جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بزرگترین ایرلاین آمریکای لاتین ورشکسته شد

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 728860
بزرگترین هواپیمایی آمریکای لاتین، لات‌اَم، اعلام کرد که درخواست حمایت از ورشکستگی خود را در آمریکا به ثبت رسانده است تا بتواند بدهی بالای خود را به تعویق بیاندازد.
بزرگترین ایرلاین آمریکای لاتین ورشکسته شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از راشاتودی، بزرگترین هواپیمایی آمریکای لاتین، لات‌اَم، اعلام کرد که درخواست حمایت از ورشکستگی خود را در آمریکا به ثبت رسانده است تا بتواند بدهی بالای خود در مواجهه با بحران کرونا را به تعویق بیاندازد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزرواسیون، دستمزد کارکنان و واچر پروازها تحت تأثیر این اتفاق قرار نخواهد گرفت.

لات‌ام اعلام کرد: فصل ۱۱ قانون پروسه سازماندهی مجدد مالی آمریکا (قانون حمایت از ورشکستگی) فرصتی شفاف و هدایت شده برای ما فراهم می‌آورد تا به همکاری خود با سهام‌داران و سرمایه‌گذاران خود ادامه دهیم و چالش‌های مالی کنونی را که مانند سایر شرکت‌های این صنعت، برای ما به وجود آمده مورد توجه قرار دهیم.

این ایرلاین ۱۳۰۰ پرواز در روز را مدیریت می‌کند و سال گذشته ۷۴ میلیون مسافر را جابه‌جا کرده است. این هواپیمایی بیش از ۳۴۰ هواپیما و ۴۲ هزار کارمند دارد.

این اقدام همگی زیرمجموعه‌های این شرکت در شیلی، پرو، کلمبیا، اکوادور و آمریکا را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *