شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

بلیط هواپیما شیراز را چطور تهیه کنیم؟

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 729384
بلیط هواپیما شیراز را چطور تهیه کنیم؟
شیراز از آن شهرهاست که طرفدارانش محدود به ایرانی ها نمی شود و گردشگران زیادی آرزو دارند تا این شهر باستانی و زیبا را از نزدیک ببینند. بسیاری از توریست ها هم که قبلا در فرصتی به شیراز سفر کرده اند، دلایل زیادی دارند تا همچنان بخواهند خاطرات خوش سفرشان به این شهر را تکرار کنند. شیراز، شهری با بوی سرمست کننده بهارنارنج است که وسوسه همیشگی برای فروش بلیط هواپیما و سفری چند روزه محسوب می شود.

بلیط هواپیما تهران شیراز
خرید بلیط هواپیما تهران شیراز در سفرمارکت مثل آب خوردن است! برای این کار کافیست سفرمارکت را روی گوشی یا لپتاپ باز کنید. خیلی سریع مبدا و مقصد و تاریخ سفرتان را انتخاب کنید و در عرض چند دقیقه انواعی از بلیط تهران شیراز را ببینید.

پرواز شیراز به تهران
خرید بلیط هواپیما شیراز تهران هم به همان آسانی بلیط برگشت است. سفرمارکت را انتخاب کنید تا انواع بلیط ها را در این مسیر پروازی، با قیمت ها و خدمات مختلف در اختیار شما قرار دهد.

شما می‌توانید به کمک سفرمارکت ارزان ترین بلیط تهران شیراز و پرواز شیراز تهران را خریداری و سفری بی‌دغدغه را تجربه کنید. شیراز شهری راهبردی در مرکز ایران است و به همین دلیل رفت و آمدهای تجاری، بازرگانی و گردشگری زیادی از نقاط مختلف کشور به آن و از شیراز به نقاط دیگر کشور در جریان است.

چرا خرید بلیط شیراز!؟

شاید به ذهنتان برسد چرا خرید بلیط شیراز؟ جواب این سوال قدری طولانی است پس قدری حوصله به خرج دهید. وقتی شیراز را برای سفری چند روزه انتخاب می کنید و سپس نگاهی به لیستِ طولانی ِ جاذبه های معروف آن می اندازید؛ ممکن است استرس بگیرید که وقت کافی برای سفر نداشته باشید! شیراز با آغوش باز منتظر شماست تا یکایک جاذبه های تاریخی و خاصش را به شما نشان دهد. از مجموعه عریض و طویل و باشکوه تخت جمشید و پاسارگارد بگیرید تا مسجدهای زیبای درون شهر. از مقبره حافظ و سعدی بگیرید تا بازار جذاب و رنگارنگ وکیل و سرای مشیر. اگر هم خیلی سختگیر باشید و به بازدید از این دیدنی ها علاقه ای نداشته باشید، باغ های وسیع و سرسبز را شیراز را دیگر نمی توانید رد کنید. اگر هم برای بار چندم است که به شیراز سفر می کنید و ترجیح می دهید به مکان هایی بروید که تا به حال نرفته‌اید، خانه زینت الملوک و شهرگردی در کوچه باغ های باصفای قصر دشت و پیک نیک در ییلاق قلات را پیشنهاد می کنیم.

حالا با توجه به تمام این دلایل، می توان گفت سفر به شیراز؟ چرا که نه!

بهترین زمان سفر به شیراز
شیراز شهری با اقلیم گرم و خشک است که با تابستان هایی داغ و زمستان هایی سرد به استقبال ساکنانش می رود. البته هوای مطبوع روزهای نخستین سال و بهار دلکش شیراز را نباید فراموش کرد. پایزهای شیراز نیز، ترکیبی از درختان رنگارنگ و بوی نارنج باران خورده است که دل از هر رهگذری می برند. به این ترتیب می توان گفت بهترین زمان برای سفر به شیراز، بهار و پاییز است اما باید بدانید شلوغ ترین و پربازدیدترین زمان سفر به این شهر به تابستان اختصاص دارد. همچنین بد نیست بدانید که سفر به شیراز در ماه اسفند نیز می تواند گزینه جذابی باشد. ضمن آن که دیگر از سردی زمستانه خبری نیست، شهر رنگ و بوی بهار گرفته و البته دیدنی های شیراز در خلوت ترین حالت خود به سر می برند و یک بازدید بدون دغدغه را برای شما فراهم می کنند.

آشنایی با فرودگاه بین المللی شهید دستغیب
فرودگاه بین المللی شهید دستغیب، تنها فرودگاه شهر شیراز است که در 12 کیلومتری از مرکز شهر جا خوش کرده است. این فرودگاه، مهمترین و پر رفت و آمدترین پایانه هوایی در جنوب کشور به شمار می رود و سالانه در جا به جایی 4 میلیون نفر نقش دارد. یکی از جذاب ترین نکات درباره فرودگاه شهید دستغیب آن است که از مجهزترین فرودگاه های ایران محسوب می شود و در واقع پس از فرودگاه امام خمینی، در این زمینه رده دوم را به خود اختصاص داده است.

بد نیست بدانید برای دسترسی از فرودگاه به مرکز شهر شیراز می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس استفاده کنید. اگر هم به دنبال گزینه راحت ترین هستید، تاکسی های زردرنگ فرودگاه منتظر شما هستند تا شما را به اقامتگاه‌تان برسانند.

نحوه خرید اینترنتی بلیط شیراز از سفرمارکت
 

برای خرید بلیط هواپیما شیراز سفرمارکت همراه شماست. این روند مانند رزرو بلیط هواپیما بندرعباس می باشد. اول از همه بخش بلیط هواپیما را باز کنید تا بتوانید مراحل خرید را پشت سر بگذارید. اطلاعات سفر خود را با دقت وارد کنید. انتخاب مبدا، مقصد، تاریخ رفت و تعداد مسافران از آن جمله هستند. اگر می خواهید بلیط رفت و برگشت را با هم داشته باشید، یادتان نرود که خرید بلیط دو طرفه را زده و تاریخ برگشت را هم تعیین کنید. روی گزینه جستجوی بلیط هواپیما کلیک کنید و چند ثانیه منتظر بمانید. حالا سفرمارکت لیستی از بلیط های شیراز و مسیر برگشت را در اختیار شما قرار می دهد که قیمت های متفاوتی دارند. اگر ساعت حرکت برای شما اهمیت دارد، از فیلتر بالای لیست استفاده کنید. اگر هم می خواهید ارزان ترین ها را ببینید، گزینه قیمت را کلیک کنید تا بلیط های ارزان تا گران در اختیار شما قرار بگیرید.
اگر خوش شانس باشید، ممکن است بتوانید از پیشنهادهای ویژه سفرمارکت هم برای سفر به شیراز استفاده کنید. در نهایت روی هر بلیط که کلیک کنید به سایت فروشنده راهنمایی می شوید. حالا فقط چند دقیقه با داشتن بلیط هواپیما شیراز زیبا فاصله دارید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *