سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۶
۵

سایت فروش ایران‌خودرو مسیر اصلی پیش ثبت‌نام و دریافت کد کاربری

سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 728856
معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه صنعتی ایران خودرو، سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir را تنها مسیر پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری دانست. فرآیند پیش ثبت‌نام مطابق با اطلاعات درج شده در لینک اطلاعیه‌ها در این سایت است.
سایت فروش ایران‌خودرو مسیر اصلی پیش ثبت‌نام و دریافت کد کاربری
ایکوپرس- اصغر حق پناه تاکید کرد: متقاضیانی که مسیرهای دیگری به جز سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو را برای پیش ثبت نام و انتقال به سایت امتا جهت احراز هویت انتخاب می کنند، موفق به تکمیل ثبت نام و دریافت کد کاربری نمی شوند. 

وی ورود به لینک اطلاعیه ها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و مطالعه و اجرای دقیق آن را تنها مسیر مطمئن برای ثبت نام دانست و تاکید کرد: تشریح فرآیند ثبت نام و نحوه دریافت کد کاربری به صورت کاملا شفاف و روشن از طریق لینک اطلاعیه ها در دسترس متقاضیان قرار دارد. 

حق پناه تصریح کرد: مراجعه به سایر صفحات سایت فروش ایران خودرو و عدم توجه به بخش اطلاعیه ها یقینا سبب اتلاف زمان کاربران و ایجاد مشکل خواهد شد. 

گفتنی است لینک اطلاعیه و نحوه آغاز فرآیند در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانیesale.ikco.ir  در دسترس همگان قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نتیجه مذاکره، توافق هسته ای و برجام گوشت 100 تا 140 هزارتومان است.

نتیجه مذاکره، توافق هسته ای و برجام پراید 90 تا 100 میلیون تومان است.

نتیجه مذاکره، توافق هسته ای و برجام سمند 127 تا 133 میلیون تومان است.

نتیجه مذاکره، توافق هسته ای و برجام پژو پارس 149 تا 159 میلیون تومان است.
عسکری
Iran, Islamic Republic of
سلامخسته نباشید.ببخشید من دیروز از طریق گوشی ثبت نام ماشین انجام دادم ولی گزینه انتخاب ماشین برام نیومد نمیدونم الان درخواستم ثبت شده یا ن میشه راهنمایی کنید؟؟
...
Iran, Islamic Republic of
....
Mohammad safari
Iran, Islamic Republic of
عالی
حامد
Iran, Islamic Republic of
یه ماشین به من بدید تمام شرایتشم دارم فقط گواهینامه موتور دارم. واقعا احتیاج به کمک دارم