پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پشت پرده احتکار تاکسی های صفر در پارکینگ

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 729431
ضامنی درباره خبر احتکار ۴۰ دستگاه خودرو تاکسی در برخی از پارکینگ‌ها توضیحاتی داد.
پشت پرده احتکار تاکسی های صفر در پارکینگ
به گزارش جهان نيوز، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در واکنش به خبر احتکار تاکسی در برخی از پارکینگ ها گفت: موضوع احتکار در مورد خودروهای تاکسی مطرح نبوده و باید اعلام کنم اخبار منتشر شده در این زمینه مربوط به همان تاکسی هایی است که به علت ابلاغیه سازمان محیط زیست مبنی بر ارتقاء سطح آلایندگی به یورو ۵ در صف شماره گذاری هستند.

ضامنی با تاکید بر این نکته که خودروهای تاکسی دارای شماره شاسی هستند، گفت: در کل کشور نزدیک به هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو تاکسی متعلق به رانندگانی است که در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی خودرو خود را اسقاط کردند و حالا بر اساس ابلاغیه سازمان محیط زیست کار شماره گذاری آن ها تعلیق شده است.

او با تاکید بر این نکته که تاکسی خودرویی نیست که با خرید و احتکار آن قیمت آن افزایش پیدا کند،گفت: در چند روز گذشته جلسه های فشرده ای را با نمایندگان سازمان محیط زیست برای حل مشکل شماره گذاری های تاکسی های تولیدی داشتیم که امیدواریم هرچه سریعتر مشکل شماره گذاری آن ها برطرف شود.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *