پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۴

شهادت یک پاسدار در مبارزه با آتش در کرمانشاه

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۲۴
کد مطلب: 729349
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست شهادت پاسدار احسان عزیزی در واقعه آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل در شهرستان پاوه استان کرمانشاه را تسلیت گفت.
شهادت یک پاسدار در مبارزه با آتش در کرمانشاه
به گزارش جهان نيوز، عیسی کلانتری در این پیام تسلیت تصریح کرد: خبر حادثه جانسوز شهادت پاسدار احسان عزیزی از نیروهای جان بر کف تیپ تکاور انصار الرسول در واقعه آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه حفاظت شده «بوزین و مرخیل» در شهرستان پاوه استان کرمانشاه موجب اندوه بسیار اینجانب و دوست داران محیط زیست شد.

وی تاکید کرد: بدون شک عروج قهرمانانه و پرافتخار این عزیز درس بزرگی برای انسان های فداکار و مسئولیت پذیر در برابر محیط زیست و میراث طبیعی کشور است، اینجانب به نمایندگی از سوی همکاران پرتلاشم این مصیبت ناگوار را به خانواده داغدار آن مرحوم و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ رحمت و رضوان الهی برای او و بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

طی چند روز اخیر چند فقره آتش سوزی به طور همزمان در دو نقطه از منطقه پارک ملی دز، آتش سوزی در غرب کرخه و خائیز بهبهان، مراتع حفاظت شده منگشت، اراضی کشاورزی در جنگل های دز، جنگل های حاشیه جاده روستای خماط و بیشه زارهای حاشیه رودخانه دز و منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل در شهرستان پاوه استان کرمانشاه رخ داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه جا سپاه پس دولت کجاست؟بودجه هاش رو کجا خرج میکنه وخرج چی هیچ خبری از اینآقایون نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد اینها هم شهدای خدمت هستند اصلاح طلبان هم کماکان در سکوت نگران اعتراضات آمریکا.!
جمال
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد،واقعا انسان با طبیعت زنده ست، شهید واقعی روحت شاد ویادت تا انتهای طبیعت گرامی
علی
Iran, Islamic Republic of
خدایا خودت محافظ سربازان وطن مون باش .خدا به داد خانواده اش برسه.خدا رحمت کنه خودش را وصبر بده به بازماندگان اش