند.
Iran, Islamic Republic of
سرویس‌های امنیتی منطقه با کمک مالی عربستان سعودی در حادثه تروریستی چابهار نقش داشتند.
Iran, Islamic Republic of
تسلیم نشدن نظام در برابر فشار دشمن و لابی گسترده جریان غیرانقلابی برای تحمیل لوایح استعماری مثل پالرمو قطعاً باعث افتخار است و نشان می‌دهد حداقل در برخی سطوح، درس لازم از تجربه خسارت محض برجام گرفته شده است.
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری گفته، رسانه‌ها نقاد دولت باشند! عرض می‌کنم پس چرا پاسخ نقاد، دشنام و شکایت و زندان است؟
Iran, Islamic Republic of
خدمت ، مدیریت و عملکرد دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون ازاین بهتر نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت روحانی عربستان را متهم به حمله به نفتکش نکرد؟
چرا ظریف عربستان را متهم به حمله به نفتکش نکرد؟
Iran, Islamic Republic of
قای روحانی توضیج و پاسخ دهد که فاجعه منا ازسال 1394 تاکنون به کجا رسیده!
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید هر روز از مردم عذرخواهی کند تاکنون هیچ کاری برای مردم و کشور و... نکرده است.‍
Iran, Islamic Republic of
اروپایی‌ها جنایتکار شماره یک بیش از 6 سال نتوانستند هیچ یک از تعهدات‌شان را اجرا کنند
Iran, Islamic Republic of
هیچ دلیلی برای مذاکره با آمریکا جنایتکار شماره یک وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
فاجعه منا (۱۳۹۴)
اما وقتی دولت از روز اول موضوع فاجعه منا را پیگیری نکرده است
انتقاد از عدم پیگیری جدی فاجعه منا توسط دولت و وزارت امور خارجه
سوال ما این است که چرا هیچ نهادی پیگیری نمی‌کند؟
Iran, Islamic Republic of
عملکرد دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون هیچ فایده وارزشی برای مردم ایران و کشور نداشته است.
Iran, Islamic Republic of
آماده مذاکره مستقیم با عربستان هستیم/ چاره‌ای جز گفت‌وگو با یکدیگر نداریم
وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با تلویزیون تی‌آرتی اظهار کرد که ایران همیشه آماده مذاکره مستقیم با عربستان سعودی است.

محمد جواد ظریف ناتوان وزیر امور خارجه کشورمان باید توضیح و پاسخ بدهد چرا تاکنون فاجعه منا را پیگیری نمی کند و نکرده است.
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت، دولتمردان، مسئولین و نمایندگان مجلس تاکنون هیچ واکنشی به نابسامانی‌های اوضاع اقتصادی کشور نمی‌دهند
رضا
Iran, Islamic Republic of
آره مردم خیلی از عملکرد دولت راضی هستند مخصوصا ۱ز دلار ۱۸۰۰۰ تومان و سکه ۷ میلیونی و پراید ۱۰۰ میلیونی و بی کاری و بنزین ۳۰۰۰ تومان و ....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خدایا این ۱۴۰۰ را زود برسان
جواد
Iran, Islamic Republic of
مردم شاهد هستند که دولت ، کشور را به بن بست کشاند و مردم و از کار و زندگی انداخت
یک سوال از محضر کل اعضای هیات محترم وزرا ، لطفا یک مورد از دست آوردها وعملکرد های دولت را که به نفع مردم بوده است بیان کنید..........
ببخشید
درست متوجه شدم
این شما هستید کسیکه تو چشم میلیون ها نفر نگاه کرد وگفت میروم سیستان خدمت می کنم!
Iran, Islamic Republic of
خدا کند هرچه زودتربای بای
سلام
Iran, Islamic Republic of
با چاپ اظهار نظرها بايد به اين دولت فهماند كه كارنامه درخشان شما فقط گراني در همه زمينه ها و بي تدبيري در تمام مراحل است . چون هيچ كس نمي پرسد چرا خودرو اينقدر گران شده ، چرا مسكن اينقدر سير صعودي دارد ، چرا همه چيز رو به افزايش است ، چرا هزينه آبفا 200 درصد بالا رفته ، چرا هيچكس به داد اين ملت نمي رسد ..
دلیران تنگستان
Iran, Islamic Republic of
آقا من از شما خواهش میکنم کمی هم استراحت کنید اصلا ما راضی نیستیم خواهش میکنم
Iran, Islamic Republic of
همانطور که این هفت سال از پا ننشسته اید
پس تا یک سال دیگر بازم هیچ
کسی از شما دیگر چیزی نمی خواهد
ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ
درپاسخ به علی ربیعی سخنگوی دولت
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به علی ربیعی سخنگوی دولت
مردم شاهد هستند کارنامه دولت درخشان است/ دولت روحانی بعد از 7 سال به این نتیجه رسید که با کدخدا نمیتوان معامله کرد مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی و... بیش از 999 میلیارد دلار به مردم ایران، صلح آمیز هسته ای ایران و کشور خسارت زد.
حميد
United States
يك هفتم ضررهاي هفت سال گذشته هم تحمل مي كنيم ولي يكسال بعد فقط دولت جوان انقلابي. حتي جوانان امريكايي هم اينرا فهميده اند.
Iran, Islamic Republic of
به سر مبارکت قسم آنقدر روشن ودرخشنده است که چشمان ما را کور کرده است
احمد
Iran, Islamic Republic of
آقای ربیعی شما که هم اطلاعاتی بودید، هم وزیر، هم مشاور و خیلی فعالیت های دیگر. میشه ما خواهش کنیم دولت تا 12 مرداد 1400 هیچ کاری انجام نده؟ ایتجوری خیلی بهتره چون شما ها هر حرفی میزنید تن ما میلرزه!! .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
.............
حسن دوست
Iran, Islamic Republic of
ما روحانی را دوست داریم
و به او عشق می ورزیم
او به در آمد همه احاد ملت توجه کرد
و وضع مردم از همه زمان ها بهتر است دولت روحانی به شعار های خود عمل کرد.
باز به او و به هرکس که او اشاره کند رای می دهیم
.
Iran, Islamic Republic of
.......
متین
Iran, Islamic Republic of
آقای ربیعی کارنامه درخشان دولت محترم را لحظه لحظه و ثانیه به ثانیه از عمق وجودمان درک می کنیم....!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
تاریخ و آیندگان به طور واضح و روشن دولت روحانی قضاوت خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
..........
یک مستضعف انقلابی
Iran, Islamic Republic of
..........
یک مستضعف انقلابی
Iran, Islamic Republic of
.......
یک مستضعف انقلابی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
........
مهدی ربانی
United States
ان شاء الله زودتر