جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

زیورآلات نقره بهترین کادو و هدیه ای که می توانید تهیه کنید

يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب: 729344
یکی از بهترین کادوهایی که می توانید برای زنان و دختران تهیه کنید زیورآلات است. در میان زیورآلات نیز، زیورآلات نقره می توانند برای هدیه دادن از همه مناسب تر باشند، چرا که هم در طرح و مدل های متنوع، زیبا و بسیار پرزق و برق و جذاب تولید می شوند و هم به نسبت طلا از قیمت مناسب تری برخوردارند و به نسبت بدلیجات چشمگیرتر و ارزشمندتر هستند.

به همین سبب است که ما در تک کادو انوع زیورآلات نقره شامل گردنبند نقره ، دستبند نقره و نیم ست های نقره را در جعبه های هدیه خاص و در پک های کادویی بصورت گسترده عرضه می کنیم و با استقبال بی نظیری هم همیشه روبرو می شوند.
 

ما در تک کادو گردنبند های نقره زنانه و دخترانه نگین دار در طرح های جذاب و منحصر به فردی را عرضه کرده ایم. همچنین دستبندهای نقره دخترانه و زنانه با کیفیت ساخت بسیار بالا در مدل های متنوع را می توانید در فروشگاه ما بیابید. گردنبند ها و نیم ست های نقره طرح سواروسکی نیز در فروشگاه ما طرفداران زیادی دارند و یکی از اولین انتخاب ها در خرید کادو برای دختر خانمها محسوب می شوند.

اما چند نکته در خصوص خرید زیورآلات نقره است که برای یک خرید مطمئن و موفق بایستی در نظر بگیرید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نکاتی چند در خصوص تهیه زیورآلات نقره
اولین و مهمترین نکته، تشخیص اینست که گردنبند و دستبند و کلا زیورآلات مد نظر نقره هست یا نیست! برای تشخیص اول بسراغ شواهد بصری می رویم و بایستی روی زیورآلات نقره کد S925 درج شده باشد. حرف S اول این کد، نشاندهنده نقره استرلینگ است. استرلینگ یک عیار پرکاربرد از نقره در صنعت ساخت زیورآلات است و عدد 925 نشاندهنده استفاده ترکیب 925 واحد نقره خالص با 75 واحد از فلز دیگر است که عیار 925 استرلینگ را بوجود می آورد.

بعد از تشخیص نقره از بدل، بایستی به آبکاری نقره توجه کنید. این روزها نقره جاتی که از کیفیت تولید بالایی برخوردارند آبکاری رادیوم (آب طلا) می شوند و کیفیت آبکاری در طول عمر و ثبات رنگ آن بسیار اهمیت دارد. و نقره جاتی که اصلاً آبکاری نشده باشند در کوتاه مدت تیره و کدر خواهند شد.
 

و آخرین نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد کشور سازنده نقره است. نقره ایتالیا در کشور ما بسیار شناخته شده است و کیفیت آن زبانزد است و معمولاً دستبند نقره دخترانه ایتالیایی یا گردنبند نقره زنانه ساخت این کشور از تولیدات سایر کشورها گرانتر آب خواهد خورد ولی کیفیت و ظرافت بیشتری را بایستی از آن انتظار داشت.

البته این روزها بدلیل مشکلاتی که از بابت تحریم ها وجود دارد و قیمت بسیار بالایی که نقره ایتالیا در بازار خواهد داشت محصولات این کشور را به ندرت می توان یافت و متاسفانه اکثر فروشندگان به دروغ محصول خود را ایتالیایی می خوانند. بیشتر محصولات موجود در بازار ایران ساخت چین و ساخت کشور خودمان است. نقره جات ساخت چین از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و قابل مقایسه با محصولات ایتالیا هستند و نقره جات ساخت داخل از قیمت تمام شده به مراتب پایین تری برخوردارند.

با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد، می توانید زیورآلات نقره زیبا و باکیفیت را برای هدیه به عزیزانتان تهیه نمایید. در ضمن ما در فروشگاه تک کادو نیز در خدمت شما هستیم و می توانید دستبند نقره ، گردنبند نقره و نیم ست های نقره را در جعبه ها و باکس های هدیه خاص و زیبا، براحتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *