شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۸

واکنش رئیسی به ماجرای تخریب خانه آسیه پناهی

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 729420
بی‌توجهی به اولویتها در اجرای قانون نتیجه‌اش می‌شود تخریب آلونک‌ها به جای برخورد با کاخ سازیهای غیرقانونی در مناطق خوش آب و هوای کشور.
واکنش رئیسی به ماجرای تخریب خانه آسیه پناهی
به گزارش جهان نيوز، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در جلسه مسؤولان عالی قضایی کشور اظهار کرد:  شاخص‌های اصلی در تحقق جامعه مطلوب در مکتب امام، عدالت، عقلانیت، معنویت و اخلاق است.

وی افزود: بی‌عدالتی در توزیع امکانات و ظرفیت‌های کشور، کم توجهی به معیشت و اقتصاد مردم و دوری از اخلاق و معنویت، زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی مثل حادثه گیلان است.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها هم در اجرای قانون به اولویت‌ها توجه کنند، ادامه داد: نتیجه بی توجهی به اولویت‌ها در اجرای قانون، تخریب آلونک‌ها به جای برخورد با کاخ سازی‌های غیرقانونی در مناطق خوش آب و هوای کشور است.

وی افزود: اگر با دانه درشت‌ها برخورد شود جرایم جزئی هم جمع می شود کما اینکه اگر با قاچاق کانتینری برخورد شود، قاچاق خرد هم جمع می‌شود.

رئیس قوه قضائیه، بهترین شاخص در اجرای عدالت را عمل به قانون عنوان کرد و گفت: هیچکس در هیچ جایگاهی نباید به خود اجازه قانون گریزی بدهد؛ اجرای قانون باید بدون تبعیض و با اولویت سنجی انجام شود و  اگر اولویت سنجی درست نباشد، نتیجه‌اش برخورد با کوله بری به جای برخورد با قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای می‌شود.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تخريب آلونك بانوي كرمانشاهي را مقايسه كنيد با تخريب ويلاي خانم نعمت زاده در لواسان.
Iran, Islamic Republic of
شوراهای شهر دست اصلاح طلبان است و از اینها بر می آید آلونک را با خاک یکسان کنند و قصر نمت زاده را را نوازش کنند....!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
..
محمدمتوسلی
Iran, Islamic Republic of
............
سعید عباس زاده
United Kingdom
.............
.
United Kingdom
.............
Iran, Islamic Republic of
.....