شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

فعلاً برنامه‌ای برای بازگشایی رواق‌های حرم رضوی نداریم

يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 729256
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فعلاً برنامه‌ای برای بازگشایی رواق‌های حرم رضوی نداریم.
فعلاً برنامه‌ای برای بازگشایی رواق‌های حرم رضوی نداریم
به گزارش جهان نيوز به‌نقل از وبدا، سعید نمکی در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار داشت: همکاری مردم در رعایت اصول بهداشتی سبب موفقیت در کنترل و مهار بیماری کرونا در خراسان‌رضوی شده است. مسدود کردن درب‌های حرم مطهر رضوی(ع) و کنترل ورودی زائران در یک مقطع زمانی از مهمترین عوامل تأثیر‌گذار در کنترل این بیماری  به‌شمار می‌رود.

وزیر بهداشت گفت: مردم نباید فکر کنند که کرونا به اتمام رسیده است و از سوی دیگر مسئولان نیز نباید فکر کنند که شرایط عادی است و همه چیز باید به وضعیت عادی بازگردانده شود.

وی افزود: فعلاً برای بازگشایی رواق‌های متبرک حرم مطهر رضوی برنامه‌ای وجود ندارد و برنامه‌ریزی برای استفاده معنوی زائران در صحن‌های حرم رضوی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدي
Iran, Islamic Republic of
اجازه باز شدن بازار رو ميدين ولي حرم رو نه!!
Iran, Islamic Republic of
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِ‏ وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّیقِ الشهید صَلاَةً کَثِیرَةً تَامَّةً زَاکِیَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ‏