جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آخرین خبرها از وضعیت پدر سالار ایران

سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 728789
خبرهای جسته و گریخته‌ای از بستری شدن "پدرسالار" تلویزیون و بازیگری ایران، رسانه‌ای شد با شنیدن خبرهای رسمی متوجه شدیم استاد محمدعلی کشاورز در سلامتی پایدار به سر می‌برند و در روزهای آتی مرخص خواهند شد.
آخرین خبرها از وضعیت پدر سالار ایران
به گزارش جهان نيوز، چند روزی در فضای مجازی و رسانه‌ای، خبری منتشر شد که "محمد علی کشاورز" را به خاطر عارضه کلیوی و بالا رفتن سطح کراتین خون‌شان در بیمارستان بستری کرده‌‍‌اند؛ بسیاری از کاربران مجازی و علاقه‌مندان به دنیای هنر و بازیگری و نوستالژی‌های تئاتر، سینما و تلویزیون را نگران کرد. پیگیر آخرین وضعیت محمدعلی کشاورز شدیم که خوشبختانه استاد در وضعیت سلامتی پایداری به سر می‌برند. 

لحظاتی پیش محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط‌عمومی سازمان صداوسیما هم از آخرین وضعیت استاد محمدعلی کشاورز گزارشی را در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد. او نوشت: اول از همه درگذشت صدیقه کیانفر از هنرمندان عزیز رادیو و تلویزیون را تسلیت می‌گویم و بعد از آن گزارشی از آخرین وضعیت استاد محمدعلی کشاورز که مدت‌هاست به دستور رئیس رسانه‌ملی این افتخار نصیب مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما شده که در خدمت‌شان باشند. 

یک هفته‌ای است که استاد به دلیل بالا رفتن کراتین‌شان بستری شده و البته الان شرایط‌شان کاملاً طبیعی است و به گفته رئیس مرکز بهداشت سازمان صداوسیما که دائماً پیگیر حال استادند تا آخر هفته با تجهیز منزل‌شان به لوازم پزشکی مورد نیاز که همکاران مرکز بهداشت صداوسیما این تجهیز را انجام می‌دهند به منزل منتقل می‌شود. تا الان هم بنا به درخواست اطرافیان استاد کشاورز قرار نبود بستری بودن‌شان رسانه‌ای شود اما برخی که این‌کار را کردند ما ملزم شدیم تا توضیح دهیم. 

بازیگری که  هنوز آثارش نوستالژی‌اند و بازی هنرمندانه‌اش در روی صحنه تئاتر، سینما و تلویزیون آموزش بازیگری برای نسل‌های مختلف است. هنوز "پدر سالار" را تلویزیون روی آنتن می‌برد برای مردم تازگی دارد. محمدعلی کشاورز که چند صباح قبل با خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت‌وگویی کرد این عبارتش را فراموش نمی‌کنم که گفت:"هنوز دلیلش را نفهمیدم چه عاملی باعث شد این سریال آنقدر محبوب شود؟ اتفاقی که سازندگان آثار تلویزیون و سینما امروز کمتر به دنبالش‌اند. فقط می‌سازند و به امورات تجاری‌شان می‌رسند و دغدغه جاودانگی آثار وجود ندارد."

محمدعلی کشاورز متولد 26 فروردین ماه 1309 در اصفهان است و یکی از چهره‌های ماندگار، دنیای بازیگری به شمار می‌رود؛ او  ایفای نقش در بیش از 100 اثر در ژانرها و مدیوم‌های مختلف را در کارنامه خود دارد. کشاورز نقش‌ها و ژانرهای مختلفی را در سینما، تئاتر و تلویزیون به یادگار گذاشته و از حیثِ نقش‌آفرینی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی و نمایش‌های مختلف و همکاری با کارگردانان مطرح، کارنامه‌ای پُربار و متنوع دارد. 

مخاطبان ایرانی نمی‌توانند نقش "شعبون استخونی" فیلم "هزاردستان" و "محمد ابراهیم" فیلم "مادر" و "اسدالله خان" سریال "پدرسالار" را فراموش کنند. البته که او در کارنامه‌اش بازی در فیلم‌های بین‌المللی "کاروان‌ها و "صحرای تاتارها" را در کارنامه‌اش دارد که با چهره‌هایی همچون "آنتونی کویین" و "ماکس فون سیدو" همبازی بوده است. 
 
منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *