جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

سروری: احزاب در ایران فقط کارکرد انتخاباتی دارند

شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 729146
امروز در کشور احزابی که مبتنی بر برنامه مدون حرکت کنند، نداریم و بیشتر احزاب کارکرد انتخاباتی دارند.
سروری: احزاب در ایران فقط کارکرد انتخاباتی دارند
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پاسخ به این سوال که احزاب چقدر می‌توانند در پویایی مجلس یازدهم نقش داشته باشند، گفت: بنده معتقدم که این احزاب نخواهند توانست هیچ نقشی ایفا کنند، زیرا خود پویایی ندارند تا بتوانند کاری را در مجلس پیش بگیرند.

او افزود: احزاب باید ابتدا کارآمد بوده و چشم انداز روشنی برای آینده کشور ترسیم کرده باشند تا بتوانند به نوعی مجلس را تحت تاثیر برنامه‌ها و پیشنهادات خود قرار دهند، ولی از آنجا که احزاب ما بیشتر جنبه انتخاباتی دارند، متاسفانه در این زمینه پویایی نخواهند داشت.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: به طور حتم اگر ما احزاب کارآمدی داشته باشیم که چالش‌های برنامه‌ای برای مجلس ایجاد کنند، می‌توانند پویایی مجلس را به شدت افزایش دهند و در کارآمدی مجلس تاثیرات عمیقی داشته باشند.

سروری یادآور شد: متاسفانه ما امروز در کشور احزابی که مبتنی بر برنامه مدون حرکت کنند، نداریم و بیشتر احزاب امروزه در کشور کارکرد انتخاباتی دارند. به همین دلیل من حزبی را ندیده‌ام که بتواند افقی روشن را ترسیم کرده و برنامه‌هایی را که برای آینده کشور مفید است ارائه کند و به شکلی مجلس را تحت تاثیر برنامه‌های کارشناسی خود قرار دهد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا" ! اما نگفتی جرا؟